Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wskaźnik poziomu paliwa oszukuje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

wczoraj po zatankowaniu baku paliwa do pełna (była połowa) i uruchomieniu stacyjki, wskaźnik paliwa zatrzymał się na 3/4.

Pytanie - czy te mrozy mogą mieć wpływa na złe działanie i sobie na razie to odpuścić aż mróz zelżeje?

ps.

na komputerze zasięg/dystans jaki jest do przejechania na zatankowanym paliwie pokazuje ok - czyli w mieście ok 900km

ps.

dodam też że mam spaloną lewą żarówkę stopu - nie wiem czy to może być jakoś powiązane - bo już widziałem takie wypowiedzi na forum, że wymiana żarówki pomogło wskaźnikowi :)

Opublikowano

mróz nie moze miec tu nic wspolnego, przetestuj wskazniki vagiem , sprawdz moze masz jakies bledy?

Opublikowano

Witam, potrzebuję pomocy w podobnym temacie. Wskazówka od poziomu paliwa jest zawieszona na 1/4 skali oraz świeci się rezerwa. Sprawdzając zegary vagiem wskazówka również kończy działanie na 1/4 natomiast po wyłączeniu zapłonu opada na prawidłową pozycję "0". Dobrałem się do zbiornika paliwa i po odłączeniu czarnej kostki od pływaka wskazówka wciąż utrzymuje się na 1/4. Wydaje się więc że położenie pływaka nie odzwierciedla poziomu na liczniku. Wymontowałem licznik (jaeger) i przyjrzałem się płytce na której nie widać żadnych przeciwwskazań typu zimne luty czy popalone ścieżki. Czytałem również o stabilizatorze napięcia który lubi się przepalać (takim z trzema odnóżami) ale w moim liczniku nie ma tego typu rzeczy. Czy możliwe jest jakieś zwarcie po drodze od pływaka do licznika? Proszę o pomoc. Audi a4 b5, 1.6 2000 r

Opublikowano

jak jest słaby akku to wskaźnik głupieje

Opublikowano

jak w teście też stoi na 1/4 to na bank wina zegarów i nie masz się po co dobierać do zbiornika paliwa. Niestety na temat zegarów jager opinia na forum ( w tym moja bo takie właśnie z uszkodzonym wskaźnikiem paliwa miałem ) jest często taka - " rzuć je o ścianę:)" Możesz w teście przestawić wskazówkę na pion ale to raczej niewiele pomoże

Opublikowano

Ok, dziękuję za odpowiedzi. Szukając jednak takiego samego licznika jak mój (8D0 920 900 K) niestety z firmy VDO brak, natomiast znalazłem jeden znów Jaegera :kwasny: Czy liczniki o innych numerach mogą nie pasować lub trzeba coś tam wgrać?

---------- Post dopisany 17-02-2014 at 11:20 ---------- Poprzedni post napisany 13-02-2014 at 16:51 ----------

Niestety ciężko jest znaleźć mój licznik. Czy ktoś orientuje się czym mogę uzupełnić tą dziurę po starym liczniku tak abym mógł normalnie jeździć :doh: Stare zegary już się nie nadają do niczego więc jestem gotów zamontować nawet starszy licznik aby tylko działał. Może montując starszy licznik nie będzie potrzeby wgrywania immo itd.?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...