Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy ten EGR podlega już czyszczeniu? Czy one tak się brudzą?


mateuszeks

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, muszę zaglądać pod maskę ponieważ kupiony termo jakieś pół roku temu od wahlera już padł. Przy okazji bym ruszył to co trzeba. Czy ten EGR podlega już czyszczeniu? Czy one tak się brudzą?

Przy okazji chcę zrobić alternator. Czyli regulator szczotki i inne pierdoły. Objawy przygasania świateł przy gazowaniu. Najlepiej widać to na światłach wstecznego.

EGR

SS851456.JPG

SS851457.JPG

SS851458.JPG

SS851477.JPG

Alternator

SS851461.JPG

To też delikatnie zachodzi ale nie wiem co to :)

SS851464.JPG

SS851465.JPG

SS851468.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

175 tys. Mam ją już pół roku i zrobiłem 10 tys.

Jak pamiętam to już tak było i się nie powiększa.. albo już jest maksymalnie zalane. Turbina Mówisz o zdjęciu EGR czy tam tego jakiegoś pod spodem od spalin?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainstaluj sobie oct i nie będzie problemu co do zabrudzonego egr to norma w tdi a nie żadne kończące się turbo, u mnie wyglądało to bardzo podobnie do tego ściekający olej popsuł mi złącze elastyczne na wydechu, po wymianie złącza i założeniu oct egr już nie cieknie i nie psuję złącza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem właśnie u mechanika i powiedział ten typ tak ma. Bardziej przeszkadzała mu rolka na sprężarce.

Co to jest oct ?

PS. wie ktoś jak sprawdzić napięcia na regulatorze napięcia? Ładowanie mam 13.9 - 14V czy na wolnych obrotach czy na gazie i obciążeniu (wszystko włączone). Mam objaw nierównego świecenia świateł. Nie zawsze się to objawia. (więcej obrotów świecą delikatnie mocniej).

W motoryzacyjnym oryginał 102zł zamiennik 70zł. A może wymienić komutator szczotki na początek? to jakieś 20-30zł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób od razu ful remont alternatora, jaki sens potem co chwila cos ruszać i znowu demontować. Razem ze sprzegielkiem, w końcu chcesz jeździć tym autem.

Wysłane z mojego Trooper_X55

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież ten egr to jak świnia umazany cieknie po plecionce a wy mówicie że jest ok?U mnie na pewno tak nie cieknie nawet przed czyszczeniem tak nie wyglądał nigdy.Według mnie albo zawór egr albo turbo.Pytanie czy bierze olej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ucinak, ze co egr? On tylko jest nieszczelny i wywala to co jest w dolocie. Skoro sporo tego się leje z dolotu to znaczy, ze silnik powoli wyzwala olej z układu smarowania i musi go ubywac. Zdemontować przewód, zobaczyć ile tego oleju tam jest i można patrzeć czy turbina wywala czy odma. Egr kiedyś w końcu i tak będzie wyglądał tak jak na tych zdjęciach.

Wysłane z mojego Trooper_X55

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź zobacz czy w dolocie masz dużo oleju i skontroluj luz na wirniku turbiny. Jak luzu nie ma to wyczyść dolot ic i egr. Jak sytuacja szybko sie powtórzy wtedy wymien turbo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrzenie skrzyni korbowej, potem zabawa w turbo.

Wysłane z mojego Trooper_X55

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyszczenie EGR musi odbywać się jakimś specjalnym środkiem w sprayu? Mam kompresor i wyczyściłbym go na zbiorniczku benzyny. Tak samo czysty by był.

Tu mam pokazane jak, ale na bazie sprayu.

I czy po wyciągnięciu EGR muszę jakieś uszczelki nowe dawać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie EGR czyściłem preparatem do mycis silników K2. Jeśli chodzi o uszczelki to najlepiej je wymienić na nowe. Czytałeś w ogóle ten wątek?:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/b6-awx-wymiana-czyszczenie-zaworu-egr-kolektora-dolotu-68996/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyczysc egr i przy okazji kolektor ssacy, olej w zaworze egr poojawia sie z odmy, wiec nie ma sensu zawracac sobie glowy turbina. a jak juz wyjmiesz egr to zaslep go i problem z syfem w silniku zniknie, kazdy to przerabial, kto mial kiedykolwiek dluzsza przygode z tdi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...