rafalx11 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Witam Problem tkwi w tym ze wczoraj zauważyłem na wyświetlaczu komputera zwiększone spalanie chwilowe , kilka dni temu wymieniałem uszczelkę pod głowicą i rozrząd a w miedzy czasie jeszcze korygowałem kąt wtrysku na pompie bo był zły . Jaka może być przyczyna i co z tym zrobić a i kasowałem inspekcję serwisową jeszcze za pomocą przycisków przy liczniku . Pojawił się jeszcze problem z ABS-em , przy zapalaniu trzy razy zaświeci i zapiszczy wykrzyknik na wyświetlaczu oraz raz mrugnie kontrolka kontroli trakcji a potem jest normalnie . Jeszcze nie zagłębiałem się w temat więc proszę o pomoc . A4 Avant 1.9 110 AVG . Pozdrawiam i proszę o pomoc
vp-tdi Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 dobrze ci wszystko poskładali i po podłaczali ? ,sprawdz wszystkie wtyczki ,czujniki kostki ,rurki.
rafalx11 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2014 Sam to wszystko robiłem wiec składałem na spokojnie i raczej dobrze . Wczoraj jeszcze przeczyściłem wtryski środkiem Liqui Moly (OCZYSZCZACZ WTRYSKIWACZY DIESEL 2666) , który podałem bezpośrednio do filtra paliwa . Tak mi poradził znajomy mechanik ponieważ auto stało około 2 tygodnie więc mogło to pomóc . Zobaczymy prześcigam auto na trasie i zobaczymy .
vp-tdi Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 tylko alhol izopropoylowy i popsikaj wszystkie styki
rafalx11 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2014 po psikac wyciągnięte ? czy do paliwa sie dodaje ? . Mimo wszystko spalanie chwilowe jest wysokie siega max około 39 litrow . przedtem bylo max 29 . CO Z TYM ZROBIĆ ?
vp-tdi Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 do paliwa sie nic nie dodaje ,zadne cuda w postaci LM do wtryskow ,jak cos pomoze to na chwile ,zuzytej czesci nie da sie zregenerowac wlewajac coś do silnika czy baku
rafalx11 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 nie chodziło o regenerację tylko o oczyszczenie . A co do wykrzyknika przy uruchomieniu silnika to aku umiera .
vp-tdi Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 ja mam nowy no name ( topla ) kupiony za 170 zeta 4 lata temu i kreci do dzis jak oszalały ,sam jestem w szoku i ma tylko 60A
rafalx11 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 a ja tez cos takiego mialem trzy lata i umarł ! ! teraz wsadzilem podchodzona centre i ladowalem cala noc i kerci bez wykrzyknika zobaczymy jak dlugo . Spalanie na trasie Sanok - Zakopane komputer pokazał 4.5 . Myślę ze zle niejest
vp-tdi Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 mi w z wtryskami od afn-a pali w trasie 3.6l przy 90km/h
daroA4 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 o i jak z tym spalaniem? nie wiesz co było? bo u mnie jest chyba to samo zauważyłem, że wzrosło.
rafalx11 Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 HA przejechałem trasę Sanok Zakopane i się uspokoiło , spalanie wróciło do normy .
rafalx11 Opublikowano 5 Lutego 2014 Autor Opublikowano 5 Lutego 2014 a no się udało , Teraz zauważyłem ze coś świruje wskaźnik paliwa mimo zatankowania wskaźnik opada do zera i rzeczywistego poziomu , dziwna sprawa ale myślę ze albo pływak albo coś na kablach bo już kiedyś lutowałem wiązkę pod nogami kierowcy bo była zamoknięta .
daroA4 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 a u mnie odwrotnie. komputer wskazuje dystans do przejechania 120km, za chwile 80km czyli że powinna być już rezerwa, chwile potem z powrotem pokazuje dystans 120km, a wskazówka pokazuje że jest jeszcze paliwo, no i nie wiem czy jest jeszcze paliwo czy już nie ma, komputer chyba zwariował od tych mrozów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się