ws_2000 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Witajcie koledzy, od pewnego czasu borykam się z następującym problemem - Dźwięk o wysokiej częstotliwości w kabinie, wzrastający z prędkością obrotową silnika, słyszalny też przy jeździe z górki z wciśniętym sprzęgłem - nie wiem co to jest. Podejrzewam skrzynię biegów, sprzęgło lub wałek zdawczy skrzyni biegów, jest jakoś ułożyskowany na kole zamachowym i możliwe, że to jest uszkodzone. Raczej wykluczam łożysko wyciskowe, z naciskiem na "raczej". Dźwięk jest z czasem, coraz silniejszy tzn. głośniejszy. Dobrze a raczej mocniej słyszalny, jeżeli np. docisnąć lewarek zmiany biegów do tunelu. W załączniku nagranie wideo, zjeżdżamy z autostrady, auto zjeżdża z górki, przy rozłączonym sprzęgle ( około 0:22 słabiej, od 0:34 dobrze i coraz głośniej słychać). Dziękuję z góry za podpowiedzi i diagnozy Wojtek
ws_2000 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 Łożyska nie hałasują, hamulce nie zacierają - jak już pisałem, dźwięk jest najgłośniejszy przy tunelu przy drążku zmiany biegów.
KrzysiekA4 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Ja miałem takie huki(moze nie takie ostre) jak opony siadły(wyzązbkowane),wymieniłem obydwa łożyska wyszło na opony.Skrzynia niby pracuję jak jest wysprzęglona.hmm:kwasny:ciężko mi to ocenić bo i skrzynia nowa wpadła heh:grin: w jednym czasie.Jak masz możliwość podmień opony,bo jeśli to nic nie zmieni przykro mi ale to 100% skrzynia(moim zdaniem)
ws_2000 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opony odpadają, Micheliny zimówki , wszystkie w grudniu 2013 wymienione, wiadomo, że zimówki są troche głośne, ale nie aż tak.
KrzysiekA4 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 W takim razie skrzynia do sprawdzenia,ale to moja opinia(nie jestem mechanikiem z zawodu)
jacek70 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Sprawdź skrzynię i łożysko oporowe.
kudalty66 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 podnieś cały przód do góry,. zakręć do przodu jednym potem drugim kołem i słuchaj, silnik zgaszony na luzie, raczej bedzie cicho,. potem z pomocą kogoś drugiego zakręć do przodu dwoma kołami jednocześnie, jak bedzie wyło tryby i łozyska przeniesienia wałka atakujacego na układ różnicowy, jaki przebieg??? skrzynia do wymiany najlepiej, prawie napewno DQS posiadasz?? czekam na potwierdzenie,.
ws_2000 Opublikowano 17 Września 2014 Autor Opublikowano 17 Września 2014 Witam, skrzynia do wymiany, cały mechanizm różnicowy w rozsypce. Jak KUDALTY66 radził, podniosłem auto z obu stron i zakręciłem kołami - dźwięk podobny do "Koła fortuny" http://youtu.be/-0DsAlAJY_0 Dziękuję za wszystkie podpowiedzi
Norbas Opublikowano 19 Września 2014 Opublikowano 19 Września 2014 Jaki przelot miałeś ? Ponoć takie problemy pojawiały się nawet przy przelocie 150 tyś... Skrzynie wstawiłeś taką samą ?
kudalty66 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Witam, skrzynia do wymiany, cały mechanizm różnicowy w rozsypce. Jak KUDALTY66 radził, podniosłem auto z obu stron i zakręciłem kołami - dźwięk podobny do "Koła fortuny" http://youtu.be/-0DsAlAJY_0 Dziękuję za wszystkie podpowiedzi super że znalazłeś przyczyne,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się