Gość Kedzior Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Witam mam pytanko ? Jestem posiadaczem A4 1995 1.6 pytanie dotyczy macy auta, jest strasznie zamulone (tzn. takie odnosze wrazenie) ale moc moge prownac do Fiata Brawo 1.2 troche nie frajnie dlugo wkreca sie na obroty i gaz trzeba cisnac do oporu a to drastycznie wplywa na spalanie Czy kto moze wie jaka moze byc tego przyczyna z gory dziekujue i pozdrawiam:)
lukaszek13ns Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 przedewszystki trzeba podpiac Vaga i zobaczyc czy cos wyskoczy, napisz czy silnik pracuje rowno i na wszystkie cylindry, i czy nic nie stuka, jesli nic nie wyskoczy ja bym zaczol od wymiany filtra paliwa, powietrza swiece przewody, wszystko zalezy od tego jak pracuje na wolnych obrotach.
domjenick Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 do niedawna bylem posiadaczem b5 1,6-100 koni i tez mialem takie wrazenie, auto powinno osiagnac ''dobre ''wyniki w przyspieszeniu,wyprzedzaniu itp,przy ok 3500 i wiecej obrotow,czyli trojka i gaz -auto wtedy jest elastyczne i dobrze reaguje na ruchy stopa,czworka-tak od 2500 jescze jest dobrze ,ale piatka to juz tylko trasa ,bo w miescie jezdzilem na piatce,jak nikogo nie bylo-predkosc patrolowa, 1200 obrotow,ale ciezko jest w tych warunkach jak trzeba przyspieszyc,to tylko redukcja,bo bedzie zdychac i bedzie sie wlokl bylo zmulone i slabe ,jak palilo na trzy gary(spadla fajka z jednej ze swiec)autem telepalo i bylo slabe,gaz do dechy i ledwo sie wloklo ,ciezko bylo osiagnac dobra predkosc pow.130km/h,wiec jesli masz takie objawy,to sprawdz wszystkoto,co napisal lukaszek wyzej nie sugeruj sie innymi autami,bo audi wazy z trzema doroslymi osobami na pokladzie ok 2 ton,wiec rozbujac cos takiego 100 konnym silniczkiem jest troche trudno,ale jesli jezdzisz tylko do pracy i po bulki rano do sklepu,to ci wystarczy,a jak chcesz sie scigac -albo sobie odpusc,albo zmien silnik
czaja77 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 witam i ja mam taki sam problem .tyle ze wszystko juz wymienilem swiece filtry sonde a nawet przeplywomierz przekladalem [i o dziwo na innym jezdzi tak samo czy jest on podpiety czy nie nie ma roznicy]pod vag podlaczany zero bledow a i spalanie mam wysokie miasto ok 13,5 pbtrasa10,5pd lpg miasto 16trasa 12 w jak mialem vectr b 1,616v to te audi do niej to po prostu lipa,pozdrawiam
domjenick Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 czy lipa?-ja zmienilem,bo chcialem cos szybszego-palil troche duzo,fakt-ale silnik bardzo prosty i bezawaryjny,jezdzilem rok bez zadnych problemow,pod koniec uzywania byl problem z obrotami,czasem rosly w gore i sie utrzymywaly-diagnoza uszkodzony modol wolnych obrotow,wymienilem cala przepustnice i tu ciekawostka-jak jechalem na jazde probna z nowym,przyszlym wlascicielem, problem obrotow powrocil,oczywiscie cisnienie skoczylo mi wysoko,k....wa,akurat w takim momencie...no ale przeanalizowalem wszystko jeszcze raz od poczatku,mianowicie angielscy ''fachowcy'' wymienili przepustnice-i to tyle co zrobili,nie wykasowali bledow,nie zresetowali kompa i co najwazniejsze-nie zaadaptowali przepustnicy.Sam musialem to zrobic,a przy tym musial byc kupiec,bo musialem mu wytlumaczyc co i jak i dlaczego.Do dnia dzisiejszego nie ma problemow z audi wiec silnik i elektronika tego typu audi,nie jest niczym strasznym no,ale to jest pojemnosc do spokojnej jazdy,albo dla kogos,kto ma prawko krotki czas,autko wygodne,fajne ,ale nie za szybkie ,osobiscie uwazam 1,6 idealny model audi,jak na pierwsze auto
xandmar Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 dlugo wkreca sie na obroty i gaz trzeba cisnac do oporu a to drastycznie wplywa na spalanie tak jest z silnikami o mniejszej pojemności żeby osiągnąć dobry efekt to niestety trzeba deptać a to wpływa na spalanie
kepasa Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 ale fakt, faktem 13 po mieście to coś za dużo...jeździłem kiedyś a3 z tym silnikiem i wydawało mi się dość żwawe, 190 max, ale po mieście miło mi się jeździlo, paliło max 10-11 średnio. musisz podłubać, to może być jakiś gadżet... zacznij od podpięcia pod komp i sprawdzenia mieszanki paliwa na różnych obrotach, kumaty mechanik ( a nie posiadacz vaga ) będzie wiedział jak zrobić... na pewno powinieneś objechać bravo 1.2 ;( jesli tak jest jak piszesz to na pewno nie jest to normalne
domjenick Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 13 po mieście to coś za dużo... czy ja wiem,moja tez palila w miescie tyle,czasem wiecej,wszystko bylo uzaleznione od sytuacji, maly ruch,spokojna jazda ok 10,ale jak cisnalem to bylo wiecej...a A3 jest chyba ciut lzejsza,o jakies 130 kilo,a to juz duzo.. a z vagiem-pewnie ,ze podpiac,zawsze cos mozna sie dowiedziec wiecej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się