ryba85 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 czy swiece powinny grzac od razu po przekreceniu stacyjki obojetne czy silnik jest ciepły czy zimny?podłaczyłem pod przewód przy swiecy diode zeby widziec w w środku czy grzeja i po przekreceniu stacyjki nie swieciła.po odpaleniu auta zaswieciła sie i w czasie jazdy swieciła sie i czasem gasła.potem zgasła całkiem.jest cos nie tak?
grzegorzmen Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 czy swiece powinny grzac od razu po przekreceniu stacyjki obojetne czy silnik jest ciepły czy zimny?podłaczyłem pod przewód przy swiecy diode zeby widziec w w środku czy grzeja i po przekreceniu stacyjki nie swieciła.po odpaleniu auta zaswieciła sie i w czasie jazdy swieciła sie i czasem gasła.potem zgasła całkiem.jest cos nie tak? a ile było temperatury na zewnątrz przy uruchamianiu bo jak na minusie to może czujnik uszkodzony?, po odpaleniu chwilowe dogrzewanie jest normalnym działaniem układu
arek20w Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 W autach grupy VW kontolka świec żarowych nie zawsze oznacza usterkę świec Czasami coś innego Lepiej udaj się do mechanika albo pod komputerek A kontolka świecy zaraz po przekręceniu stacyjki powinna się zapalić a czas jej świecenia to zależey od temperatury silnika i temp zewnętrznej czasami to tylko 1-2 s a czasami nawet 8s
ryba85 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2014 czy swiece powinny grzac od razu po przekreceniu stacyjki obojetne czy silnik jest ciepły czy zimny?podłaczyłem pod przewód przy swiecy diode zeby widziec w w środku czy grzeja i po przekreceniu stacyjki nie swieciła.po odpaleniu auta zaswieciła sie i w czasie jazdy swieciła sie i czasem gasła.potem zgasła całkiem.jest cos nie tak? a ile było temperatury na zewnątrz przy uruchamianiu bo jak na minusie to może czujnik uszkodzony?, po odpaleniu chwilowe dogrzewanie jest normalnym działaniem układu na zewnatrz było ok + 3,silnik był ciepły bo chwile wczesniej przyjechałem autem do domu. ---------- Post dopisany at 20:10 ---------- Poprzedni post napisany at 20:07 ---------- W autach grupy VW kontolka świec żarowych nie zawsze oznacza usterkę świec Czasami coś innego Lepiej udaj się do mechanika albo pod komputerek A kontolka świecy zaraz po przekręceniu stacyjki powinna się zapalić a czas jej świecenia to zależey od temperatury silnika i temp zewnętrznej czasami to tylko 1-2 s a czasami nawet 8s ja diode podłaczyłem pod swiece zarowa.a kontrokla w liczniku swieciła sie a moja dioda nie.
trepek Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Podgrzewanie silnika przed rozruchem wystepuje jak plyn chlodniczy ma mniej niz +5*C. Pozniej nastepuje dogrzewanie silnika przez swiece zarowe ale nie pamietam jaka jest temperatura wylaczenia swiec.
marjon Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 mysle ze wszystko masz w porzadku, u mnie dziala to tak samo
grippen Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Wszystko jest ok procedura grzanie jest następująca : Jeżeli temperatura cieczy chłodzącej jest poniżej 5* to następuje grzanie świec i temperatura niższa tym dłuższe grzanie ale nie patrz na kontrolkę bo kontrolka świeci się np przez 4 sekundy i zgaśnie ale świece nadal będą grzały tak z 10 sekund usłyszysz wtedy takie pyknięcie co bedzie oznaczać że przekaźn9ik rozłączył zasilanie świec wtedy samochód się powinno odpalać. Po odpaleniu silnika przekaźnik ponownie załączy świece a i bedzie grzał aż temperatura płynu nie wzrośnie do około 50-60 st później rozłączy. Przekaźnik rozłączy też świece gdy obroty w samochodzie będą wyższe niż 2500 możesz sprawdzić takie cykanie przekaźnika u mnie tak działa sprawdzałem jak obroty wrosną tak na powiedzmy 2600 to jest rozłączane grzanie jak spadnie poniżej 2500 to załączane. Ma to na celu szybsze podgrzanie
ryba85 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2014 Wszystko jest ok procedura grzanie jest następująca :Jeżeli temperatura cieczy chłodzącej jest poniżej 5* to następuje grzanie świec i temperatura niższa tym dłuższe grzanie ale nie patrz na kontrolkę bo kontrolka świeci się np przez 4 sekundy i zgaśnie ale świece nadal będą grzały tak z 10 sekund usłyszysz wtedy takie pyknięcie co bedzie oznaczać że przekaźn9ik rozłączył zasilanie świec wtedy samochód się powinno odpalać. Po odpaleniu silnika przekaźnik ponownie załączy świece a i bedzie grzał aż temperatura płynu nie wzrośnie do około 50-60 st później rozłączy. Przekaźnik rozłączy też świece gdy obroty w samochodzie będą wyższe niż 2500 możesz sprawdzić takie cykanie przekaźnika u mnie tak działa sprawdzałem jak obroty wrosną tak na powiedzmy 2600 to jest rozłączane grzanie jak spadnie poniżej 2500 to załączane. Ma to na celu szybsze podgrzanie kolego jest dokładnie tak jak piszesz.dzisiaj rano silnik był zimny i swiece grzały.(dodatkowa kontrolka swieciła sie)dzieki za pomoc.trzeba szukac dalej czemu ciezko pali.
Bartollo Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Dawka rozruchowa, czujnik płynu (zdejmij koste z niego i zobacz jak pali wtedy ) kąt wtrysku itp itd o wszystkim jest na forum
ryba85 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2014 a gdzie ten czujnik sie dokładnie znajduje?kat wtrysku sprawdzany.auto było u pompiarza.
Bartollo Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Kostka 4 piny koło wtrysków nr 3 i 4 na plastikowym króćcu
ryba85 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 a to wiem.jutro sprawdze. ---------- Post dopisany 05-01-2014 at 15:26 ---------- Poprzedni post napisany 03-01-2014 at 22:10 ---------- a moge jezdzic wogóle z odpietą wtyczka od czujnika cieczy?chce przez dłuższy czas sprawdzic jaj bedzie palił.
Bartollo Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Jak ja odepniesz to komputer traci mozliwosc pomiaru temperatury cieczy i podklada wartości zamienne (zwiększa dawke) co teoretycznie powinno poprawic zapalanie. Lecz 2 piny z tej kostki służą do wskazań na desce. W sumie mozesz jeździć z odpięta kostka lecz po co? Przed zapaleniem odpinasz zapalisz wpinasz a i zostaje bład na vagu:) Wysłane z telefonu stacjonarnego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się