K4rol81 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Opublikowano 13 Grudnia 2021 41 minut temu, Banan napisał: Tak powinno wszystko ruszyć - czasem trzeba kabelek od spalania z ECU podciągnąć , czasem działa po can ( kwestia wersji silnika ) Brak Vinu świadczy o tym że ECU jest immo2 ( raczej bo mogłobyc coś kombinowane ) , wejdź w silnik i tam sprawdź czy jest Vin widoczny . Jak immo2 to tylko pin z nowych zegarów potrzebny. Jeager do śmietnika. Jak w silniku będzie vin widoczny to immo 2 ?? Uwierz jak najszybciej chcę go do tego śmietnika wykopać
Fazii Opublikowano 13 Grudnia 2021 Opublikowano 13 Grudnia 2021 2 godziny temu, karol1981 napisał: Jak w silniku będzie vin widoczny to immo 2 ?? Wtedy immo 3. Jak Vin w ECU nie widoczny to immo2 1
K4rol81 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Dobra ,zakupiony vdo ful fis , wraz z manetkami i instalacją do manetek i licznika , będzie rezane
K4rol81 Opublikowano 19 Grudnia 2021 Opublikowano 19 Grudnia 2021 @Fazii jak się okazuje mam immo 2, pytanie czy kablem vcds dam radę ogarnąć programowanie i wgranie przebiegu, czy muszę kupić kabel kkl od viakena?
K4rol81 Opublikowano 4 Stycznia 2022 Opublikowano 4 Stycznia 2022 Pełny fis już siedzi, zostało podłączyć manetki od sterowania, kabelki do drzwi i dane z radia, ale to w piątek się ogarnie jak będę wymieniał nagrzewnicę ?? . Różnica kolosalna, w końcu wiem ile jest paliwa i co za się dzieje z autem. Przed Po ??
piebald.ball Opublikowano 7 Czerwca 2022 Opublikowano 7 Czerwca 2022 czy zegar z RS4 B5 jak i RS6 C5 łączy się z ECU przez can?
Fazii Opublikowano 7 Czerwca 2022 Opublikowano 7 Czerwca 2022 RS4 np. obroty może brać po anologu i po can. RS6 już tylko po can 1
Bartek_1994 Opublikowano 20 Października Opublikowano 20 Października Witam, zmieniłem zegary Jaeger 8D0920930P na VDO 8D0920989JX (oba z full fis), wyciągnąłem PIN z VDO i zakodowałem do niego klucze. Immo gaśnie, silnik odpala i zaraz gaśnie. Silnik ma immo2, natomiast jak odczytałem licznik VDO to wychodzi, że ma immo 3 (jest też w nim zapisany nr VIN dawcy). Po podłączeniu VDO do samochodu nie ma aktywnego kanału 50 w adaptacjach licznika, kanały 60, 61, 62 zmieniłem wartości na 0. Pomoże ktoś?
Fazii Opublikowano 20 Października Opublikowano 20 Października Polecam lekturę: Generalnie zegary z immo 3 da się dopisać do ECU immo 2 bez problemu ale Ty masz motor AJL więc w tym przypadku jedynie immo off pozostaję. 1
Bartek_1994 Opublikowano 21 Października Opublikowano 21 Października 7 godzin temu, Fazii napisał(a): Polecam lekturę: Generalnie zegary z immo 3 da się dopisać do ECU immo 2 bez problemu ale Ty masz motor AJL więc w tym przypadku jedynie immo off pozostaję. Ok, a czy inne zegary immo 2 da się dopisać do tego silnika bez usuwania immo? Sprawdziłem w innym A4 z początku 2000r 1.6 i tam było immo 2, ale po odczytaniu licznika Vag eeprom programmerem napisane było, że jest to immo 3 ale nr Vin był wykropkowane. Licznik z immo 2 powinien mieć tam napisane immo2?
Banan Opublikowano 22 Października Opublikowano 22 Października Jak jest wykropkowany vin to trzeba uznać ze jest immo2 i go zgrasz ( oprócz tego wyjątku z AJL ) , liczniki immo3 w 99.99% są wsteczne kompatybilne z immo2/immo1 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się