PaWLaK89 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 (Audi a4 b5 1.8T 96r) AEB Witam, mam problem ze skrzynią biegów. Otóż przy zabawie na śniegu podczas zmiany biegu ze wstecznego na dwójkę lekko zazgrzytało (powszechny objaw) Wysprzęgliłem ponownie jednak bardzo dynamicznie szarpnąłem lewarek w strone drugiego biegu i lewar został w pozycji między pierwszym a drugim biegiem (stoi pod skosem na lewą stronę, tak jak na luzie przyciagnelibysmy lewarek do kolana) Nie mogę teraz wbić żadnego biegu, z wciśniętym sprzeglem czy bez, podczas jazdy czy podczas postoju. Lewarek chodzi na wszystkie strony jednak biegu nie zapne. Auto po odpaleniu chodzi normalnie, wszytsko działa prócz skrzyni. Moje pytanie brzmi: Czy urwałem coś w lewarze? Może coś się wypieło czy rozwaliłem (nie daj Boże) skrzynie biegów? Czekam na wolny termin umechanika moze jednak moglbym podzialac cos sam jesli tylko cos urwalem lub cos sie wypielo? Proszę o pomoc, porady, opinie. Dziēki.
szakal222 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 sprawdz ciegla czy nie popuszczaly.to sa te linki i polaczenia ze skrzynia tez sprawdz,ciezko mi uwierzyc ze tak skrzynie zakleszczylo
PaWLaK89 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2014 sprawdz ciegla czy nie popuszczaly.to sa te linki i polaczenia ze skrzynia tez sprawdz,ciezko mi uwierzyc ze tak skrzynie zakleszczylo Po napisaniu posta poszedłem pogrzebać na spokojnie, okazuję się że mogę wpiąć 3,4,5 oraz R. Wchodzą dość normalnie choć odrobinę ciężej. Nie mam 1 i 2 biegu, jak przechylam lewarek do kolana i próbuję wpiąć jedynkę albo dwójkę to tak jakby nie było 'wejścia' w te biegi. Lewarek nie odskakuje na środek w swoje naturalne położenie, zostaje lekko przechylony na lewo. Szukać skrzyni czy to bardzo możliwe że jednak te cięgła???
szakal222 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 patrz na ciegla i zobacz w koszu w kabinie
PaWLaK89 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2014 Po odsłonięciu mieszka ta kula i plastiki wyglądają ok, jutro zajrzę głębiej. Dzięki. Postaram się ciągnąć dalej wątek i opisywać postępy.
szakal222 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Opublikowano 30 Stycznia 2014 to sprawdzaji pisz. dla potomnych
greg2505 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 spawdź połączenie wybieraka ze skrzynią ,tam są 2 kulowe złącza, może połaczenie cięgien się rozpięło(urwało)na foto zaznaczone na niebiesko ewentualnie przy drążku zmiany biegów te cięgna są przykręcone ,może któraś ze śrubek póściła ,na foto pod tą czarną gumą
szakal222 Opublikowano 7 Lutego 2014 Opublikowano 7 Lutego 2014 jak wyzej sprawdz bo na wybierakach maly luz robi roznice ---------- Post dopisany 07-02-2014 at 01:35 ---------- Poprzedni post napisany 31-01-2014 at 09:39 ---------- i jak zrobione .?co sie sypnelo ?
PaWLaK89 Opublikowano 4 Marca 2014 Autor Opublikowano 4 Marca 2014 Wybieraki, cięgna, połączenia wszystko okej. Koszt skrzyni - 400zł z anglika, mniej zajehcna niż moja da sie odczuć. Robocizna - 300zł. Moja rozchechłana skrzynia leży w piwnicy, będę miał czas zajrzę do środka.
szakal222 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Wybieraki, cięgna, połączenia wszystko okej. Koszt skrzyni - 400zł z anglika, mniej zajehcna niż moja da sie odczuć. Robocizna - 300zł. Moja rozchechłana skrzynia leży w piwnicy, będę miał czas zajrzę do środka. az dziwne ze sie zajechala
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się