KoJ@K Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 W leonie moga byc zamontowane ALki, a u Ciebie sa pewnie BA/AR wiec raczej byla by potrzebna korekta.
BIZZARE Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Po vin-ie wychodzi, że mam BA. Auto w tym momencie ma podniesioną moc powyżej 150 KM, więc pytanie, czy korekta będzie potrzebna ?
elmer80 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Zdecydowanie tak. wysłane z Commodore 64
KoJ@K Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Jeżeli zmieniasz pompki na "NIE odpowiadające" swoim obecnym to trzeba robic korekte.
damiano8522 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 (edytowane) Witam poszukuje dobrej firmy regenerującej pompki w okolicach wrocławia i co ewentualnie myslicie o Bosch service Janiuk Opole, lub Bosch Service Góra w Częstochowie w obydwu salonach regeneracja pompki to do 600zł a sprawdzenie 95zł Komputer mi pokazuje ze dwa wtryski 2, 3 leja (tak twierdzi moj mechanik) i teraz pytanie czy regenerowac wszystkie czy tylko te dwa no i gdzie zeby to bylo zrobione dobrze prosze o jakies sugestie Edytowane 28 Stycznia 2015 przez damiano8522
lisek120 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2015 I znow powrót tematu... Zajezdzam do tyry na 20 zostawiam auto rano wsiadam odpalam troche pochodzi , jadę a tu muł, czasem pomoze puszczenie i dodanie gazu a czasem nie czasem wogole nie ma mula i jest wszystko oki. CZasem przed startem odpale ja zeby sie zagrzala i wtedy jest troche lepiej zdarza sie ze od razu jest moc ale jak jest zimno na dworze to raczej mułek sie częsciej objawia ale na zagr5zanym silniku idzie go wcześniej przezwycieżyć LAtem wyciąlem kata i byl spokój na jakis czas teraz znowu to samo. Dodam jeszcze ze jak mul trwa dłuzej to audi zakopci a potem nic ani dymka. I ten dźwiek który opisywalem juz dawno temu.
Rub!k1993 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Witam!!! Czy mógłby ktoś odświeżyć temat dotyczący instrukcji jak zrobić logi do pompowtryskiwaczy? Proszę o pomoc gdyż jestem zielony w vagu i chciałbym żeby ktoś po odczytaniu logów ocenił stan moich pompowtrysków bo samochód ma niepokojące zachowanie....
mrc2410 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Na rozgrzanym silniku logujesz grupy 13,18,23 w 01 Engine. Logi statyczne w measure blocks.
Rub!k1993 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Na rozgrzanym silniku logujesz grupy 13,18,23 w 01 Engine. Logi statyczne w measure blocks. a jeżeli wstawie tutaj logi to pomożecie ogarnąć ?
POWER-KRIS Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Znajdź Diagnostyka Vag i tam wstaw.
KoJ@K Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Lisek - skoro dzieje Ci sie tak przy ujemnych temperaturach to moze byc gdzies wilgoc w wezykach podcisnienia i np marznie, w po rozgrzaniu zaczyna odtajac i wtedy, jak mowisz jest troche lepiej. A moze gruszka, dzwignia od turbo nie pracuje plynnie ?! Rubik - zrob logi i wrzuc, zawsze ktos zerknie i cos moze doradzi.
Rub!k1993 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Lisek - skoro dzieje Ci sie tak przy ujemnych temperaturach to moze byc gdzies wilgoc w wezykach podcisnienia i np marznie, w po rozgrzaniu zaczyna odtajac i wtedy, jak mowisz jest troche lepiej. A moze gruszka, dzwignia od turbo nie pracuje plynnie ?! Rubik - zrob logi i wrzuc, zawsze ktos zerknie i cos moze doradzi. OK. Jutro zrobie logi i dodam. Dzięki
lisek120 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 Nie no przy T rzędu 0 stopni nie m opcji żeby zamarzło. Wczraj np wyjeżdżłem z garażu i czułem pod pedałem życie czasami jest tak jakbym jechał wujka polówką 1,0 ub gorzej bo tmto nie zgaśnie a moja bez wkręcenia n odpowiednie obroty potafi zgsnąć j już jstem przyzwyczajony ale obcy miałby czasami ciężko.
Rub!k1993 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Zgodnie z umową zrobiłem komplet logów z następujących grup: BS: 003 - http://vaglog.pl/log_201942.html 011 - http://vaglog.pl/log_201943.html Statyczne: 013,018,023 - http://vaglog.pl/log_201945.html Dynamiczne: tutaj druga próba była robiona na 4 biegu i pod konic dane nie sa prawdziwe ponieważ odpuściłem gaz. ale pierwsza próba jak najbardziej na tak zrobiona na 3 biegu. od 1500rpm do 4500rpm. 003, 011 - http://vaglog.pl/log_201937.html Proszę o pomoc w rozumieniu tych logów, w jakim stanie są moje pompowtryski?? Pytam ponieważ na ciepłym silniku samochód drży, znaczy co jakieś 3 sek. zadrży chodzi i znowu zadrży i tak w kółko dzieje się tak na biegu jałowym. Co to może być? Edytowane 30 Stycznia 2015 przez Rub!k1993
KoJ@K Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Telepie Ci buda? Zerknij w jakim stanie sa poduchy, albo moze cos z walkiem nie teges. W statyxznych korekcje i bipy na pompkach wygladaja ladnie.
Rub!k1993 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Telepie Ci buda? Zerknij w jakim stanie sa poduchy, albo moze cos z walkiem nie teges. W statyxznych korekcje i bipy na pompkach wygladaja ladnie. a słuchaj budą telepie tylko troszeczkę i tak jak Ci mówię co raz telepnie 3 sek przerwy itd. ale to się dzieje tylko na ciepłym więc chyba poduchy odpadają. zanim dojdzie do 70stopni jest OK. niektórzy mówią mi że to możne być dwumas a wy jak myślicie?
lisek120 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2015 Dzsiaj rano np po postoju przez 2 doby na dworze pod tyra odpalilem ją pochodziła z 10 min max 15 wsiadam i czuc pod noga ze chodzi od poczatku tak jak trzeba i dymka tez nie ma. I o co kaman? Dodam jeszcze ze np jak ma tego muła i poqwoli bez mocy sie wkręca i trzymam caly czas pedal gazu to wyglada to tak : mul mul a nagle wyrywa nieoczekiwanie z pelnej piz*y jak dwusów... no i wtedy jest dym z tylu wywali dym mul znika nie wiem jak to wiązac
KoJ@K Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 No od dwumasa tez moze telepac buda, od nie sprawnego egra tez
Rub!k1993 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 ale to nie jest takie telepanie budą tylko tak jakby silnik się gibał
poitner27 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 U mnie jest takie " tykanie" raz co raz , mechanik powiedzial mi ze to pompowtryski wlaczyl kompa i na logu jest taki wykres -0.20, drugi ma -0.30, trzeci -0.17, czwarty -0.25 powiedzial ze doleje chemi i powinno pomoc nie zaszkodzi co sadzicie? Nie znam sie na tym dlatego pisze tak jak on to mi tlumaczyl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się