Skocz do zawartości
IGNOROWANY

padniety 8 termostat


rafal9119

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że to diesel to moim zdaniem masz dobrą temperaturę, bo one chłodniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest dobrze? jak do jak do 100C dochodzi? bo mi sie nie wydaje

moj szwagier mial podobny problem w a4 1,6 benz,okazalo sie ze chlodnica byla zawalona kamieniem kotlowniczym,pomogla dopiero wymiana chlodnicy nie szlo wyplukac tego,ale sprobuj ja wyplukac polecam taki srodek jak gryzer plus wrzatek do chlodnicy wlac troche potrzepac i pod cisniniem z weza przeplukac po 20min.chlodnice mususz niestety wyjac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest dobrze? jak do jak do 100C dochodzi? bo mi sie nie wydaje

moj szwagier mial podobny problem w a4 1,6 benz,okazalo sie ze chlodnica byla zawalona kamieniem kotlowniczym,pomogla dopiero wymiana chlodnicy nie szlo wyplukac tego,ale sprobuj ja wyplukac polecam taki srodek jak gryzer plus wrzatek do chlodnicy wlac troche potrzepac i pod cisniniem z weza przeplukac po 20min.chlodnice mususz niestety wyjac.

Kolego radioo11 cytujesz rafała więc do niego kierujesz swoje słowa, problem w tym, że autor wątku czyli rafał ma chłodnicę nową u siebie - polecam czytać wątek przed wypowiedzią, co nie zmienia faktu, że Twoja rada jest jak najbardziej słuszna, ale tu z kolei ja pisałem o czyszczeniu chłodnicy i nagrzewnicy:wink:

Czytamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie niepokoi mnie jedno a mianowicie do tej pory temperatuta trzymała sie w granicy 95-99C czasami juz mu odwaliło to było 88-93C a dzis cały dzien jak jezdziłem autem to temp wachała sie w granicach 87-92C czy to jest normalne??a co najciekawsze ze jak temperatura była 95-99C to dolny waz zimny a dzis 87-92C i dolny waz cieply . wina termostatu?? to jest normalne ze kiedy chce to sie otwiera bo mi sie wydaje ze nie a własnie tak on robi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wydaje mi sie ze chyba troche szukasz dziury w całym! Jeśli masz obieg w układzie, masz ogrzewanie i jak piszesz ukłąd jest dobrze odpowietrzony trzyma na 90c i nie gotuje sie i nie wyrzuca płynu ze zbiorniczka to jest wszystko OK!Poprostu nie patrz na climatronik bo nie zawsze bedzie tak jakbyś chciał. U mnie też pokazuje czasami 91 a czasami 95 i jest wszystko ok jeżdze tak już 6 lat i sie nie przejmuje!Termostat wymieniełem 3 lata temu na MEYLE za 28zł bo orginal po 15 latach szlak trafił i mi nie dogrzewał silnika. Także reasumując nie wierze w to żeby 8 termostatów pod rząd było zje......, i ci co nie mają climatroników to jeżdżą i sie nie przemjuja niczym jak sie nic specjalnego nie dzieje. Co do temp.jesli by była za wysoka to przy 102 st.c włączył by ci sie drugi wentylator z klimy bo wspomaga on chłodzenie silnika w razie za wysokiej temp.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze masz i racje jestem troche przewrazliwiony na punkcie chlodzenia :decayed: . a z reszta wiosna wszystko wyjdzie jak zrobi sie cieplej . dzieki

---------- Post dopisany 22-04-2014 at 20:32 ---------- Poprzedni post napisany 12-02-2014 at 20:11 ----------

Siemka ogarnełem powód nie otwierających sie termostatów , a mianowicie wiskoza zasprzeglała sie na full przy temperaturze 70 C jak temp dochodziła do 87 C czyli początkowe otwieranie sie termostatu to pęd wiatru z wisco chłodził pompę wody i termostat co nie pozwalało mu sie otworzyć. po odkręceniu wiatraka z wiskozy nie sprawny termostat otwiera się przy 87 C i dolny waz robi się ciepły a temperatura waha się w granicach 85-91 C. czyli w kacu się udało ustalić przyczynę :grin:

---------- Post dopisany at 20:33 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ----------

Temat można podwiesić na pewno komuś się przyda:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie bo tu kolega pisał ze powinien przy 102 c wystartowac drugi wiatrak od klimy a u mnie na wskazniku wychodzi poza 90 trzymajac sie ten pierwszej kreski na prawo na klimatroniku pokazuje 109/108 na postoju sprawdzilem wszystkie bezpieczniki i sa OK dopiero jak wlacze klime to wiatrak sie załancza ale i tak temperatura jest taka sama jak i na zegarze i na klimatroniku dziwne to wszystko. I oczywiscie jak dodam gazu to slychac wisco

---------- Post dopisany 17-06-2014 at 15:59 ---------- Poprzedni post napisany 16-06-2014 at 20:19 ----------

Witam jeszcze raz mam taki problem i nie mam pojecia co moze byc tego przyczyna dzis odpalilem audi normalnie nagrzal sie do 90 stopni odtworzyl sie termostat bo dolna rura byla ciepla pozniej sie przejechalem okolo 2-3 km i temp zaczela rosnac nawet do 117 stopni oczywiscie dolna rura byla goraca prawie tak sama jak i gorna i jeszcze bardziej sie zdziwilem jak wlaczylem na maxa ogrzewanie w samochodzie a tu zimnym dmucha klima jest wylaczona wie ktos moze o co moze w tym chodzic?

IMG_20140617_154013.jpg

IMG_20140617_154302.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Slychac podczas jazdy bulgotanie w okolicach konsoli srodkowej? Bo jak kolega wyzej mozesz miec zapowietrzony uklad. Sprobuj odpowietrzyc.

Wysłane z mojego LG-E610 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie slyszalem nawet jak osiagnol 117 stopni to nic nie bulgocze dzis postaram sie gdzies na kompa podjechac i zobaczyc czy te czujniki dobre sa. A moze ktos sie orjetuje gdzie sa te przewody co ida do nagrzewnicy bo ni chu... nie moge znalesc a i przy okazji moze ktos wie co to i do czego to sluzy bo to cos cyka jakby zawory stukaly a jak tym porusze to na chwile ustaje cykanie i za chwile znow

IMG_20140617_212228.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak cyka i przestaje to dobrze , tak ma być , przewody do nagrzewnicy masz koło akumulatora w osłonie termicznej , po prawej stronie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego sprawdzilem, ten po lewej stronie jest goracy a ten po prawej zimny (od strony aku jest goracy) dzis zrobilem z 10 km no i sie troche przegrzal bo zaczela mi kontrolka od temperatury mikac zatrzymalem sie jak najszybciej i zaczolem sprawdzac wszystko po koleji sprawdzilem rury gorna goraca i ta dolna co wychodzi od chlodnicy tez goraca minelo moze z 10-15min odkrecilem zbiorniczek wyr. to tylko zrobilo leciutka pss po tym zaczolem sprawdzac chlodnice i sie okazuje ze gorna część chlodnicy jest goraca a dolna zimna minelo z 30min i dolna czesc zrobila sie ciepla odpalilem silnik to troche sie zmiejszyla temp i po chwili znow temp sie zwiekszala to zgasilem silnik i znow sprawdzilem chlodnice i tak samo gora goraca dol zimny o co tu chodzi ? zapchene to jest czy pompa nie ma na tyle sily zeby pompowac plyn ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat panie do wymiany , ew. chłodnica zapchana , radzę to szybko sprawdzić bo uszczelki pod głowicami polecą jak już nie puściły .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle to ja tez wiem ze moga uszczellki poleciec tylko ze jest taki problem ze jestem w Belgii i nie wiem czy zamowic chlodnice czy pompe i termostat i czy dam rade to wymienic postawowymi kluczami mam na mysli grzechotke przedluzke itp. i czy dojade wtedy do polski a mam 1100 km bo tutaj nie opyla sie do mechonikow prowadzic bo zaplace podwojna wartosc samochodu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to panie kicha , termostat jest za rozrządem , dobry mechanik znający ten silnik wymieni go bez zrzucania paska , pompa pędzona paskiem rozrządu i tu już trzeba zdemontować rozrząd , chłodnice można sprawdzić podłączając wąż z wodą pod ciśnieniem , jak będzie stawiała opory w przepływie to do wymiany , tak samo z nagrzewnicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sie teraz zalamalem chyba bardziej bedzie mi sie oplacalo lawete zamawiac z polski niz go tutaj naprawiac :( pech w tym ze nawet weza z woda nie mam. A pompa nie jest czasami tam gdzie jest Visco ? czyli napendzany paskiem wielorowkowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...