Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] Czy pompowtryskiwacze mam do wymiany ? Porady...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Można uszkodzić oringi podczas ich demontarzu / montarzu, szczególnie jak gniazda pompek w głowicy są wytłuczone i występują tam ostre ranty. I jak się pompki montuje na sucho, bez zwilżenia olejem oringów.

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Widzialem auto, w ktorym zdejmowana byla pokrywa i zalozona zostala na starej uszczelce + sylikon, a mimo to sączylo sie z pod niej. ;)

Opublikowano (edytowane)

To właśnie dla tego ,że spaprali ją silikonem , być może już po raz kolejny :decayed:

Tych uszczelek nie można niczym smarować , poza olejem, coby się lepiej ułożyła przy montarzu.

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Po to jest tam ta uszczelka, zeby wlasnie nic nie trzeba bylo drutowac sylikonami. :)

Opublikowano

Tak pieknie było i chyba sie skonczyło... A dokładniej rzecz biorąc dzisiaj miałem podobny objaw co kiedys czyli mala nie moc... juz wczesniej pare razy sie to zdarzyło ale nie byłem pewien czy to to. Jakos w lipcu wyciołem kata bo mialem zmulki dziwne z rana i wszystko wrócilo do normy po tym nic sie nie dziala oauto od odpalenia ciaglo normalnie Dzisaij wsiadam auto pochodzilo z 5 min wsiadam wrzucam jedyne delikatnie cos czuje ze jedzie jakby chcialo a nie moglo 2 to samo... Zauwazylem że prostym i najskuteczniejszym sposobem na opdczuwalnego mula jest puszczenie gazu przy np 2 tys (gdzie normalnie zapaliloby sie esp a tu lipa przyspiesza bo przyspiesza) i wcisniecie go z powrotem i moc wraca. Czasami jak nie puszcze gazu a ten mul jest nawet do 2700 obrotów auto jakgdyby zsamo to przezwycięża i np od tych 2700 gwałtownie wyrwie jakby sie cos odblokowało. Co to moze być? Czyżby jednak ktorys PD lal na początku i audiola nie moze tego ogarnąć?

Opublikowano

A moze masz zapieczona geometrie i sie przycina?

Opublikowano

Turbine robiłem pod siebie w lutym. Ale wszystko możliwe. Z 2 str po zrobieniu turbiny po ok 2 miesiacach zaczęło się to dziać po wycięciu kata ustalone i teraz chybione spadkiem T to samo.

Opublikowano

Co tzn "pod siebie"? Sam czysciles geo czy ktos Ci to robil? Jak geo czyste to moze cos nie teges z podcisnieniem, N75, albo wezyki sprawdz sobie.

Opublikowano

Pod siebie tzn ze po zakupie auta okazalo sie ze jest luz na walku od turbo wiec wolałem to zrobic za wczasu... takze jest cała nowa w srodku. I jakies 2 miechy po tym pojawil sie ten objaw poxniej wyciolem kata i byl spokój az do teraz. Jakby to byl ktorys zawór to szwankowałby cgyba cześciej nie tylko przy poczatkowej fazie jazdy no nie?


Wczoraj przechodząc kolo auta poczulem ropę, zaczołem szukac czy gdzies nie ma wycieku i okazalo sie że caly filtr paliwa od góry jest ulany tak jakby z okolic plastykowego krucca wczodzacego do filtra wymienilem opaski samozaciskowe na nowe ale dzisiaj dalej filtr ulany, a nawet chyba bardziej niz wczesniej Moze to miec wpływ na tą niemoc na poczatku jazdy Czyzby sie zapowietrzał?

Opublikowano

Pewnie pod nim (a to podgrzewacz paliwa który powrotowe paliwo ciepłe z powrotem do filtra wlewa) oring już puszcza a to może zapowietrzac, i może coś swirowac.

Opublikowano

Ja mam podobny problem też mam mokry filtr i jak rano odpalam to przez chwile przerywa tak jak by byl zapowietrzony układ paliwowy może ktoś wie skąd ta ropa

Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ja mam podobny problem też mam mokry filtr i jak rano odpalam to przez chwile przerywa tak jak by byl zapowietrzony układ paliwowy może ktoś wie skąd ta ropa

Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka

Na oringach przepuszcza?

Jeśli tak to dostaje się powietrze i dziwne rzeczy mogą się dziać

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Dokladnie jaki oring lub oringi w czym w tym podgrzewaczu ?

Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jak kupujesz filtr paliwa porządnej firmy, to uszczelniacz zaworu podgrzewacza powinien być w pudełku :)

Opublikowano

No jeszcze mogły popekac przewody paliwowe na laczeniach z filtrem więc można je po 1 cm przyciąć i założyć dalej. Z 1 tak miałem.

Opublikowano

Ok jutro to zrobie załóże nowe opaski skroce przewody i wymienie ten oring dam znać czy pomogło

Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Kurcze u mnei wymiana opasek nic nei dala a caly ten plastyk wchodzacy do filtra wymienialem jakies 4 miesiace temu Aha i wtdaje mi sie kable paliwowe mam juz na styk

Opublikowano

A czy ten zaworek ktory wchodzi w filtr paliwa jaką ma zasadę działania ? Ponieważ jak go zdemontowalem i dmuchlem zgodnie z kierunkiem strzałki to kulka która tam jest zatrzymała przepływ powietrza ale za drugim razem juz nie raz trzymała raz nie w sklepie zrobiłem to samo na nowym zaworku boscha i identycznie sie zachowywał nie wiem teraz czy ten nowy był uszkodzony czy on poprostu tak działa może ktoś sie orientuje

Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Zaworek działa w zależności od temperatury paliwa.

Opublikowano

lisek210 poradziles sobie z problemem masz jakieś nowe info ?

Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...