Skocz do zawartości
IGNOROWANY

kiera z b6 do b5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

bry jak w temacie orientuje sie ktos czy zwykla kierownica z b6 podejdzie do b5 ? bo bede zakladal mf i mam ziomka ktory chcialby stara kiere odemnie tylko ze ma b5 i nie jestem pewien czy podejdzie robil tkos kiedys takie cus?

Opublikowano

potrzebna będzie redukcja na wieloklin

Opublikowano

Jak ta redukcja wygląda ma ktoś fotkę?

Opublikowano

jeśli koles ma polifta to nic nie trzeba zmieniać :wink: jesli ma przedlifta to potrzebuję

-redukcje wieloklina

-taśmę air bag z polifta

-obudowę manetek z polifta

-kostkę wycieta z instalacji polifta ta do podpiecia tasmy

- i 2h wolnego czasu

---------- Post dopisany at 09:05 ---------- Poprzedni post napisany at 09:01 ----------

redukcja

Redukcja wieloklinu Audi 80 B3, B4 Olsztyn ? Tablica.pl

obudowa

Audi A4 B5 FL Obudowa kolumny kierownicy RYBNIK (3852131101) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

taśma

TAŚMA AIR BAG AUDI A4 B5 LIFT -WYSYŁKA- (3829053204) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

---------- Post dopisany at 09:07 ---------- Poprzedni post napisany at 09:05 ----------

Jeżeli ma polifta to potrzeba taśmę zmienić z tego co wiem na tą z b6, a jeśli przedlift to dodatkowo jeszcze redukcja.

nie trzeba zmieniać taśmy tasma wystarczy z A4 B5 po lifcie czyli okrągła

Opublikowano

Redukcja 30zl... za tyle albo za 40zl mozna miec kolumne kierownicy z polifta i miec zrobione jak fabryka przykazala.

Opublikowano

jasne zakłądasz kolumne z polifta cała bo jest tania ale wtedy trzeba przerabiac i stacyjke czyli stacyjka zostaje stara a obudowe trzeba juz z polifta

Opublikowano
jasne zakłądasz kolumne z polifta cała bo jest tania ale wtedy trzeba przerabiac i stacyjke czyli stacyjka zostaje stara a obudowe trzeba juz z polifta

Ano, ze stacyjka to prawda :-) ale przynajmniej wszystko jest tak jak ori.

Opublikowano

oki pany dzieki za info teraz wiem jak czlowieka pokierowac:wink:

Opublikowano

Resumując, do polifta kiera z b6 idzie p&p?

Opublikowano

na to wyglada :wink:

Opublikowano

Niestety ale nie pasi chyba że z poduszką komplet bo kiera w lifcie ma styki i całego pająka do klaksonu umocowanego wewnątrz kiery pod poduszką B6 zaś wszytko to ma na poduszce zrobione i nie idzie tego przeskoczyć.

Tak więc jak zmiana kiery to razem z poduszką.

Opublikowano
Niestety ale nie pasi chyba że z poduszką komplet bo kiera w lifcie ma styki i całego pająka do klaksonu umocowanego wewnątrz kiery pod poduszką B6 zaś wszytko to ma na poduszce zrobione i nie idzie tego przeskoczyć.

Tak więc jak zmiana kiery to razem z poduszką.

nie bylo wspomniane wczesniej ale mowa jest oczywiscie o komplecie z poduszka
Opublikowano

No to P&P tylko kostkę od tasmy trzeba sobie poprzekładać piny na taką żeby się zapięła w taśmę.

Opublikowano

tylko czy ta kiera z b6 ładniejsza jest niż 3ramienna z b5...

Opublikowano

kolega ktory bedzie zmienial ma przedlifta wiec na pewno wnetrze sie zmieni

Opublikowano

Nie będę zakładał nowego tematu więc spytam się tutaj, mam a4 B5 przed lift, chcę wpakować kierownicę od a3 takową:

http://img06.allegroimg.pl/photos/400x300/36/92/07/34/3692073406

Jest napisane że 96-99r czy będzie potrzeba redukcję wieloklinu, i jak by dajmy na to nie chcial podłączac narazie poduszki oraz klaksonu to można pakować kierownicę tylko i wszystko będzie śmigało? Oprócz oczywiście poduchy i klaksonu?

Czy w tych a3 był taki sam wieloklin jak u mnie czy już adapter jest potrzebny?

Opublikowano

kierownica na duży wieloklin czyli taki sam zabieg jak pisałem wyżej

Opublikowano

czyli adapter tak?

jak bym powiedazmy narazie nie chcial poduchy i klaksonu bez niczego innego sie obejdzie?

Opublikowano

tak

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...