mAti_brd Opublikowano 18 Lutego 2014 Autor Opublikowano 18 Lutego 2014 wrzuć fotkę aby porównać stary bagnet z nowym P.S. DonMatteo jeśli chodzi o latanie to jak najbardziej 12-13 kwietnia będę krążył w okolicy na 100% zapraszam 30 marca do Rzeszowa na podpromie (pożegnanie zimy)
grami121 Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Może zmierz nowy bagnet od kołnierza do końca, a ja porównam ze swoim.
Pawelkiwi Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Ja ceny za diagnostykę mam takie same od bardzo dawna i ktokolwiek nie tylko z Audi ma problem zapraszam. Mistrzowie z Audi po latach prób na użytkownikach doszli do wniosku że źle zaprojektowali miskę i czujnik poziomu oleju i na co wpadli ? Aby nie wymieniać drogich części i nie przyznawać się do błędu, zaproponować supeeer diagnostykę i nowy "lepszy" usprawniony bagnet z delikatnie zmienionym poziomem aby podnieść ilość oleju w misce i ogłupić wadliwy czujnik - ot i po problemie.
DonMatteo Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Z miłą chęcią 30 zawitam w Stolicy Podkarpacji, co roku śmigam z Krakowa do Sopotu na pożegnanie zimy w marcu, a w tym roku jestem u Ciebie.. Lubie Rzeszów:naughty: Jutro fotki koło 19:00 starego (jak znajdę w garażu) i nowego który siedzi w aucie wraz z kodami starymi i nowymi ---------- Post dopisany at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany at 21:47 ---------- Ja ceny za diagnostykę mam takie same od bardzo dawna i ktokolwiek nie tylko z Audi ma problem zapraszam.Mistrzowie z Audi po latach prób na użytkownikach doszli do wniosku że źle zaprojektowali miskę i czujnik poziomu oleju i na co wpadli ? Aby nie wymieniać drogich części i nie przyznawać się do błędu, zaproponować supeeer diagnostykę i nowy "lepszy" usprawniony bagnet z delikatnie zmienionym poziomem aby podnieść ilość oleju w misce i ogłupić wadliwy czujnik - ot i po problemie. Pewnie tak właśnie jest Pawle jak to opisałeś (choć czujnik mam zmieniony i problem się pojawiał).. Nie jestem mechanikiem więc muszę wierzyć w to co mówią specjaliści. I tak i tak przyjadę do Ciebie więcej napisałem Ci na pw
Pawelkiwi Opublikowano 18 Lutego 2014 Opublikowano 18 Lutego 2014 Wymiana czujnika nic nie pomoże. Stary pewnie miałeś dobry. Problem był z pomiarem. Czujnik musi być zalany większą ilością oleju by dobrze pokazywał - mierzył. Jak to zrobić, zmienić miarkę i klient musi dolać oleju. Czujnik funkcjoniren.
DonMatteo Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 allora stary bagnet 03G 115 511 T update bagnet z 2009 roku 03G 115 611 AE (niby różnica niewielka ale T to nie AE...popatrzmy na fotkę niżej) na górze stary bagnet na dole update'owany nowy z 2009 (różnica widoczna gołym okiem) tyle a może, aż tyle także Mati brd w Twoim przypadku bagnet jest ok, musisz poszukać głębiej problemu, być może czujnik w misce padł
grami121 Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Mój bagnet jest 03G 115 511 T, czyli ten dłuższy. Jak mam maxa oliwy na bagnecie, to w VCDS pokazuje coś ok połowy stanu. Może faktycznie powinien być krótszy. Ten z luterką AE był montowany w autach z zabierakiem pompy oleju o dł. 100mm.
DonMatteo Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Według mojej najlepszej wiedzy grami121 powienieś mieć bagnet z końcówką AE,, gdyż gdy w T masz polowe stanu to w AE masz minimum i komputer Ci wyswietla min.. ale niech głos zabierze Pawelkiwi
mAti_brd Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Opublikowano 20 Lutego 2014 u mnie wyświetla się sensor nawet po otwarciu i zamknięciu klapy silnika (kontroli stanu oliwy) więc czujnik padł dziś po odpaleniu się zapalił i w czasie jazdy zgasł błąd sensora krótko mówiąc działa jak kierunkowskaz
grami121 Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Według mojej najlepszej wiedzy grami121 powienieś mieć bagnet z końcówką AE,, gdyż gdy w T masz polowe stanu to w AE masz minimum i komputer Ci wyswietla min.. ale niech głos zabierze Pawelkiwi Jak na razie to pilnuję żeby było max, bo za dużo oliwy to też nie dobrze. Przy okazji podjadę do ASO i podpytam czy znają temat o bagnetach. Pawelkiwi dobrze gada, może on doradzi.
Pawelkiwi Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Utrzymuj górny poziom a wszystko powinno być ok. Gdyby przy takim poziomie czujnik pokazywał niski stan wtedy można się zastanawiać czy coś jest nie tak.
arczi_a4 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Witam Panowie Mam ten sam problem - silnik BRE. Moim zdaniem problem tkwi w czym innym niż w bagnecie (przynajmniej w moim przypadku chociaż myślę, że skoro problem jest szerszy to powód powinien być we wszystkich przypadkach taki sam) bo jak wytłumaczyć, że przy wcześniejszych wymianach tego samego oleju przy tym samym bagniecie problem nie występował ? U mnie też to powstało po ostatniej wymianie oleju więc pojechałem do mechaniora który mi wymieniał i mówię że jest taki problem - pokazywał mi bańkę z której nalewał olej i wynika że wlał ponad 3,5l i na bagniecie też pokazuje stan (dolaliśmy mimo to więc teraz jest ponad stan i czujnik znowu się zapalił) więc olej nie zniknął bo owszem silnik ten bierze sporo oleju ale aż nie tyle żeby po zrobieniu kilkudziesięciu kilometrów było poniżej minimum żeby się musiał czujnik zapalać. Jest na forum taki wątek dot. tego problemu ale w B6, gdzie chłopaki dość mocno to analizują i wyszło na to, że: 1) nie jest to wadliwy czujnik poziomu oleju w misce bo jeden z forumowiczów podstawiał kilka tych czujników w tym jeden nowy z ASO (cena około 400zł) i problem nie zniknął 2) po otwarciu maski i ponownym włączeniu zapłonu czujnik nie sygnalizuje min. poziomu i dopiero podobno po 100 km znowu się powtarza (na razie sprawdziłem, że na pewno po otwarciu maski ostrzeżenie zniknęło - zresetowałem km i czekam po ilu km się pojawi ponownie ostrzeżenie bo jestem pewny że znowu się pojawi) - podobno czujnik poziomu oleju pobiera informację z czujnika otwarcia maski, że była operacja dolania oleju i kolejne zczytanie poziomu oleju odbywa się dopiero po 100km 3) jeden z forumowiczów zaraz po ponownym pojawieniu się komunikatu podpiął VAG-a i razem z tym komunikatem pojawił się błąd czujnika G2/G62 odpowiadającego za temperaturę cieczy chłodzącej - niby nic wspólnego z olejem ale postanowił wymienić ten czujnik (około 150zł w ASO) i okazało się, że problem zniknął i wątek na tym się zakończył bodajże w lutym tego roku Nie wiem tylko czy u mnie to pomoże bo w ich przypadku jest to zielony czteropinowy "czujnik podwójny. Ma dwa termistory. Jeden z nich służy dla celów wskaźnika w zegarach. Drugi służy jednostce sterującej silnika (komputerowi ECU), który ustawia skład mieszanki, kąt zapłonu i inne" a ja sprawdzałem w ETCE i u mnie jest to szary czujnik dwupinowy więc może być jakaś różnica. Nie wiem już co o tym myśleć... temat cokolwiek tajemniczy wychodzi na to że jest... Pozdro
Pawelkiwi Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Sprawdź VAG-iem temperaturę czujnika w module silnika i to samo w module wskaźników. Jak odchyłki nie są większe jak 5 C nie tu szukaj przyczyny. Oczywiście sprawdzaj od temp. 20 do 90 c - muszą się pokrywać.
arczi_a4 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Sprawdź VAG-iem temperaturę czujnika w module silnika i to samo w module wskaźników.Jak odchyłki nie są większe jak 5 C nie tu szukaj przyczyny. Oczywiście sprawdzaj od temp. 20 do 90 c - muszą się pokrywać. Dzięki. Jak mi się ponownie zapali kontrolka to podjeżdżam na Vaga i sprawdzam czy nie ma jakichś błędów to i sprawdzę to o czym piszesz. Dam znać co wyszło.
mAti_brd Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 czujnik wymieniony i wszystko wróciło do normy
arczi_a4 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 czujnik wymieniony i wszystko wróciło do normy A o którym czujniku mówisz Kolego ?
mAti_brd Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2014 czujnik wymieniony i wszystko wróciło do normy A o którym czujniku mówisz Kolego ? leniwy kolega jest a wystarczy poczytać "czujnik poziomu oleju"
arczi_a4 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Opublikowano 25 Kwietnia 2014 czujnik wymieniony i wszystko wróciło do normy A o którym czujniku mówisz Kolego ? leniwy kolega jest a wystarczy poczytać "czujnik poziomu oleju" Czytałem, czytałem - wątek nie jest długi i sam się w nim udzielałem (raz...) Ale już nieistotne... nowy zakładałeś czy używany ? Ja niedawno też zakupiłem czujnik używany w okazyjnej cenie (siemian załatwił przy okazji wymiany kiery - szacun:notworthy:za wszystko) więc niebawem sprawdzę bo teraz żonka była 3 tyg na szkoleniu to nie było możliwości to dam zanć czy u mnie to pomogło - trochę mnie jednak cały czas dziwi, że to się stało tak nagle zaraz po wymianie oliwy ale w sumie mAti_brd też tak miał...
mAti_brd Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 26 Kwietnia 2014 czujnik wymieniony i wszystko wróciło do normy A o którym czujniku mówisz Kolego ? leniwy kolega jest a wystarczy poczytać "czujnik poziomu oleju" założyłem używkę i wszystko gra też byłem zdziwiony że tak nagle po wymianie oleju padł Czytałem, czytałem - wątek nie jest długi i sam się w nim udzielałem (raz...) Ale już nieistotne... nowy zakładałeś czy używany ? Ja niedawno też zakupiłem czujnik używany w okazyjnej cenie (siemian załatwił przy okazji wymiany kiery - szacun:notworthy:za wszystko) więc niebawem sprawdzę bo teraz żonka była 3 tyg na szkoleniu to nie było możliwości to dam zanć czy u mnie to pomogło - trochę mnie jednak cały czas dziwi, że to się stało tak nagle zaraz po wymianie oliwy ale w sumie mAti_brd też tak miał... założyłem używkę i wszystko gra też byłem zdziwiony że tak nagle po wymianie oleju padł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się