Pab_lo 1 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Pytanie do osób które wymieniły przód na tarcze 312. Jak zachowywało się auto przy hamowaniu z duzych prędkości i małych na tych tarczach w sytuacji kiedy z tyłu zostały seryjne? Nie uciekał tył na boki? Przy okazji jaki u mnie jest wymiar tarczy z tyłu (auto z profilu) 245? Tylko jaka wysokość (na allegro wartość D) są dwa warianty 83,6 lub 46,3 i średnica otworu centrującego 45,2 lub 68 [mm]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Nie ma zadnych skutkow ubocznych. Montuj smialo. Daj tylko dobre podzespoły. Na tyle masz tarcze 245/10/84 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapek85 2 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 pamiętam jak zmieniłem seryjne heble na 312 to byłem w szoku:decayed: oczywiście polecam:thumbup1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Jeżeli ktoś ma zmieniać tarcze i klocki to już niech dokupi w przypadku 288 jarzma i cieszy się z 312. Jeden z lepszych tanich modów jakie można zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalos 0 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 to ja sie podepne pod temat, na wiosne czeka mnie wlasnie wymiana tarcz i klockow, a ze ze standardowych hamulcow jestem srednio zadowolony (moze byc to tez oznaka ich zuzycia ) to takie pytanko: czy wieksze tarcze sa na przod i tyl czy tylko na przod? czy przy wymianie tarcz na 312 trzeba tez wymienic zaciski? Mam tez pytanie odnosnie podzespolow gdyz nie za bardzo wiem ktore dobre ktore nie, mikoda, ferrodo, zimmerman nic mi niestety nie mowia probowalem wyszukac jakis jasnych informacji ale niestety mi sie nie udalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 to ja sie podepne pod temat, na wiosne czeka mnie wlasnie wymiana tarcz i klockow, a ze ze standardowych hamulcow jestem srednio zadowolony (moze byc to tez oznaka ich zuzycia ) to takie pytanko: czy wieksze tarcze sa na przod i tyl czy tylko na przod? czy przy wymianie tarcz na 312 trzeba tez wymienic zaciski? Mam tez pytanie odnosnie podzespolow gdyz nie za bardzo wiem ktore dobre ktore nie, mikoda, ferrodo, zimmerman nic mi niestety nie mowia probowalem wyszukac jakis jasnych informacji ale niestety mi sie nie udalo TRW , ATE ,Zimmermann , Ferodo. Z każdych będziesz zadowolony:good: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalos 0 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 dzieki, a jak jest z tymi wiekszymi tarczami i zaciskami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Niby o coCi chodzi ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 to ja sie podepne pod temat, na wiosne czeka mnie wlasnie wymiana tarcz i klockow, a ze ze standardowych hamulcow jestem srednio zadowolony (moze byc to tez oznaka ich zuzycia ) to takie pytanko: czy wieksze tarcze sa na przod i tyl czy tylko na przod? czy przy wymianie tarcz na 312 trzeba tez wymienic zaciski? Mam tez pytanie odnosnie podzespolow gdyz nie za bardzo wiem ktore dobre ktore nie, mikoda, ferrodo, zimmerman nic mi niestety nie mowia probowalem wyszukac jakis jasnych informacji ale niestety mi sie nie udalo Ja po zmianie nie narzekam ale powiem szczerze ze mam niedosyt i teraz dawałbym 320 chodź roboty więcej ale opłaca się Jak masz tarcze 288 to tylko jarzma i tarcza pod 312 i to wsio. Na tył to chyba w ośce nic nie polepszysz ale o to pytaj Tomka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalos 0 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 dzieki, na razie zwieksze do 312 bo to pewnie i tak duzo polepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Troche na pewno Na Twoim miejscu przesiadalbym sie od razu na 320mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michalos 0 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 a mozesz powiedziec co laczy sie ze zmiana na 320?? tzn co jest potrzebne i mniej wiecej ile to kosztuje? aaaa i na jakich kolach pozniej bede mogl jezdzic bo 15" to na pewno juz przy 312 odpadna, ale 16" przy 320 da rade? na lato mam 17" wiec pewnie spokojnie ale zima jest na 16" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 dzieki, na razie zwieksze do 312 bo to pewnie i tak duzo polepszy Czy dużo to nie wiem ....ale coś /troszeczkę pewnie tak.... wysłane z one v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 a mozesz powiedziec co laczy sie ze zmiana na 320?? tzn co jest potrzebne i mniej wiecej ile to kosztuje? aaaa i na jakich kolach pozniej bede mogl jezdzic bo 15" to na pewno juz przy 312 odpadna, ale 16" przy 320 da rade? na lato mam 17" wiec pewnie spokojnie ale zima jest na 16" W Twoim przypadku zmienia się zwrotnice, zaciski, tarcze, klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 W przypadku R4 chyba z wyjatkiem AJM takze polosie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Zmienia się we wszystkich R4 oprócz AJLa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 A AJM ma większe przeguby od AFN/AVG nie czasem takie same jak AJL???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Nie potwierdze Ci tego na 100% bo nie sprawdzałem. AJL pasi na 100% bo takiego mam i przekladalem. Jutro sprawdze co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukkosz1 0 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 15" to na pewno juz przy 312 odpadna Czy mógłby ktoś potwierdzić albo zaprzeczyć jak to jest przy swapie z tymi 15"? Jestem właśnie przed wymianą tarcz i klocków z przodu ale zimówki mam właśnie 15" co by ewentualnie łączyło się z kosztami wymiany felg z oponami na minimum 16"? Jarzma na 312 od którego modelu dokładnie pasują? Ewentualnie jeśli ktoś posiada nr katalogowy? pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 312mm nie wchodzi pod 15" Na jarzmie 288mm jest widoczny nr 301 A na 312mm nr 451 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się