jihaad Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Częściowo dlatego, że to są jedne z "pasujących" sprysków i mam nadzieję, ze nie jedyne. Co jest nie tak? Spryski Mondeo maja otwór montażowy węższy, ale o tej samej praktycznie długości. Cały sprysk również jest węższy. Po włożeniu w naszą maskę zatrzaskuje się, ale ma mały luz poprzeczny, około 1 mm na stronę. Należy albo dokleić coś po bokach aby wszedł ciasno, albo (tak jak ja zrobiłem) podkleić od spodu klejem na gorąco, po uprzednim wycentrowaniu. Jeśli nie będzie ustawiony idealnie na środku otworu, to są szpary, gdyż te spryski mają wąską górę, niewiele szerszą od otworu. Drugi "problem" jest pod maską. Króciec dyszy jest w innym miejscu i trzeba pobawić się w dopasowanie gumowych łączników typu "L" i typu "T" tak, aby rurka doprowadzająca płyn mogła pozostać na swoim miejscu, przyczepiona do maski. Ja na razie odpiąłem rurkę z dwóch klipsów, aby móc połączyć z dyszami. Wybrałem Forda, bo miałem możliwość wyciągnięcia sprysku z Mondeo i przymiarki u siebie. Jednak do sprawdzenia pozostało jeszcze kilka: - BMW E60 (nie wszystkie miały mgiełkę) - Volvo V70 (i podobne z bliżej nieokreślonych lat) - Ford Focus (nieco inne niż Mondeo, może by lepiej pasowały) - Niektóre nowsze Fiaty Mam właśnie przed sobą sprysk od E39, a ponoć można w nich zastosować E60. Pomierzę i zobaczymy. Na pewno jest ładniejszy, bardziej płaski, ale tez cena może zabić. Otwór w masce w przedliftach ma wymiar 24x14 mm. Szukajcie, może znajdzie się coś idealnego.
pastaldo Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 jihaad klej na gorąco był by świetnym rozwiązaniem gdyby maska się nie nagrzewała w słońcu do wysokich temperatur. Lepiej juz jakims klejem takim bardziej na stałe jesli wiesz że zostaniesz z tymi spryskami na dłużej.
jihaad Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Właśnie nie wiem, bo liczę, że znajdę coś lepszego, choć z drugiej strony ten klej nieraz mnie zaskoczył swoją wytrzymałością. Daję sobie jeszcze trochę czasu i jeśli będą miały zostać, to będę próbował coś dokleić do sprysków na bokach, żeby zrównać ich szerokość do otworu i żeby siadły ciasno. Jeszcze jedno. Nie jest to typowa mgiełka, raczej rozchlapanie po całej szybie, ale z tego co orientowałem się to większość aut takie ma teraz.
Arturoo Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Ewentualnie do podklejenia można zastosować klej do szyb.
horny devil Opublikowano 23 Maja 2014 Opublikowano 23 Maja 2014 Zwykly silikon ma odczyn kwasny i moze powodowac korozje. Lepiej stricte do aut lub do szyb. Sa neutralne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się