witjacrf 3 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Witam. Otóż zauważyłem że 2 dzień z rzędu moja B6 ciężko pali z rana przy -10C. Filtr olej wymieniane w listopadzie 2013 r. Oto filmik jak wygląda tu u mnie przy odpalaniu ( 3 razy grzane świece): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
izol84 0 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Hmm.ciekawe.mam podobnie z rana ale to chyba wina mrozu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witjacrf 3 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 No dobra. Ale rok temu przy -10c palił lepiej niz na filmiku. I nie puszczał takiej chmury przy odpaleniu. Oczywiście auto garażowane pod gołym niebem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SikoraEłk 3 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Miałem tak samo zmieniłem świeczki na NGK i ostatnio przy -22st odpalił praktycznie po 1/2 obrotu rozrusznika. Co prawda mam zalany na pełny zbiornik "liqui moly diesel spülung" może to ma jakiś wpływ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Jeśli masz sprawne świece po co grzejesz je 3 razy? To nic nie pomoże a może skrócić ich żywotność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kqba 5 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Mi też właśnie podobnie zaczął palić teraz. W innym temacie wyczytałem że może być to wina czujnika G62/G2 (107zł w ASO). Rok temu nie było tego problemu. Palił od strzała. Lałem do baku odmrażacz Shell. Teraz wlałem zwykły depresator z Castoramy, może to jest problemem? Jeszcze jedno zauważyłem, to strasznie ciężko chodzi i prawie się skleja w skrajnych położeniach lewarek zmiany biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Witam.Otóż zauważyłem że 2 dzień z rzędu moja B6 ciężko pali z rana przy -10C. Filtr olej wymieniane w listopadzie 2013 r. Oto filmik jak wygląda tu u mnie przy odpalaniu ( 3 razy grzane świece): Świece nie są grzane jeszcze przez chwilę od zgasniecia kontrolki na zegarach ? Mi dopiero po kilku sekundach cyka przekaźnik i ładowanie pokazuje 12v ,a nie jak przy grzaniu ok 10v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
banan291 0 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 u mnie taka sama sytuacja, silnik pali po 1-2 obrotach "bez problemu", ale co z tego jak poźniej dzieję się to samo co u kolegi na filmiku włącznie z dymieniem przez 10-15sek przy -10, gdzie zeszłej zimy przy -20 to wyrównywanie obrotów trwało do 5sek no i tak nie kopciło. Świece wymienione, stare nie były spalone. Tematów z tym problemem jest bardzo dużo w internecie tak samo jak i potencjalnych przyczyn takiego odpalania:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Ja dziękuje toż u Ciebie pewnie te świece wyzionęły ducha dawno temu jak Ty 3x przekręcasz stacyjkę do grzania wymieniaj komplet świec na dzień dobry i więcej nie spalaj tak świec chyba że chcesz wymieniać znowu za tydzień. Polecam NGK stosunek cena/dobry towar. Następna sprawa to kiedy wymieniany filtr paliwa, czy paliwo zimowe czy używałeś depresatora? aha i jakie synchro na rozrządzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witjacrf 3 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Ja dziękuje toż u Ciebie pewnie te świece wyzionęły ducha dawno temu jak Ty 3x przekręcasz stacyjkę do grzania wymieniaj komplet świec na dzień dobry i więcej nie spalaj tak świec chyba że chcesz wymieniać znowu za tydzień. Polecam NGK stosunek cena/dobry towar. Następna sprawa to kiedy wymieniany filtr paliwa, czy paliwo zimowe czy używałeś depresatora? aha i jakie synchro na rozrządzie? Kolego; 3 razy grzalem świece bo po kilku dniach kiedy grzalem po1 razie nie było efektu wiec myslalem ze kilkukrotne zagrzanie cos pomoże. Dzisiaj kupilem nowe 4 świece ngk. Jak sie okazało te ktore mialem u siebie 3na 4 niedzialaly. Jutro sprawdze czy wymiana świec cos pomoże temu efektowi co widać na w/w filmiku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harley22 0 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Akumulator ile ma lat? Zmierz napięcie przy rozruchu jeśli zbytnio spada(poniżej 8v ale mogę się mylić) aku do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mega 0 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Ostatnie mocne mrozy na wschodzie kraju, temp w nocy dochodziła do -21C, auto garażowane na parkingu, rano -17C, bez dodatków do paliwa itp, nie ma problemów z odpaleniem. Chyba tylko stan silnika i osprzętu jest tu ważny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adi55 0 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 mam tak samo jak na filmiku,wymieniony olej,filtry,siwece Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duch^ 3 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Możliwe że czujnik temperatury coś knoci. Ale dla pewności polecam zrobić logi wszystkie + odczyt błędów:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczor15 1 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 mam to samo, raczej obstawiam PD lub uszczelnienia na nich, ewentualnie pompa vacum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4-freunde 2 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 a ja bym obstawił czujnik temperatury paliwa znajdujacy sie pod czapka w pompie wtryskowej. Moze podawac błedna wartosc temperatury paliwa ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczor15 1 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 kolego, rozmawiamy o silnikach na PD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabanmat 6 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Odepnij kabel od czujnika G62, wtedy komp będzie sterował jakby było -40 Czyli full ssanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Spróbuj zatankować do pełna, pod sam korek dodatkowo odpowietrzając bak. Wygląda jakby auto się zapowietrzało. Ojciec ostatnio odpalał 3.0 tdi po kilku dniach postoju, raz podgrzał świece auto pięknie zaskoczyło. Tam jest o tyle dobrze że są przeźroczyste węże i można zauważyć ewentualne bąbelki powietrza. Pełna szczelność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Akumulator ile ma lat? Zmierz napięcie przy rozruchu jeśli zbytnio spada(poniżej 8v ale mogę się mylić) aku do wymiany. Poniżej 8V to jest trup... Niech autor wątku wymieni uszczelnienia PD tak na dobry początek... jeżeli tu zagląda jeszcze :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się