afroo. Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 A to zapytam czy jest ktoś na forum komu uszkodził sie materiał filtracyjny? Inna sprawa. Przeciesz nawet jesli filtr zapcha sie całkowicie to i tak jest w nim zawór bezpieczenstwa, wtedy popłynie nie filtrowany olej na silnik. Owszem, po 15tys przy wyjmowaniu filtrona filtr nie istniał. Rozleciał się na kawałeczki i trzeba było dobrze oczyścić obudowę. Żałuję, że nie zrobiłem wtedy zdjęcia tego czegoś co było wcześniej filtrem. Drugi fakt jest taki, że był jeszcze wtedy zalany castrol edge.
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Napewno. idac tym tokiem myslenia odrazu 10w60 bedzie najlepszyWg moich informacji Xw30 jest zalecany do 1.8T szybciej schlodzi silnik bo wiecej razy go obiegnie, te info nie jest wyssane z palca ani moim wymyslem ale kazdy moze myslec i robic jak chce kazdy lepszy katalog doboru oleju zaleca 5w30--- sprawdzilem 10W-60 w ogóle nie nadaje się do 1.8T A w katalogu jest to co chce producent i na czym najlepiej zarabia.
KubaMpakiet Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 10W-60 w ogóle nie nadaje się do 1.8T A w katalogu jest to co chce producent i na czym najlepiej zarabia. wiem, tak samo jak 5w50 nie do konca, ale widze ze nie ma co dyskutowac bo wszystko wiesz najlepiej, nawet podwazasz wiarygodnosc zalecen producentow
powaguspisz Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Do jakiego katalogu by się nie zaglądało to będzie podane to co ma być. Weźmiesz elfa będzie elf dobry weźmiesz castrola będzie castrol. Kiedyś umieszczałem link gdzie pokazane było jak chłopacy robili zdjęcia aut na danych olejach były to prze różne marki, i np. jedna Audi na 5W30 miała syf inna piękna jak złoto, czasem było tak że daw te same silniki daw te same oleje i różnice były kolosalne, Stosowałem 5W40 Neste standard w Polo wcześniej jak miałem, i puściła uszczelka pod głowicą, stosowałem Totala / Elfa masało, lałem Mobila brało w hektolitrach zalałem Castrola tak jak podaje katalog 0W30 i jest idealnie, nie dolewam, masła nie ma i auto odpala leciutko. Tak więc mówienie ten super ten nie, ten to w ogóle piękny nie ma uzasadnienia, jedno auto będzie na tym ok, inne nie. Grunt aby miał parametry do silnika, a nie jak jest np. do pompo wtrysków 5w40/30 505.01 np a ktoś leje 15w bo ma 200 tys, czy np, 5w40 do benzy a leje 10w60 nie do każdego da się zalać.
pioteros Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 mariusz ale silnik turbo to troche inna bajka niz twoj wolnossak
gacyek Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 Czyli mimo wysokiego przebiegu powinienem zalać olej spełniający normę olejową podaną w papierach? Czy jednak trzymać się 5W30? Bo jak na razie wszystkie są dobra i równie złe
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Wlej motula xcess i bedzie to co trzeba.
KubaMpakiet Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Moj audik ma 240 na szafie i silnik zalany 0w30, jak narazie same pozytywy, zero wyciekow, na 5 tysi dolane ok 3 setek na X-cessie z rana slychac bylo 1-2 sek napinacz- nawet na swiezym oleju, teraz na 0w30 cisza w mrozy -20
gacyek Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2014 U mnie na mrozie na Castrolu słychać napinacz przy rozruchu , chciałbym mięć wlane to co będzie służyło jak najlepiej . Czyli 0w trzeba zalać i nie bać się przebiegu
Dev Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Wlej 5w40 Liqui Moly synthoil high tech
gacyek Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2014 Panowie każdy poleca swoje, może po prostu powinienem zacząć że olej do mojego auta powinien spełniać normy 503.00/503.01 to jest pewne więc teraz kwestia wybrania oleju który spełnia normę producenta prawda?
gacyek Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2014 A co powiesz na Motul 8100 X-max 0W40 lub Motul 8100 X-lite 0W30?
gacyek Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2014 Użytkujesz LM? Jak to wygląda cenowo?
Dev Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Uzytkuje, wczesniej lałem motula. Ale na LMie silnik chodzi o wiele ciszej, ogólnie na duży plus. LMa kupisz tutaj: Pro Choice - części samochodowe, VAG, Motul, Mann
yarosyaros Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Potwierdzam, wcześniej miałem Millersa a teraz LM i różnica jest zauważalna. ---------- Post dopisany at 18:40 ---------- Poprzedni post napisany at 18:38 ---------- Nawet start silnika w duże mrozy jest miły dla ucha
gacyek Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2014 Widzę że szala jednak przechyla się w kierunku LM cena ceną ale skoro ma lepiej i przyjemniej działać to nic tylko zmienić na LM
Dev Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 ja jeszcze przed zmianą z Motula na LM-a wlałem płukanke, tez LMa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się