konrad8831 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 po programie w a4 b5 1.8t puka dwumasa i lekko ślizga się sprzegło. auto celowane bedzie w ok. 230 hp i 350 nm. Odnośnie tarczy to idzie do obicia kevlarem. Problem tkwi w tym od czego wsadzić mocniejsze koło dwumasowe i docisk , aby to wszystko razem pasowało ?
Imhotet Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 było milion tematów na temat sprzęgieł do 1.8t pierw poszukaj potem pytaj.
konrad8831 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 było milion tematów na temat sprzęgieł do 1.8t pierw poszukaj potem pytaj. kolego problem do końca nigdy nie był rozwiązany więc daruj sobie takie sugestie , liczą się coraz to nowsze doświadczenia z takimi problemami i opinie ludzi którzy znają temat
Kraker Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 No właśnie, też mnie to interesuje. Podobno sprzęgło (koło + tarcza) od 1.9tdi AWX pasuje i wystarcza do takiego setupu. Ale gdzieś pisali, że musi być od AWX 228mm. To znaczy że były inne?
Łukasz13 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Jest chyba jeszcze awx na 240 coś mi się obiło o uszy.
konrad8831 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2014 po zasięgnięciu informacji wychodzi na to że AWX pasuje na 228mm i do tego obicie tarczy kewlarem . Zestaw spokojnie przeniesie 400nm.
fanthomas18 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 AWX ma 228mm:wink: a AVF na 240 tak jak Michał pisze:wink:
konrad8831 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2014 ciekawi mnie jeszcze założenie zestawu jednomasy z 1z audi 80 i obicie jej kewlarem , podobno seryjne sprzęgło trzyma 380 nm. Tylko nie kumam tego jak sprzęgło montowane w 90-cio konnym silniku ma wytrzymać 380 nm ? może mi ktoś to wytłumaczy ?
fanthomas18 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Może po prostu tak zostało zbudowane, żeby wytrzymywać jak największe przebiegi na seryjnym sprzęgle. Ja to rozumiem tak, że jeśli seryjne sprzęgło z 90-cio konnego silnika wytrzymuje taki moment to jest w stanie wytrzymać więcej ostrej jazdy a jeśli jest w stanie wytrzymać więcej ostrej jazdy to wytrzyma jeszcze więcej spokojnej jazdy, czyli wymiana sprzęgła przy większych przebiegach:wink: Takie jest moje rozumienie tego:decayed:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się