Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciezko pali i trzesie na zimnym silniku


dragon53

Rekomendowane odpowiedzi

Hehe. Zawieszenie przod tyl. Silnik:nowa odma glowica pompa tandem nowa klima cala nowy srodek czyli osprzet z b7 listwy chrom rozrzad oleje maglownica nowa, kierownica nowa felgi stalowe z oponami nowe,czujnik airbag nowy, aku,hamulce,termostat ,czujnik temp,lampy przod led nowe, 3 razy wymienua chlodnica klimy,plyn wspomagania ,hamulcowy i duzo drobnych rzeczy a wiadomo ile audi kosztuje. Szkoda go sprzedac bo moze jakas drobnostka ale juz mam dosc. Wracajac do tematu. Dzis go palilem przy -8 i podladowalem troche aku ale kolega mial za slaby prostownik zeby do fuul doladowac. Wydaje mi sie ze mial lepsze pierdolniecie aku i lepiej zapalil ale te bujanie przez ok 15 sek nie ustalo. Moze kat synchronizacji wtrysku ??

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego a jaki masz przebieg w tym samochodzie, że wymieniałeś już głowice, pompę i maglownice i czemu wymieniałeś czujniki airbag?? Takich rzeczy jak felgi, opony itp. to ja nie liczę bo coś takiego do każdego auta trzeba kupować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kontrolka świeciła się jak kupiłeś auto, czy w czasie twojej eksploatacji się zapalił bez żadnej przyczyny??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czasie jazdy.

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

---------- Post dopisany at 12:03 ---------- Poprzedni post napisany at 12:02 ----------

Mowisz dwumas do wymiany ? Raczej nie bo niema takich objaw.

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie jak padł dwumas to autem telepało cały czas, aż przyszedł taki moment (na szczęście jak już dojechałem do mechanika), że autem nie byłem w stanie prawie jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwumas raczej nie. Ja obstawiam pompe vacum lub walek bo byl wsadzony inny wraz z glowica z innego auta moj mam to mu dam ewentualnue na zmiane lub kwestia ustawienia kata wtrysky

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było od razu pisać że coś grzebałeś przy silniku.:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w temacie . Ciezko mi paliła audica na aktualnych mrozach . sprawdziłem swiece niestety wszystkie spalone. Ogolnie auto odpalało ale cięzko . wymieniłem swiece na NGK d- power no i pierwsza noc po wymianie swiec wsiadam do auta podgrzewam doapalam a on pali jak na spalonych swiecach .

zauwazyłem jeszcze jedna rzecz . i to mnie włąsnie niepokoi .

kontrolka od swiec zapala sie po przekreceniu kluczyka i gasnie po sekundzie . tak było i na starych swiecach i na nowych tez . problem mnie strasznie niepokoi .

uprzedze pytania czy wymieniłem filtry . tak wszystko robie na bierzaco a filtr paliwa wymieniłem miesiac temu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego sprawdz sb bezpieczniki lub podmien od kogos jesli masz mozliwosc przekaznik swiec zarowych i sprawdz czy wgl daje napiecie na fajki od swiec to moze zrob jako drugie po sprawdzeniu bezpiecznikow :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wiesz moze ktory bezpiecznik jest od swiec ? bym zszedł szybko zobaczyc zeby nie szperac po forum po opisach bezpieczników

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego nie mam pojecia ktory to bezpiecznik jaki to nr i czy ten bezpiecznik znajduje sie w puszcze bezpiecznikow czy pod schowkiem kierowcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie . Pytanie do znawców .

1. gdzie znajduje sie bezpiecznik swiec zarowych w a4 b6

2. gdzie znajduje sie przekaznik swiec zarowych

3. czy gdyby był spalony bezpiecznik to palilaby sie kontrolka swiec chociaz przez chwile ?

4. czy to ze kontrolka swiec zapala sie i gaznie od razu moze byc spowodowane czujnikiem g62/g2 ( czujnik temperatury )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ja sie ciesze ze mam 2.5 tdi i jest to tak prosty silnik jak w kosiarce do trawy :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przekaźnik lub czujnik temp płynu. ECU czyta blednę dane z czujnika temp np. płynu mysli ze jest +30C i nie grzeje swiec. Podpinaj VAGA :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozpiska czujników, bezpieczników, przekaźników jest na forum, wystarczy zajrzeć do FAQ.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też Wam tak AWX pali na minus 15 ze nie chce wystartowac od pierwszego strzału tylko dwa razy trzeba swiece zagrzac mam nowy aku swiece dwuletnie i nowy bendix w aku a mimo to ciezko pali co jeszcze moge wymienic (paliwo zimowe filtry swieze)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi AWX pali od strzała musi się tylko "przekręcić" ze dwa razy. Świece grzeje raz ale nie pale odrazu po zgaszeniu ikonki od świec tylko czekam jeszcze koło 2sek. Bo mimo tego że kontrolka gaśnie to świece się grzeją do puki nie "cyknie" przekaźnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...