Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Blow off?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Chciałbym zamontować blow off ale nie wiem gdzie? Jaki zamontować? I czy to nie zaszkodzi tak jak inni piszą? wiem że u kolegi w seacie leonie jest rewelacja nic się nie dzieje i efekt jest super pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Jak bardzo chcesz to w miejsce fabrycznej dv, blow najlepiej hybrydowy, bo na innych może nie byc za dobrze.

Opublikowano

Po stronie turbo blizej zderzaka, w avj widoczny tylko od spodu, a jak wyglada to Google

Opublikowano

Sprawdz :-) na pewno zobaczysz waz dalej leci na IC

Opublikowano

Tylko pamiętaj aby kupić hybrydę, najlepiej dedykowany do 1.8T

Opublikowano

Panowie a ma sens montowanie blow offa w 1.8T ???

Opublikowano
Podłączę się pod temat.

oś takiego będzie ok? ZAWÓR UPUSTOWY, BOV, BLOW OFF, DV - VAG 1.8T -WAWA (3887141987) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Co robimy z ori cienkim przewodem który idzie w dolot?

To nie jest blow to zwykłą dv tylko że aluminiowa.

Opublikowano
:facepalm:
Opublikowano

Kolego pokaż przykłady odpowiedniego blow ofa do 1.8T żeby to działało. Ma może ktoś zamontowany taki i może ma nagrane jak to robi pssst?

Opublikowano

Musisz szukac blow off hybrydowego żeby jak tako to działało i nie sprawiało kłopotów.

---------- Post dopisany at 18:58 ---------- Poprzedni post napisany at 18:53 ----------

Ale lepiej daj sobie spokój, zawsze mogą wynikać problemy z tego typu zworami, np. może ciągnąc lewe powietrza na jałowych.

Opublikowano

jak NFs Undeground ^^

Opublikowano

Rav 85 na pierwszym filmie sztos to ten forge za 350zl ?

Opublikowano

Witam wszystkich, o ile sie nie myle to żeby zalozyc Blow Off'a do 1.8T, trzeba zrobic remapping i przygotowac ECU pod inne parametry, gdyż komputer bedzie widzial powietrze w kolektorze ktorego tak naprawde nie ma. Cos takiego obilo mi sie o uszy i prawdopodobnie to jest prawda.

Trzeba poczynic troszke wieksze inwestycje, zeby bylo dobrze to zrobione. W przeciwnym wypadku, Blow Off bedzie slyszalny od np. 3500-4000obr a nie przy powiedzmy 2000-2500obr.

Poza tym moze miec to negatywny wplyw na spalanie, gdyz tak jak wczesniej wspomnialem ECU bedzie widziec powietrze w dolocie obliczajac mieszanke p/p ktorej w rzeczywistosci tam nie ma. Są tez błędy lub zalewanie....Cos w ten deseń:wink: Poprawcie mnie jak sie mylę.

W przeciagu 2-3mcy wybieram sie na remapping i od razu bede chcial zalozyc zawór spustowy.

Poki co w poniedzialek czeka mnie rozrzad i wymiana uszczelki pod pokrywa zaworów oraz na walku rozrzadu.

Pozdro

Opublikowano

Lepiej kup sobie honde :polew::polew::polew::polew:

A ten zawor jest dobry na gowniarzy spod wiejskiej dyskoteki

Kup Forge 007 i bedzie spokoj

Opublikowano
Lepiej kup sobie honde :polew::polew::polew::polew:

A ten zawor jest dobry na gowniarzy spod wiejskiej dyskoteki

Nie zgadzam sie, ten zawor to jest dobra rzecz. Oprocz dzwieku (psssssst) dla ktorego wiekszosc zaklada ten zawor, chroni takze lopatki turba. I to powinno byc glownym czynnikiem dla ktorego powinno sie zakladac taki zawor. Oczywiscie, taka operacja w przypadku silnika 1.8T musi byc przemyslana....:wink:

Tutaj opcja dla sinikow 1.8T

GReddy Type-RS Blow-Off Valve

Opublikowano

A jak myslisz po co jest zawor dv w silniku 1.8t?

Wysłane za pomoca sputnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...