Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Olej+filtry+numer części


gacyek

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.kolegaberlin.pl/pol_pl_LIQUI-MOLY-PRO-LINE-ENGINE-FLUSH-MOTOR-SPULUNG-500ml-4308_1.jpg

wlewasz na goracy silnik przez lejek bagnetu, odpalasz na 10 minut i zlewasz

potem świezy olej i wio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz słyszę o czymś takim, dzięki za info :) jak robić to porządnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to LM lejemy, nie ma to tamto :P. Tylko czy po tej płukance nie zacznie cos gdzieś sie pocić? Nagar po części uszczelnia silnik i kto wie co wyjdzie po czyszczeniu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leje i lałem ta płukanke do nastu aut, zadnych problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wlejesz przez bagnet to wszystko pojdzie w miske i w olej i sie wymiesza

a jak przed przez wlew to znaczna cześc zostanie w głowicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie warto by wypłukać silnik, bo pewnie od x czasu nic nie było dolewane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzicie sami jak to jest z tymi olejami, jednemu LM innemu castrol, a wszystko zależy od typu silnika, w jednym będzie nagar i głośno w innym na tym samym oleju ok. Ja mam Castrola 0W30 i jest gitara, płukankę stosuje odkąd mam Audi, to potwierdzam i polecam jak coś zapraszam posiadam produkty LM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam nie chce zasmiecac watku ale prosze o opinie w mi jej sprawie a wiec do mojego audi 1.8t silnik bfb wlano mi olej valvoline 5w40 maxlife z norma olejowa vw 502/505 , według vw do tego modelu norma olejowa to 503 , moje pytanie brzmi co muszę zrobic czy jak najszybciej wymienić olej na poprawny czy moge go bezpiecznie użytkować do kolejnej wymiany ,auto ma 200tys przebiegu czasem troszkę pocisniete na drodze do max mocy, dziękuje za odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem za castrolem lalem go i bylem zadowolony do chwili kiedy zacząłem słyszeć napinacz najpierw troszkę pożniej bardziej .... martwiłem sie.. nie potrzebnie

wystarczyła płukanka LM ?(pół pod korek ,poł pod bagnet) po to by głowke poczyścić i dół silnika,

zalałem LM 0W40 ENERGY SYNTHOIL cena 72 eur u dystrybutora Liqui-Moly

efekt : o niebo lżejszy start oraz cichuteńko jak w kościole ,

wniosek : plukanka pomogła napewno , olej jakościowo o wiele lepszy od poprzedniego co slychać rano po odpaleniu a raczej czego nie słychać:wink: silnik latwiej ,lzej wchodzi na obroty ,takie efekty u mnie po zmianie oleju i plukaniu:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...