piotrsob1 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) Można uszkodzić oringi podczas ich demontarzu / montarzu, szczególnie jak gniazda pompek w głowicy są wytłuczone i występują tam ostre ranty. I jak się pompki montuje na sucho, bez zwilżenia olejem oringów. Edytowane 31 Października 2014 przez piotrsob1
KoJ@K Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 Widzialem auto, w ktorym zdejmowana byla pokrywa i zalozona zostala na starej uszczelce + sylikon, a mimo to sączylo sie z pod niej.
piotrsob1 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) To właśnie dla tego ,że spaprali ją silikonem , być może już po raz kolejny Tych uszczelek nie można niczym smarować , poza olejem, coby się lepiej ułożyła przy montarzu. Edytowane 31 Października 2014 przez piotrsob1
KoJ@K Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Po to jest tam ta uszczelka, zeby wlasnie nic nie trzeba bylo drutowac sylikonami.
lisek120 Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Opublikowano 4 Listopada 2014 Tak pieknie było i chyba sie skonczyło... A dokładniej rzecz biorąc dzisiaj miałem podobny objaw co kiedys czyli mala nie moc... juz wczesniej pare razy sie to zdarzyło ale nie byłem pewien czy to to. Jakos w lipcu wyciołem kata bo mialem zmulki dziwne z rana i wszystko wrócilo do normy po tym nic sie nie dziala oauto od odpalenia ciaglo normalnie Dzisaij wsiadam auto pochodzilo z 5 min wsiadam wrzucam jedyne delikatnie cos czuje ze jedzie jakby chcialo a nie moglo 2 to samo... Zauwazylem że prostym i najskuteczniejszym sposobem na opdczuwalnego mula jest puszczenie gazu przy np 2 tys (gdzie normalnie zapaliloby sie esp a tu lipa przyspiesza bo przyspiesza) i wcisniecie go z powrotem i moc wraca. Czasami jak nie puszcze gazu a ten mul jest nawet do 2700 obrotów auto jakgdyby zsamo to przezwycięża i np od tych 2700 gwałtownie wyrwie jakby sie cos odblokowało. Co to moze być? Czyżby jednak ktorys PD lal na początku i audiola nie moze tego ogarnąć?
KoJ@K Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 A moze masz zapieczona geometrie i sie przycina?
lisek120 Opublikowano 4 Listopada 2014 Autor Opublikowano 4 Listopada 2014 Turbine robiłem pod siebie w lutym. Ale wszystko możliwe. Z 2 str po zrobieniu turbiny po ok 2 miesiacach zaczęło się to dziać po wycięciu kata ustalone i teraz chybione spadkiem T to samo.
KoJ@K Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 Co tzn "pod siebie"? Sam czysciles geo czy ktos Ci to robil? Jak geo czyste to moze cos nie teges z podcisnieniem, N75, albo wezyki sprawdz sobie.
lisek120 Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Opublikowano 6 Listopada 2014 Pod siebie tzn ze po zakupie auta okazalo sie ze jest luz na walku od turbo wiec wolałem to zrobic za wczasu... takze jest cała nowa w srodku. I jakies 2 miechy po tym pojawil sie ten objaw poxniej wyciolem kata i byl spokój az do teraz. Jakby to byl ktorys zawór to szwankowałby cgyba cześciej nie tylko przy poczatkowej fazie jazdy no nie? Wczoraj przechodząc kolo auta poczulem ropę, zaczołem szukac czy gdzies nie ma wycieku i okazalo sie że caly filtr paliwa od góry jest ulany tak jakby z okolic plastykowego krucca wczodzacego do filtra wymienilem opaski samozaciskowe na nowe ale dzisiaj dalej filtr ulany, a nawet chyba bardziej niz wczesniej Moze to miec wpływ na tą niemoc na poczatku jazdy Czyzby sie zapowietrzał?
POWER-KRIS Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Pewnie pod nim (a to podgrzewacz paliwa który powrotowe paliwo ciepłe z powrotem do filtra wlewa) oring już puszcza a to może zapowietrzac, i może coś swirowac.
kollrong Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Ja mam podobny problem też mam mokry filtr i jak rano odpalam to przez chwile przerywa tak jak by byl zapowietrzony układ paliwowy może ktoś wie skąd ta ropa Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka
elmer80 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Ja mam podobny problem też mam mokry filtr i jak rano odpalam to przez chwile przerywa tak jak by byl zapowietrzony układ paliwowy może ktoś wie skąd ta ropa Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka Na oringach przepuszcza?Jeśli tak to dostaje się powietrze i dziwne rzeczy mogą się dziać wysłane z Commodore 64
kollrong Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Dokladnie jaki oring lub oringi w czym w tym podgrzewaczu ? Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Jak kupujesz filtr paliwa porządnej firmy, to uszczelniacz zaworu podgrzewacza powinien być w pudełku
POWER-KRIS Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 No jeszcze mogły popekac przewody paliwowe na laczeniach z filtrem więc można je po 1 cm przyciąć i założyć dalej. Z 1 tak miałem.
kollrong Opublikowano 9 Listopada 2014 Opublikowano 9 Listopada 2014 Ok jutro to zrobie załóże nowe opaski skroce przewody i wymienie ten oring dam znać czy pomogło Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka
lisek120 Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Opublikowano 11 Listopada 2014 Kurcze u mnei wymiana opasek nic nei dala a caly ten plastyk wchodzacy do filtra wymienialem jakies 4 miesiace temu Aha i wtdaje mi sie kable paliwowe mam juz na styk
kollrong Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 A czy ten zaworek ktory wchodzi w filtr paliwa jaką ma zasadę działania ? Ponieważ jak go zdemontowalem i dmuchlem zgodnie z kierunkiem strzałki to kulka która tam jest zatrzymała przepływ powietrza ale za drugim razem juz nie raz trzymała raz nie w sklepie zrobiłem to samo na nowym zaworku boscha i identycznie sie zachowywał nie wiem teraz czy ten nowy był uszkodzony czy on poprostu tak działa może ktoś sie orientuje Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka
marekg Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Zaworek działa w zależności od temperatury paliwa.
kollrong Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 lisek210 poradziles sobie z problemem masz jakieś nowe info ? Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się