Skocz do zawartości
IGNOROWANY

koło dwumasowe do 1.8t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

po programie w a4 b5 1.8t puka dwumasa i lekko ślizga się sprzegło. auto celowane bedzie w ok. 230 hp i 350 nm. Odnośnie tarczy to idzie do obicia kevlarem.

Problem tkwi w tym od czego wsadzić mocniejsze koło dwumasowe i docisk , aby to wszystko razem pasowało ?

Opublikowano

było milion tematów na temat sprzęgieł do 1.8t pierw poszukaj potem pytaj.

Opublikowano
było milion tematów na temat sprzęgieł do 1.8t pierw poszukaj potem pytaj.

kolego problem do końca nigdy nie był rozwiązany więc daruj sobie takie sugestie , liczą się coraz to nowsze doświadczenia z takimi problemami i opinie ludzi którzy znają temat

Opublikowano

No właśnie, też mnie to interesuje. Podobno sprzęgło (koło + tarcza) od 1.9tdi AWX pasuje i wystarcza do takiego setupu. Ale gdzieś pisali, że musi być od AWX 228mm. To znaczy że były inne?

Opublikowano

Jest chyba jeszcze awx na 240 coś mi się obiło o uszy.

Opublikowano

avf wiem ze ma 240

Opublikowano

po zasięgnięciu informacji wychodzi na to że AWX pasuje na 228mm i do tego obicie tarczy kewlarem . Zestaw spokojnie przeniesie 400nm.

Opublikowano

AWX ma 228mm:wink: a AVF na 240 tak jak Michał pisze:wink:

Opublikowano

ciekawi mnie jeszcze założenie zestawu jednomasy z 1z audi 80 i obicie jej kewlarem , podobno seryjne sprzęgło trzyma 380 nm.

Tylko nie kumam tego jak sprzęgło montowane w 90-cio konnym silniku ma wytrzymać 380 nm ?

może mi ktoś to wytłumaczy ?

Opublikowano

Może po prostu tak zostało zbudowane, żeby wytrzymywać jak największe przebiegi na seryjnym sprzęgle. Ja to rozumiem tak, że jeśli seryjne sprzęgło z 90-cio konnego silnika wytrzymuje taki moment to jest w stanie wytrzymać więcej ostrej jazdy a jeśli jest w stanie wytrzymać więcej ostrej jazdy to wytrzyma jeszcze więcej spokojnej jazdy, czyli wymiana sprzęgła przy większych przebiegach:wink: Takie jest moje rozumienie tego:decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...