Skocz do zawartości
IGNOROWANY

kody błedów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam panowie po skanowanie błedów wyskoczyło mi takie cuś i teraz pytanie czym sie przejmować a czym nie? przepraszam ze tak zawracam dupe bo pewnie ktoś mnie zjedzie ze internet itd jest od tego ale jakoś wole wasze opinie :)

WP_001788.jpg

Opublikowano

Masz gaz? Jesli nie to sonda umiera. Najlepiej jak nie masz gazu to wrzuć sonde na oscyloskop i zobacz co sie dzieje.

Opublikowano

z racji ze nie moge zacząc tematu pozwole sobie podpiąć się tutaj : Witam kolegów serdecznie chciałbym was prosić o pomoc w diagnozie dolegliwości mojego A4 dzis wykonalem badania turbiny vagiem (zdjecia w załącznikach) oraz błedy silnika dodam iż bląd nr 2 dotyczący wtrysków wyskoczył dzisiaj po tych pomiarach turbiny..... ogolnie zaczelo sie od tego ze samochod mial problem z odpaleniem wymienilem pompe paliwa i odpala lepiej ale nie ma mocy nie wkreca sie wogóle, gdy wciskam pedał gazu na max to przewody od turbiny nie pęcznieją i nie robia sie twarde?!?! Z góry dziękuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam

image.jpg

image.jpg

Opublikowano

Jak chcesz zeby ktoś ocenił pracę spreżarki to musisz zrobić logi i wstawić tutaj. Nie da sie określić pracy turbiny na postoju.

Opublikowano

hej no właśnie zapomniałem dopisać mam gaz to poprawia sytuacje? :)

Opublikowano

logi dynamiczne robi się w czasie jazdy tu masz tylko odczyty tu sobie zobacz

Opublikowano

koledzy dokladnie wszystko zostało tak zrobione wiec nie wiem o co wam chodzi przeciez identyczne okno co na tym filmiku jest na zdjeicu pierwszym jesli chhodzi o przepływke to wszystko było w normie według wartosci podanych pod okienkami.... dlaego napisalem ze sąto logi dynamiczne bo wykonwyałem je podczas jazdy

Opublikowano

135GL, co to za instalacja gazowa?? W najlepszym przypadku to gazownik spartolił w najgorszym sonda leży.

elwoj, jak robiłeś dynamiczne logi to daj pliki w formacie csv.

Opublikowano

A jak już zrobiłeś je poprawnie to znajdziesz je w folderze gdzie zainstalowałeś vag-com, domyślnie to c:\program files\vag com\logs. Plik ten wrzucasz za pośrednictwem stronki VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM a wygenerowany link z logu wklejasz tutaj. Mimo wszystko z Twojego prt sc widać niedoładowanie a odpowiedzialne za to mogą być:

Zatkany filtr powietrza - Wymienić wkład filtra powietrza na zalecany przez producenta.

Zatkany przewód turbosprężarka – kolektor ssący - Oczyścić lub wymienić w razie potrzeby.

Zatkany kolektor ssący - Oczyścić lub wymienić wadliwe części.

Nieszczelność pomiędzy turbosprężarką i kolektorem ssącym - Usunąć nieszczelność poprzez dociągnięcie opasek lub wymianę wadliwych części.

Zanieczyszczenia w kolektorze wydechowym - Oczyścić kolektor.

Zanieczyszczona rura wydechowa lub tłumik -Oczyścić lub wymienić uszkodzone części.

Nieszczelność pomiędzy kolektorem wydechowym i głowicą - Wymienić uszkodzone uszczelki. Dokręcić kolektor zgodnie z instrukcją obsługi.

Nieszczelność pomiędzy turbosprężarką i kolektorem wydechowym -Wymienić uszkodzone uszczelki. Skontrolować mocowanie turbosprężarki do kolektora wydechowego.

Pompa wtryskowa lub wtryskiwacze rozregulowane -Wyregulować i wymienić części wadliwe wg instrukcji obsługi.

Nieprawidłowa regulacja luzów zaworowych - Wyregulować i wymienić części wadliwe wg instrukcji obsługi.

Zużyte cylindry i pierścienie - Wymienić lub naprawić silnik wg instrukcji obsługi.

Zużyte tłoki, zawory, gniazda zaworowe - Wymienić lub naprawić silnik wg instrukcji obsługi.

Zanieczyszczona część sprężająca turbosprężarki (koło, obudowa) -Oczyścić chemicznie środkiem niezasadowym i szczotką drucianą. Wymienić olej i filtr oleju.

Wadliwe działanie zaworu regulacyjnego - Skontrolować mocowanie i stan przewodu gumowego sterującego siłownikiem. Wymienić go w razie potrzeby. Sprawdzić działanie zaworu, wymienić obudowę z zaworem, wymienić siłownik.

Turbosprężarka uszkodzona - Sprawdzić uszkodzenia. Usunąć przyczyny awarii. Wymienić uszkodzoną turbosprężarkę.

Nieszczelność pomiędzy kolektorem ssącym i głowicą - Wymienić uszkodzone uszczelki. Sprawdzić mocowanie wg instrukcji obsługi.

Więc sam widzisz ... Logi logi logi

Opublikowano

wszystko rozumiem biore sie za to pozdrawiam

witam kolegów ponownie, zrobilem logi poki co statyczne oto adresy

Grupy: 001,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004,007,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 013,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

jak juz wczesniej pisalem mam problem ze sprawdzeniem kąta wtrysku "000" wyskakuje mi błąd po wcisnieciu przycisku "Go" Pozdrawiam

Opublikowano

Ty robiłeś te logi na postoju?

Opublikowano

uporałem sie z programem i wykonałem ponownie wszystkie pomiary dunamiczne i statyczne oto wyniki

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008,011,004,008,011,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

teraz sie biore za synchronizacje wału trzymajcie kciuki <okok>

a i bąd na silniku

1 Fault Found:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

Opublikowano

Nie jestem w temacie logów TDI ale wiem że błąd 17964 spowodowanym jest brakiem ciśnienia doładowania. Ja mogę co najwyżej powiedzieć Ci co zrobić żeby wyeliminować poszczególne możliwości.

Sprawdź węże biegnące od turbiny czy Ci nie popękały, nie pospadały, ogólnie szczelność dolotu.

Sprawdź albo podmień od kogoś zawór n75 bo może masz walnięty.

Sprawdź, wyczyść, wymień czujnik doładowania.

Sprawdź poprawność działania gruszki turbiny.

Jeżeli to wszystko masz sprawne to albo kierownice pozatykane albo turbina się ukręciła :decayed: Power By Roos Tech

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...