Marcin1988 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Witam mam pytanko odnośnie zaworu odpowietrzania zbiornika mam bosch 0 280 142 300 raz działa a raz nie i moje pytanie jest takie czy jak założę inny zawór np. bosch 0 280 142 153 to będzie jakaś różnica ten jest akurat do VW jak się nie mylę
Łukasz13 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 A masz jakis blad od niego, on tak jest sterowany przez ecu nie dziala non stop. Wysłane za pomoca sputnika.
Marcin1988 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2014 no własnie nie mam ale czasami syczy ze zbiornika i silnik chodzi tak ciezko a jak stukne go palcem to zaczyna cykac i wszystko wraca do normy nie ma syczenia z baku i silnik ladnie pracuje
Labiel Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Czyli zaworek walnięty - przycina się w pozycji otwartej, miałem tak samo. Błąd nie zawsze musi wyskoczyć bo ECU nie musi wiedzieć że zawór mechanicznie się przyciął jeśli nie robi żadnej zwary itp. Ja osobiście kupiłem jakiś od skody. Miał inne numery ale wyglądał tak samo i wszystko śmigało jak trzeba.
Marcin1988 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2014 0 280 142 310 ten od skody Felicji 1.6 aha jak tak mówisz to trzeba będzie spróbować od innego auta a dlaczego już nie śmiga???
Labiel Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Nie śmiga bo robiłem SWAPa na 1,8T i mam teraz zawór od tego silnika
Marcin1988 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 dziś jak na h**a jest wszystko w porządku może oberwał za mocno i się naprawił ---------- Post dopisany 07-01-2014 at 12:38 ---------- Poprzedni post napisany 04-01-2014 at 13:02 ---------- zmieniłem na drugi ten zaworek cyka za każdy raz ale zaczęło szumieć z baku znowu Jakieś pomysły co znowu???
Labiel Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Na dole pod autem masz, od strony pasażera jest jakaś rurka odpowietrzająca. Sprawdź ją czy nie zapchana.
Marcin1988 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 no właśnie dmuchałem w nią powietrzem i szło bez problemów z niej się wydobywa taki dziwny dźwięk jakby woda sie gotowała takie bulgotanie ---------- Post dopisany at 13:08 ---------- Poprzedni post napisany at 13:03 ---------- jak silnik chodzi na obrotach i tam dotknąć palcem to czuć ze te powietrze się z tamtąd wydobywa ---------- Post dopisany at 16:24 ---------- Poprzedni post napisany at 13:08 ---------- Teraz sobie załatwiam od skody zaworek tak jak kolega Labiel powiedzial ze u niego śmigało to i tu powinno identyczny jak ten od audi tez od skody 1.6
PiterA4 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 czyli ten zaworek niema dzialac non stop??? ---------- Post dopisany at 17:36 ---------- Poprzedni post napisany at 17:31 ---------- sory ze wbijam w ten temat ale mam jeszcze jedno pytanie przy redukcji biegu w dol auto gasnie przeplywka,sonda,swiece,przewody,wymienione i dalej ten sam problem kumpel ma
Marcin1988 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 ja założyłem teraz od skody Felicji 1.6 i jest dobrze. nie cyka cały czas z przerwami takimi dłuższymi
Labiel Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 I tak mniej więcej powinno być. Zależy od temperatury itp. Latem w upały na wolnych pewnie będzie cykał cały czas.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się