Damian92 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Witam, mam pytanie w związku z silnikami przed i po liftowymi... Jak dobrze wiemy konstrukcja silników przed liftowych tzn. CAG (120KM, 136KM, 143KM) i CAH (163KM, 170KM) jest taka sama. Róznią sie tylko turbiną... Jak wygląda sprawa z silnikami po liftowymi? CGLC (177KM) i CNHA (190KM) Czy jest możliwość przełożenia turbosprężarki z silnika CNHA (190KM) do silnika CAG? Czy sprzęgło z nowszego silnika pasuje do starszego? 1
wrclaguna Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Ktos juz zakladał Turbawke od polifta Z 177 KM do CAGA Widocznie pasuje .
Damian92 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 A jak wygląda sprawa ze sprzęgłem? Gdyby bylo "mocniejsze" a na dodatek kompatybilne, to rozwiązałoby to problem nieszczęsnego ślizgania sie w silnikach CAG i CAH...
krystus150 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Jest sprzęgło Sachs Performance, co prawda kosztuje 450€ : Sachs Performance Kupplung - Audi Verstärkte Kupplung - ZF SACHS - Sportkupplung - S-Performance GmbH Podobno ma wytrzymać 155 KW, to jakieś 248 ps i 15% więcej nm, to daje mniej więcej 483 nm. Czy próbował ktoś wyciągnąć więcej niż 200 ps, czy obecnie nikt więcej nie próbuje? Pozdrawiam
Damian92 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 Niestety, aby zamontowac turbosprężarkę CGLC (177KM) do silnika CAG, trzeba sie mocno nagimnastykowac, a wręcz nagiąć podłużnice żeby ją zmieścić (rozmawialem z użytkownikiem, który jest po zmianie). Więc najlepiej kupić od silnika CAH... To sprzęgło Sachs Performance ktoś na forum ma, ale czy warto wydać prawie 3 razy wiecej? Znam 2 osoby które mają w silnikach CAG/CAH 200 pare KM i nie narzekają na sprzęgło, więc można... Wszystko zależy od stylu jazdy...
wrclaguna Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Ja u siebie zapodałem CAHA z wynikiem 203 KM 419 NM Przy czym załozony ma kewlar
jaro4444 Opublikowano 10 Marca 2014 Opublikowano 10 Marca 2014 Niestety, aby zamontowac turbosprężarkę CGLC (177KM) do silnika CAG, trzeba sie mocno nagimnastykowac, a wręcz nagiąć podłużnice żeby ją zmieścić (rozmawialem z użytkownikiem, który jest po zmianie). Więc najlepiej kupić od silnika CAH... Kto zakładał to turbo i w czym jest konkretnie problem?
cichy193 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Ja u siebie zapodałem CAHA z wynikiem 203 KM 419 NM Przy czym załozony ma kewlar Co miałeś na myśli pisząc kewlar? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk
bigjasiu Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Ja u siebie zapodałem CAHA z wynikiem 203 KM 419 NM Przy czym załozony ma kewlar Co miałeś na myśli pisząc kewlar? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Z tego co pamiętam to Grzechu wysyłał sprzęgło do regeneracji i okładzinę zrobili mu z kewlaru, tylko jak dobrze pamiętam to twardo mu chodziło. Może z przejechanymi kilometrami zrobiło się lepiej ....
wrclaguna Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Ja u siebie zapodałem CAHA z wynikiem 203 KM 419 NM Przy czym załozony ma kewlar Co miałeś na myśli pisząc kewlar? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk tarcze sprzegła wzmocniłem kewlarem, koszt około 150-250 pln
Gość Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Ja u siebie zapodałem CAHA z wynikiem 203 KM 419 NM U mnie wszystko w orginale po chipie wypluła 199,7KM i 438 NM
marcin4x4 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) Niestety, aby zamontowac turbosprężarkę CGLC (177KM) do silnika CAG a po co do tego ładować GTC1549VZ ? CGLC ma dużo większego boosta na szynie i to mu daje kopa a nie sprężarka która jest po prostu malutka, wariat na dole a góra ?. po mojemu trochę marnowanie kasy. Niestety, aby zamontowac turbosprężarkę CGLC (177KM) do silnika CAG, trzeba sie mocno nagimnastykowac, a wręcz nagiąć podłużnice żeby ją zmieścić (rozmawialem z użytkownikiem, który jest po zmianie). Więc najlepiej kupić od silnika CAH... zdaje się że Robert (tune up) w CAGA ma suszarkę od CGLC (206/430), w planach zdaje się GTB Edytowane 2 Kwietnia 2016 przez marcin4x4
tiestorin Opublikowano 2 Października 2016 Opublikowano 2 Października 2016 Witam wszystkich, za niedługo otworzę nowy temat. Napiszę tylko tyle że ja w swoim BRD mam turbo cglc z tego co wiem ok 210KM
Goffer3 Opublikowano 3 Sierpnia 2022 Opublikowano 3 Sierpnia 2022 W dniu 16.01.2014 o 12:26, Damian92 napisał: Czy jest możliwość przełożenia turbosprężarki z silnika CNHA (190KM) do silnika CAG? Panowie, to w końcu jaka jest odpowiedz na pytanie, które zadał Damian? Można do CAG wrzucić turbinę od CNH 190 KM?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się