Damian_1821 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Ja w pierwszej kolejności wymieniałem filtr paliwa. Średnicy nie pamiętam, a auta nie będę miał pod ręką jeszcze parę dni... Widzę, że kolega nie tylko tu prosił o pomoc
pastaldo Opublikowano 30 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2014 Ja w pierwszej kolejności wymieniałem filtr paliwa. Średnicy nie pamiętam, a auta nie będę miał pod ręką jeszcze parę dni...Widzę, że kolega nie tylko tu prosił o pomoc No nie tylko tu Z tym forum jestem związany bardziej emocjonalnie po poprzednim samochodzie a tam uzytkownik obecnego samochodu
kudalty66 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Poradziłem się też na forum A6.Niestety pod blokiem nie dałem rady tego odpowietrzyć gdyz brakowało mi sprzętu choćby w postaci pompki podciśnieniowej. Zamówiłem lawetę a na miejscu gośc go odpalił na placka i narazie jeździ. W wolej chwili będe szukał nieszczelności. Mam już w planach zakupy odpowiednich rzeczy czyli podgrzewacz paliwa, wężyki, podkładki pod króćce przy pompie i oczywiście jakąś pompke podciśnieniową by go odpowietrzyć po tym wszystkim. chyba bym takigo na miejscu rozerwał, vp 44 nie pali sie z plaka, tym bardziej nie sprawdzajac czy paliwo ''idzie na wtryski'' diesel ma być odpowietrzony i odpalony na paliwie nie na plaku!!!!! to tylko półśrodek, szuka sie przyczyny zapowietrzenia a nie omija problemu i uzywa plaka!!! mam nadzieję że pompa po tyłku tym nie dostała, tym bardziej że smarowanie podczas kręcenia się zapaliło,.
Rekomendowane odpowiedzi