135GL Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 witam panowie po skanowanie błedów wyskoczyło mi takie cuś i teraz pytanie czym sie przejmować a czym nie? przepraszam ze tak zawracam dupe bo pewnie ktoś mnie zjedzie ze internet itd jest od tego ale jakoś wole wasze opinie
karolas123321 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Masz gaz? Jesli nie to sonda umiera. Najlepiej jak nie masz gazu to wrzuć sonde na oscyloskop i zobacz co sie dzieje.
elwoj Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 z racji ze nie moge zacząc tematu pozwole sobie podpiąć się tutaj : Witam kolegów serdecznie chciałbym was prosić o pomoc w diagnozie dolegliwości mojego A4 dzis wykonalem badania turbiny vagiem (zdjecia w załącznikach) oraz błedy silnika dodam iż bląd nr 2 dotyczący wtrysków wyskoczył dzisiaj po tych pomiarach turbiny..... ogolnie zaczelo sie od tego ze samochod mial problem z odpaleniem wymienilem pompe paliwa i odpala lepiej ale nie ma mocy nie wkreca sie wogóle, gdy wciskam pedał gazu na max to przewody od turbiny nie pęcznieją i nie robia sie twarde?!?! Z góry dziękuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam
karolas123321 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Jak chcesz zeby ktoś ocenił pracę spreżarki to musisz zrobić logi i wstawić tutaj. Nie da sie określić pracy turbiny na postoju.
135GL Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 hej no właśnie zapomniałem dopisać mam gaz to poprawia sytuacje?
elwoj Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 logi są dynamiczne w pierwszym zdjeciu sa wyniki
Tom A4 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 logi dynamiczne robi się w czasie jazdy tu masz tylko odczyty tu sobie zobacz
elwoj Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 koledzy dokladnie wszystko zostało tak zrobione wiec nie wiem o co wam chodzi przeciez identyczne okno co na tym filmiku jest na zdjeicu pierwszym jesli chhodzi o przepływke to wszystko było w normie według wartosci podanych pod okienkami.... dlaego napisalem ze sąto logi dynamiczne bo wykonwyałem je podczas jazdy
karolas123321 Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 135GL, co to za instalacja gazowa?? W najlepszym przypadku to gazownik spartolił w najgorszym sonda leży. elwoj, jak robiłeś dynamiczne logi to daj pliki w formacie csv.
ganjaq Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 A jak już zrobiłeś je poprawnie to znajdziesz je w folderze gdzie zainstalowałeś vag-com, domyślnie to c:\program files\vag com\logs. Plik ten wrzucasz za pośrednictwem stronki VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM a wygenerowany link z logu wklejasz tutaj. Mimo wszystko z Twojego prt sc widać niedoładowanie a odpowiedzialne za to mogą być: Zatkany filtr powietrza - Wymienić wkład filtra powietrza na zalecany przez producenta. Zatkany przewód turbosprężarka kolektor ssący - Oczyścić lub wymienić w razie potrzeby. Zatkany kolektor ssący - Oczyścić lub wymienić wadliwe części. Nieszczelność pomiędzy turbosprężarką i kolektorem ssącym - Usunąć nieszczelność poprzez dociągnięcie opasek lub wymianę wadliwych części. Zanieczyszczenia w kolektorze wydechowym - Oczyścić kolektor. Zanieczyszczona rura wydechowa lub tłumik -Oczyścić lub wymienić uszkodzone części. Nieszczelność pomiędzy kolektorem wydechowym i głowicą - Wymienić uszkodzone uszczelki. Dokręcić kolektor zgodnie z instrukcją obsługi. Nieszczelność pomiędzy turbosprężarką i kolektorem wydechowym -Wymienić uszkodzone uszczelki. Skontrolować mocowanie turbosprężarki do kolektora wydechowego. Pompa wtryskowa lub wtryskiwacze rozregulowane -Wyregulować i wymienić części wadliwe wg instrukcji obsługi. Nieprawidłowa regulacja luzów zaworowych - Wyregulować i wymienić części wadliwe wg instrukcji obsługi. Zużyte cylindry i pierścienie - Wymienić lub naprawić silnik wg instrukcji obsługi. Zużyte tłoki, zawory, gniazda zaworowe - Wymienić lub naprawić silnik wg instrukcji obsługi. Zanieczyszczona część sprężająca turbosprężarki (koło, obudowa) -Oczyścić chemicznie środkiem niezasadowym i szczotką drucianą. Wymienić olej i filtr oleju. Wadliwe działanie zaworu regulacyjnego - Skontrolować mocowanie i stan przewodu gumowego sterującego siłownikiem. Wymienić go w razie potrzeby. Sprawdzić działanie zaworu, wymienić obudowę z zaworem, wymienić siłownik. Turbosprężarka uszkodzona - Sprawdzić uszkodzenia. Usunąć przyczyny awarii. Wymienić uszkodzoną turbosprężarkę. Nieszczelność pomiędzy kolektorem ssącym i głowicą - Wymienić uszkodzone uszczelki. Sprawdzić mocowanie wg instrukcji obsługi. Więc sam widzisz ... Logi logi logi
elwoj Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 wszystko rozumiem biore sie za to pozdrawiam witam kolegów ponownie, zrobilem logi poki co statyczne oto adresy Grupy: 001,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,001,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004,007,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM jak juz wczesniej pisalem mam problem ze sprawdzeniem kąta wtrysku "000" wyskakuje mi błąd po wcisnieciu przycisku "Go" Pozdrawiam
elwoj Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 uporałem sie z programem i wykonałem ponownie wszystkie pomiary dunamiczne i statyczne oto wyniki Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001,003,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008,011,004,008,011,004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM teraz sie biore za synchronizacje wału trzymajcie kciuki <okok> a i bąd na silniku 1 Fault Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent
ganjaq Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Nie jestem w temacie logów TDI ale wiem że błąd 17964 spowodowanym jest brakiem ciśnienia doładowania. Ja mogę co najwyżej powiedzieć Ci co zrobić żeby wyeliminować poszczególne możliwości. Sprawdź węże biegnące od turbiny czy Ci nie popękały, nie pospadały, ogólnie szczelność dolotu. Sprawdź albo podmień od kogoś zawór n75 bo może masz walnięty. Sprawdź, wyczyść, wymień czujnik doładowania. Sprawdź poprawność działania gruszki turbiny. Jeżeli to wszystko masz sprawne to albo kierownice pozatykane albo turbina się ukręciła Power By Roos Tech
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się