Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki zestaw 345mm pasuje do B5 quattro na przód ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poszukałem na forum ale satysfakcjonującej odpowiedzi nie znalazłem więc chcę opinii szanownych kolegów w kwestii zmiany hebli przód w budzie B5 quattro lift z obecnych 312 mm na 345mm. Uprzedzając pytania : zwrotnice mam od S4 zakupione na większy rozstaw jarzm. Konsultowałem już wstępnie sprawę z Devastation ale chcę zasięgnąć rady także innych użytkowników .

Opublikowano

Zaciski od A6 C6(sa te same co w s4 jedynie bez znaczka a cena przez 10 ) tarcze od S4 B6 wysokość 46mm osłony tez od B6 klocki pod zaciski(tu nie ma znaczenia czy od 321 czy 345) albo A6 ale trzeba wiercić w zwrotnicy dodatkową czwarta dziurę do jej przykręcenia,

chyba że masz osłony od s4, na bidę będą ale są deczko za małe :wink:

Opublikowano

zrodlem 90% informacji o heblach tu na forum to jest wlasnie dev a ty jeszcze szukasz dziury w calym pytajac innych o zdanie w tej kwestii :)

Opublikowano
zrodlem 90% informacji o heblach tu na forum to jest wlasnie dev

Zgadzam się ale DEv to nie forum trzeba zdjąć troszkę obowiązków z niego:wink:

Swoja droga moje info tez od niego:whistling:

Opublikowano

wiem, ale innych opcji nie ma jak podana przez ciebie informacja wiec akurat w tym przypadku od kazdego innego kolega uslyszy to samo

pytanie tylko co pojdzie na tyl, bo 245 badz 256 w porownaniu do 345 z przodu to kicha jak sie masz

trzeba by bylo poszukac od rs4 kompletu na tyl albo zmniejszyc jednak tarcze przednie zeby to mialo rece i nogi

Opublikowano

Docelowo ma być 345 z przodu i 312 od rs4 z tyłu dlatego o tył się nie pytam:-)

Opublikowano

a znasz cene tarcz tyl od rs4 b5 ?:] zastanow sie nad jakas konfiguracja home made moze wyjsc taniej a wcale nie gorzej

Opublikowano

Znalazłem coś takiego:

VW Passat B5 A4 S4 Zaciski hamulcowe TYŁ 280x13mm (3885626820) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Czytałem o podobnym projekcie na forum,ale jakoś mnie nie przekonuje ta cienka tarcza.

Okazało się że gość mieszka 20 km ode mnie i ma wg tego co jest napisane duże doświadczenie w temacie. Jutro jadę oblukać na żywo co tam ma w szafie:-)

Opublikowano

a jakie tarcze masz z tylu w b6? jeszcze ciensze, 288x12mm, w serii masz 245x10mm, w golfie 3 moj ojicec z 226x10 zostawil tylko 5mm grubosci i nic sie nie stalo:P

sam intensywnie mysle o tym + tarczy wlasnie z b6/b7 288x12 bo jest plytsza i wystarczy zwykly prosty adapter ok 10mm grubosci, ale tak naprawde mozna tez zastosowac kazda tarcze tylko trzeba ja odpowiednio dopasowac - chodzi mi o glebokosc tarczy i wysuniecie zacisku na zewnatrz poprzez zastosowanie adaptera

---------- Post dopisany at 22:41 ---------- Poprzedni post napisany at 22:40 ----------

rownie dobrze mozna poprobowac zastosowac tarcze z 1z lub adra przednie 280x22mm plus zaciski z adapterem od eSki i bedziesz mial wentyle z tylu

Opublikowano

A ja panowie myślę troszkę inaczej, skoro S4 ma P-321 T-256 to dlaczego z tyłu ma nie dac rady 256 właśnie od eSy z przodem 345?

Wprost proporcjonalnie co 312 i 245.

Myślę że skuteczność 256 wentyli jest zbliżona (nie taka sama) co 288 bez wentla :decayed:

Ja chce tak zrobić, choć puki co leci 321 i prawdopodobnie 256 od paska 4motion

Opublikowano

najwazniejsza jest srednica a nie grubosc dawid, zaloze sie ze 288 pelne hamuja duzo lepiej jak 256 wentyle na tyle pomimo lepszego odprowadzania ciepla

Opublikowano

Toż ja pisze wyraźnie że nie są takie same.

Panowi dajcie jakieś fotki jak nie publicznie to PW , z chęcią to zobaczę :kox:

Opublikowano

Podsumowując:

-zestaw "ekonomiczny"- zaciski A6C6, klocki ori, tarcze od a4/s4 B6 345/30 /46,5 wysokość Zimmermann gładkie lub wiercone

na allegro zaciski+jarzma od 200-600 za komplet

klocki ok 200-250 komplet

tarcze 570-730 w zaleznosci czy gładkie czy wiercone( u SIDa)

czyli minimum na nowych tarczach i klockach ok 1000 zł komplet wychodzi, czyli nie tak zle.

Opublikowano

ja bym nazwal ten zestaw optymalnym, eko moze byc 320mm chociaz to tez b dobry setup

Opublikowano
cone

na allegro zaciski+jarzma od 200-600 za komplet

Wczoraj dostałem paczkę, 150 z kosztami wysyłki i takimi sobie ori klockami na dobrych tarczach by jeszcze spokojnie pobrykał.

"szukajcie a znajdziecie" :grin:

Opublikowano

Czy przy okazji nie warto zmienić pomy hamulcowej na taka z s4? lub rs4 ? Może ktoś ma porównanie wydajności?

Opublikowano

Dev poleca pompe z automatu

Opublikowano

W serii tez daje rade

Opublikowano

Panowie temat rzeka.

Ja jutro daję zestaw do piaskowania i :thumbup: mam nadzieje :decayed:

Opublikowano
zrodlem 90% informacji o heblach tu na forum to jest wlasnie dev a ty jeszcze szukasz dziury w calym pytajac innych o zdanie w tej kwestii :)

99% :wink::decayed:

1% to odpowiedzi innych użytkowników co do jarzm pod 312 :decayed:

A ja panowie myślę troszkę inaczej, skoro S4 ma P-321 T-256 to dlaczego z tyłu ma nie dac rady 256 właśnie od eSy z przodem 345?

Wprost proporcjonalnie co 312 i 245.

Myślę że skuteczność 256 wentyli jest zbliżona (nie taka sama) co 288 bez wentla :decayed:

Ja chce tak zrobić, choć puki co leci 321 i prawdopodobnie 256 od paska 4motion

to stary system.....przejedź się na nim to będziesz wiedział,że to wcale nie jest taki super zestaw....niestety to technologia z poprzedniej epoki .....

miałem w dieslu....nie polecę do innego diesla ,a co dopiero do jeżdżącej :naughty: benzyny :wink:

a co do tytułowego pytania...to s4b6/7...na gotowo bez kombinacji....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...