gadam13 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Witam Ktos napisał,już nie pamiętam w jakim watku,że cisnienie w wężch dolotowych jest na obrotach tak duże, ze ponoć nie d sie ich ścisnąć. Moj przy 3tyś obrotow mozna bez problemu scisnac-mowie o odcinku miedzy interkulerem a plastikowa rura za silnikiem (takie duze s). Wiem ze najlepiej srawdzic to logami ale tak organoleptycznie moze ktos probowal?
Darek_G Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Kiedyś zapuściłem podobny wątek, ale szybko dostałem zj** i na tym skończyły się na niego odpowiedzi a do tej pory nie wiem dlaczego mimo, że auto śmiga cacy to węże na postoju po dodaniu gazu nie twardnieją tutaj link do mojego wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b5_afn_brak_cisnienia_w_przewodach_dolotu-t38409.0.html
xavier Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 ... silnik dopiero pod obciążeniem osiąga pełne doładowanie i ktoś to chyba już gdzieś na forum pisał P.S. pałowanie silnika na postoju jest dla niego bardzo niezdrowe
Darek_G Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 2500-3000 obr/min nie nazwałbym jeszcze pałowaniem. Nie chodzi też o pełne doładowanie - po prostu kiedyś wyczuwałem wyraźne twardnienie przewodu dolotowego, a teraz nie i to mnie dziwi.
gadam13 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2008 xawier ma racje - czas skonczyc zabawe w indian i zrobic Vag-owanie...
Darek_G Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 super, dzięki za wiele wnoszące powtarzanie tych samych odpowiedzi :oklaski: może ktoś jeszcze chętny napisać coś o zapinaniu vaga??
banshee Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 widzę, że niektórzy lubią pożartować Może warto byłoby założyć dodatkowy dział?? Jeżeli zauważyłeś różnicę organoleptyczną w przyspieszaniu auta, bądź jakiś inny objaw to koledzy mają racje. Podepnij vaga i zrób wszystkie logi, albo bynajmniej sprawdź jak pompuje turbina pod obciążeniem. Na postoju wiele nie wyczujesz (takie moje zdanie), a węże mogły z biegiem lat stracić swoją sztywność poprzez ciągły kontakt z olejem wydzielającym się z turbo, czy też oparami oleju (reakcja chemiczna). Osobiście u siebie nie sprawdzałem, czy węże twardnieją OT(mam jednego węża co twardnieje, ale on napędzany jest zupełnie inną turbiną)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się