gacyek 1 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Płukankę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 http://www.kolegaberlin.pl/pol_pl_LIQUI-MOLY-PRO-LINE-ENGINE-FLUSH-MOTOR-SPULUNG-500ml-4308_1.jpg wlewasz na goracy silnik przez lejek bagnetu, odpalasz na 10 minut i zlewasz potem świezy olej i wio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacyek 1 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Pierwszy raz słyszę o czymś takim, dzięki za info jak robić to porządnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablosan 0 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Jeżdżę na Motulu X-cess, ale LM to klasa sama w sobie. Dev wie co mówi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacyek 1 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 No to LM lejemy, nie ma to tamto . Tylko czy po tej płukance nie zacznie cos gdzieś sie pocić? Nagar po części uszczelnia silnik i kto wie co wyjdzie po czyszczeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 leje i lałem ta płukanke do nastu aut, zadnych problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur_84 0 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 przez lejek bagnetu? a przez korek wlewu oleju to nie będzie to samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 jak wlejesz przez bagnet to wszystko pojdzie w miske i w olej i sie wymiesza a jak przed przez wlew to znaczna cześc zostanie w głowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacyek 1 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 W takim razie warto by wypłukać silnik, bo pewnie od x czasu nic nie było dolewane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Widzicie sami jak to jest z tymi olejami, jednemu LM innemu castrol, a wszystko zależy od typu silnika, w jednym będzie nagar i głośno w innym na tym samym oleju ok. Ja mam Castrola 0W30 i jest gitara, płukankę stosuje odkąd mam Audi, to potwierdzam i polecam jak coś zapraszam posiadam produkty LM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacyek 1 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Jaki jest u Ciebie koszt LM 0w30? + płukanka też z LM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 ja tym nie handluję, ale to co chcesz kupisz tutaj: http://a4-klub.pl/sprzedam-ogloszenia-komercyjne-firm-157/czesci-najnizsze-ceny-forumowiczow-super-rabaty-promocja-motul-32035/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacyek 1 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 oooo rabaty dla forumowiczów? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powaguspisz 2 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Tak, jak najbardziej rabaty dla rofumowiczów... wyślę na PW ofertę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gacyek 1 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2014 Będę wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek2760 1 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Witam nie chce zasmiecac watku ale prosze o opinie w mi jej sprawie a wiec do mojego audi 1.8t silnik bfb wlano mi olej valvoline 5w40 maxlife z norma olejowa vw 502/505 , według vw do tego modelu norma olejowa to 503 , moje pytanie brzmi co muszę zrobic czy jak najszybciej wymienić olej na poprawny czy moge go bezpiecznie użytkować do kolejnej wymiany ,auto ma 200tys przebiegu czasem troszkę pocisniete na drodze do max mocy, dziękuje za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dracus6662 2 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Byłem za castrolem lalem go i bylem zadowolony do chwili kiedy zacząłem słyszeć napinacz najpierw troszkę pożniej bardziej .... martwiłem sie.. nie potrzebnie wystarczyła płukanka LM ?(pół pod korek ,poł pod bagnet) po to by głowke poczyścić i dół silnika, zalałem LM 0W40 ENERGY SYNTHOIL cena 72 eur u dystrybutora Liqui-Moly efekt : o niebo lżejszy start oraz cichuteńko jak w kościole , wniosek : plukanka pomogła napewno , olej jakościowo o wiele lepszy od poprzedniego co slychać rano po odpaleniu a raczej czego nie słychać silnik latwiej ,lzej wchodzi na obroty ,takie efekty u mnie po zmianie oleju i plukaniu:naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się