Kody klimatronika
17 17

    672 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Hugo    3

    KODY NIE DZIAŁAJĄ W MODELACH B6/B7/B8


    http://www.youtube.com/watch?v=9LwF9OK9WcA




    KLIMATRONIK

    Zmiana jednostek wyświetlania temperatury.
    Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej.

    Dostępne kody diagnostyczne.
    Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod.

    Uwaga: Silnik przepływu powietrza (V 71) i potencjometr (G 113) nie są instalowane w wersjach do USA/Kanady. Pominąć wartości wyświetlane dla tych elementów.

    Wyświetlana wartości kodu.
    1 Uszkodzenie systemu - wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC), zobacz ustęp poniżej
    2 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)
    3 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej (G 56)
    4 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89)
    5 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) (G 17), przód
    6 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia)
    7 Cyfrowa wartość czujnika temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G 109)
    8 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)
    9 Wartość różnicowa (błąd?) klapy regulacji temperatury (Delta value of Temperature Regulator Flap)
    10 Wartość błędu klapy regulacji temperatury
    11 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
    12 Specjalna wartość klapy centralnej
    13 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114)
    14 Specjalna wartość klapy nogi/odszraniacz
    15 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
    16 Specjalna wartość klapy przepływu powietrza
    17 Prędkość samochodu (km/h)
    18 Aktualne napięcie dmuchawy powietrza (V)
    19 Specjalne napięcie dmuchawy powietrza (V)
    20 Napięcie sprężarki klimatyzacji (sprzęgła klimatyzacji) (V)
    21 Numer występowania niskiego napięcia, nie-nieustalony
    22 Cykl klimatyzowania przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)
    23 Cykle przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)
    24 Cykle przełączania, absolutnie nie-wahające się
    25 Analogowa/cyfrowa wartość, przełącznik Kick-Down
    26 Analogowa/cyfrowa wartość, światła ostrzegania temperatury chłodzenia silnika (ECT)
    27 Wartość kodu (Coding value)
    28 Prędkość obrotowa silnika (RPM)
    29 Prędkość obrotowa kompresora klimatyzacji - równy obrotom silnika x 1.2 (RPM)
    30 Wersja programu
    31 Sprawdzenie wyświetlacza (wszystkie segmenty sterownika zaświecą się)
    32 Licznik błędów potencjometru klapy regulacji temperatury
    33 Licznik błędów potencjometru klapy centralnej
    34 Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz
    35 Licznik błędów potencjometru klapy przepływu powietrza
    36 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)
    37 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92), max.
    38 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
    39 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
    40 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)
    41 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)
    42 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
    43 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
    44 Licznik cyklów operacji pojazdu (nośnika?)
    45 Obliczona temperatura wewnętrzna (program wewnętrzny, cyfrowo)
    46 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program wewnętrzny)
    47 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewnętrzny, w oC)
    48 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (cyfrowo)
    49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu)
    50 Czas postoju (min)
    51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC
    52 Kanał graficzny 1 – pod warunkiem, że kompresor klimatyzacji jest wyłączony – wyświetli się 88.8.
    Zobacz poniżej.
    53 Kanał graficzny 2 - stan elektrycznego systemu wyjść jest identyfikowany wyświetleniem 88.8. Zobacz
    poniżej.
    54 Znak sterujący
    55 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), w oC lub oF potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji
    56 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)
    57 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, desce rozdzielczej (G 56)
    58 Temperatura w oC, z czujnika temperatury w kanale świeżego powietrza, (G 89)
    59 Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika temperatury (G 17), przód
    60 Temperatura w oC, z czujnika temperatury otoczenia, dmuchawa świeżego powietrza (G 109)
    61 Wersja programu (ostatnia)

    --------------------------------------------------------------------------------
    Znaczenie kodów Diagnostic Trouble Code (DTC)
    00.0 brak błędów
    02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1 (zobacz poniżej)
    02.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1
    02.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem przerwa
    02.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem zwarcie
    03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz 02.1
    03.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1
    03.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem przerwa
    03.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem zwarcie
    04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa, *04.1 (zobacz poniżej)
    04.2 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 04.1
    04.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa
    04.4 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem zwarcie
    05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej)
    05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobacz
    poniżej)
    05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa
    05.4 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem zwarcie
    06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobacz
    poniżej)
    06.2 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągłe zwarcie, zobacz 06.1
    06.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa
    06.4 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem zwarcie
    07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobacz
    poniżej)
    07.2 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 07.1
    07.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa
    07.4 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem zwarcie
    08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej)
    08.2 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągłe zwarcie, zobacz 08.1
    08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa
    08.4 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem zwarcie
    08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej)
    08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie
    08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana
    11.1 (G112) Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągła przerwa, *11.1 (zobacz poniżej)
    11.2 Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągłe zwarcie, zobacz 11.1
    11.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa
    11.4 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem zwarcie
    11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, *11.5 (zobacz poniżej)
    11.6 Potencjometr silnika klapy centralnej, uszkodzenie
    11.7 Klapa centralna, czasem blokowana
    13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej)
    13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągłe zwarcie, zobacz 13.1
    13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa
    13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie
    13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej)
    13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie
    13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana
    15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągła przerwa, *15.1 (zobacz poniżej)
    15.2 Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 15.1
    15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa
    15.4 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem zwarcie
    15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz *15.5 (zobacz poniżej)
    15.6 Potencjometr silnika klapy powietrza, uszkodzenie
    15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana
    17.0 Wadliwy sygnał prędkości samochodu
    18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe
    18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne
    20.1 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - ciągle, *20.1 (zobacz poniżej)
    20.3 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - sporadycznie
    22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej)
    22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa
    22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej)
    29.1 Detekcja poślizgu paska "soft", ciągła
    29.2 Detekcja poślizgu paska "hard", ciągła
    29.3 Detekcja poślizgu paska "soft", sporadycznie
    29.4 Detekcja poślizgu pasa "hard", sporadycznie

    Uwagi do Diagnostic Trouble Code (DTC):
    *02.1 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujnik jest uszkodzony
    *04.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury
    *05.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury
    *05.2 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujniki G89 i G17 są równocześnie uszkodzone
    *06.1 Temperatura chłodzenia silnika jest wyliczana jeżeli czujnik jest uszkodzony lub nie zainstalowany,
    diagnostykę wykonywać tylko powyżej 0 stopni Celsjusza
    *07.1 Zaprogramowana właściwa wartość = 0
    *08.1 Silnik klapy regulacji temperatury nie może być dłużej sterowany automatycznie, tylko ręcznie
    *08.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
    *11.1 Silnik klapy centralnej nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie
    *11.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
    *13.1 Silnik klapy nogi/odszraniacz nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie
    *13.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
    *15.1 Wartość cyfrowa jest wewnętrznie zaprogramowana dla trybu limp-home (miękkiego?)
    *15.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
    *20.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż napięcie będzie wyższe niż 10.8V przez ostatnie 25 sekund
    *22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie
    *22.5 Kompresor ponownie się uruchamia, skaner błędów VAG 1551
    --------------------------------------------------------------------------------
    Kody kanału 52 - OBD – kompresor klimatyzacji wyłączony
    Jeżeli kompresor klimatyzacji jest wyłączony, wyświetla się "88.8", pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane.
    Część warunkowa
    a1 Przerywanie lub blokowanie, przełącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x wyłączony
    b1 Obroty silnika (RPM) poniżej 200 - 500
    c1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000
    d1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000
    e1 Funkcje systemu OK
    f1 Funkcje systemu OK
    a2 Klimatyzacja ręcznie wyłączona (klimatyzacja nie aktywna)
    b2 Niskie napięcie
    c2 Przełącznik Kick-down, kompresor wyłączony na 12 s max.
    d2 Włączona kontrolka temperatury chłodzenia silnika (ECT)
    e2 Wyłącznik niskiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F73)
    f2 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F118)
    a3 Wybrany tryb ECON
    b3 Wybrane OFF
    c3 Zewnętrzna temperatura (otoczenia) za niska
    d3 Engine management system (compressor will remain off for 3 -12 seconds)
    e3 Wysokie ciśnienie wystąpiło ponad 30 razy
    f3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G109) poniżej 27 oF (-3 oC)
    g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK)
    Kropka dziesiętna
    Zaświeci się - kompresor klimatyzacji ON
    Kropka dziesiętna
    Zgaśnie – kompresor klimatyzacji OFF
    --------------------------------------------------------------------------------
    Kody kanału 53 - OBD – Stan kodów elektrycznych wyjść systemu
    Gdy wyjścia elektryczne NO są aktywne, wyświetli się "88.8", pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane. Kropka dziesiętna w "88.8" nie jest wyświetlana w tym kanale.
    Część warunkowa
    a1 Wentylator wewnętrznego czujnika temperatury
    b1 Zamknięta klapa świeże powietrze/recyrkulacja (tryb recyrkulacji)
    c1 Zamknięty zawór ogrzewania
    d1 Przewody dwukierunkowe
    e1 Kompresor klimatyzacji ON
    f1 Pierwszy bieg wentylatora chłodnicy ON
    a2 Klapa przepływu powietrza otwarta
    b2 Klapa przepływu powietrza otwarta
    c2 Klapa przepływu powietrza zamknięta
    d2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi"
    e2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi"
    f2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "odszraniacz"
    a3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny"
    b3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny”
    c3 Klapa centralna w pozycji "nogi/odszraniacz"
    d3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze"
    e3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze"
    f3 Klapa temperatury w pozycji "ciepłe powietrze"
    g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK)


    Może się przydać odnośnie tych kodów:
    ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting
    Kody i dokłady opis (wersja EN)
    AudiWorld Tech Articles

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Lukas    0

    Dzieki tym kodom dowiedziałem sie ze predkosciomierz mnie klamie :shock:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Hugo    3
    Dzieki tym kodom dowiedziałem sie ze predkosciomierz mnie klamie :shock:

    W każdym samochodzie prędkościomierz oszukuje :mrgreen:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość lenin   
    Gość lenin

    yyy a jak uzywac tych kodow? ;>

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    DTM    0
    yyy a jak uzywac tych kodow? ;>

    a moze bys tak dokladnie przeczytal co Hugo napisal :P

    Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod.

    dodam ze do wyjscia z tego trybu wystarczy nacisnac przycisk recyrkulacji

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    jaca    0
    Dzieki tym kodom dowiedziałem sie ze predkosciomierz mnie klamie :shock:

    W każdym samochodzie prędkościomierz oszukuje :mrgreen:

    i zawsze zawyża :(

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Lukas    0

    Może lepiej ze zawyża bo czasami mozna by było sie nie zmiescic w ograniczniach :mrgreen:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość pbogusz13   
    Gość pbogusz13

    dzieki za te kody.Jutro moze sie czegos ciekawego dowiem:)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Perez    0

    Wyobrażcie sobie że ostatnio widziałem te kody na Allegro goście sprzedawali na maila po 5 zł. Szczyt bezczelności...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Lukas    0

    e tam bezczelność zwykły biznes :wink: na allegro sprzedaje sie wszystko

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    dark79    0
    e tam bezczelność zwykły biznes :wink: na allegro sprzedaje sie wszystko

    nawet powietrze z płuc Chucka Norisa

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Slawo80    0

    Ja moge pomóc przy zrobieniu sobie samemu interfejsu do podłączania autka pod komputer np. pod laptopa;)

    Zrobiłem już jakiś czas temu i działa - koszt w granicach 10zl + satysfakcja ;)

    Na wspomnianym już allegro kosztują w granicach 80zł

    Mam też kody Vaga i soft Vaga po polsku, kóry w posiadanej przezemnie wersji jest free dla użytku niekomercyjnego. No i mam jeszcze ETKE 6.12 lub 6.13 - nie pamiętam dokładnie :( Jeśli ktoś byłby czymś zainteresowany to chętnie pomogę ;)

    Wrzyce schematy i vaga w weekend bo w czwartek mam jeszcze zaliczenie ostatnie :(

    [ Dodano: 2006-02-21, 17:25 ]

    Mam pytanko odnośnie wskazań prędkości na klimatroniku. Ile Wam zawsze zawyża licznik względem tego wskazania? Pytam bo kiedyś jak robiłem autko to miałem rozebrany licznik i niechcący przestawiłem wskazówkę prędkościomierza. Uznałem, że niec nie powinno się stać bo licznik jest sterowany elektronicznie i po podłączeniu powinien ustawić sie w poycji 0km/h. Tak też się stało ale jak patrzyłem na klimę to mi tak w granicach ok 10km mniej pokazywał (zależnie od prędkości - im szybciej tym różnica się bardziej zwiększała) Podłączyłem vaga i pokazywał tak jak klima. Myślę, że tak może być ale lepiej się upewnić ;) Więc jeśli ktoś mógłby coś na ten temat napisać to byłbym wdzięczny ;)

    Kiedyś słyszałem, że podobno firmy motoryzacyjne colowo robią tak aby licznik wskazywał więcej niż się faktycznie jedzie - nie wiem na ile jest to prawda.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    piurko    0

    Oświećcie mnie bo nie kumam ,co wspólnego ma klima z szybkościomierzem ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Slawo80    0

    17 Prędkość samochodu (km/h)

    Mam nadzieje, ze juz wszystko jest jasne ;)

    Na wyswietlaczu od klimy masz mozliwosc poobserwowania wielu ciekawych parametrow jak np.

    - predkosc samochodu

    - temperatura silnika

    - temperatura na zewnatrz

    i mase innych ;)

    Osobiscie najczesciej korzystam z tych trzech. Przestudiuj sobie kody i bedziesz wiedzial jakie to przydatne ;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Hugo    3
    Czy mogę coś skopać ucząc sie obsługi kodów ? :?: :?

    Nie.Możesz spokojnie się bawić :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Lukas    0

    NIe dasz rady nic popsuć smialo mozesz sie bawic i wpisywac cyferki :mrgreen:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    piurko    0

    Dzięki , jutro już mam zajęcie. :lol: Mój elektryk był zdziwiony skąd mam te kody :shock:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Slawo80    0

    Tak jak piszą koledzy - nic nie rozwalisz ;)

    Te kody służa jedynie do odczytu ;) nic niemi nie ustawiasz ;) One służa do samodiagnozy klimy w przypadku 1c i odczytu pozostalych parametrów ;)

    Swoja droga jest to bardzo fajne ;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    piurko    0

    Bawiłem się trochę w sobotę :? ale coś jest chyba nie tak. Na 17 jest prędkość (różnica ok. 5 km.)- OK :wink: , na 5 temperatura na zewnątrz -było ok. 16 stopni (w rzeczywistości ok. 0) :( , najberdziej zbliżona była na 55 :roll: ,na 31 powinno zaświecić się wszystko, a tu prawie nic :?: . Czy coś jest nie tak , może coś trzeba poustawiać ? :evil:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Slawo80    0

    Roznica predkosci zalezy od tego ile jedziesz - powinno byc o ok 10% mniej od tego co masz na predkosciomierzu. Jesli chodzi o temp zewn to ja ta z czujnika za przednim zderzakiem mam na 59.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Lukas    0

    no wszystko sie zgadza tylko ze na 31 powinno sie koledze zapalic wsio moze cos nie tak robisz pobaw sie moze jeszcze troche :wink:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Kaziu_Wichura   
    Gość Kaziu_Wichura

    co za wkręt :D nie miałem zielonego pojęcia, że takie coś jest w klimatronic'u. hahahahha :D masakra! Mam zajęcie na trochę.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Lukas    0
    co za wkręt :D nie miałem zielonego pojęcia, że takie coś jest w klimatronic'u. hahahahha :D masakra! Mam zajęcie na trochę.

    Kolejny zadowolony uzytkownik forum dowiedzial sie czegos nowego o swoim aucie :D

    Malo kto wie o tych kodach jak przypadkiem mu to nie wpadnie w lapki, w ksiażce auta o tym nie pisza. I dziwic sie ze sprzedaja to na allegro jak sie nie umie szukac to trzeba płacic.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    jaca    0
    Dzięki , jutro już mam zajęcie. :lol: Mój elektryk był zdziwiony skąd mam te kody :shock:

    to nie jest dobry elektryk :cry:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    piurko    0

    :twisted: Śmiem się nie zgodzić często robi robotę ,z którą serwis sobie nie radzi :mrgreen: . A zdziwiony jest :shock: skąd JA mam te kody.

    A właśnie , bawiłem się kodami i nadal mam problem bo nie ma pozycji , żeby się wszystko świeciło i brak wiarygodnej temperatury zewnętrznej. Podpowiecie co może być nie tak :?:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    maciekmpl    0

    [ Dodano: 2006-02-21, 17:25 ]

    Mam pytanko odnośnie wskazań prędkości na klimatroniku. Ile Wam zawsze zawyża licznik względem tego wskazania?

    Około +8-10% i im prędkość wyższa, tym więcej. Dawno się nie bawiłem, ale przy licznikowych 100km/h, na klimatroniku było chyba 92km/h

    M

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Bladyrs    0

    u mnie jest tak :

    pozycja 17 - wskazanie predk. jazdy - róznica jak kolega wyzej pisal 10 % - przy 100 km/h licznikowych na klimatroniku 93 km/h

    pozycja 49 - temperatura oleju

    pozycja 51 - temperatura płynu chłodniczego

    reszty narazie nie przegladalem :mrgreen:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    obajt    0

    A u mnie jest tak że wyświetlanych wartości kodu jest 87 :!: a nie tak jak podaliscie 67 :!: wiec co zreszta kodow :?: i podzielam zdanie, zabawa przednia :mrgreen: :mrgreen:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Perez    0

    Witam u mnie też jest chyba na 49 temperatura oleju jak u Bladyrsa chociaż według opisu kodów powinno być coś innego. Tylko nie wiem dlaczego wskazanie tej temperatury zaczyna sie od wartosci początkowej 49*. Nawet na zimnym silniku, przy ujemnych temperaturach, napewno zimny olej nie ma takiej temperatury. U was też tak wskazuje????

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    17 17

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members