piogorski Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Proszę o analize logów, bo chce sprawdzić czy wszystko jest w miarę OK Miesiąc temu wymieniałem głowicę po przygodzie z rozrządem. Głowica była zrobiona na tip top - planowanie, obrabianie gniazd, uszczelnienie i sprawdzanie szczelności, do tego wymienione uszczelki pompek. W sumie teraz żałuję, bo jak miałem pompki wyjęte to mogłem je sprawdzić w zakładzie, ale inne zmartwienia były wtedy na głowie. Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy 000 nie mogłem zrobić bo mam nie aktywne w VCDS 11.11.3 nie wiem o co kaman:kwasny:
afro89 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Na pierwszy rzut oka wygląda fajnie. Co prawda bipy w 023 się pokazują, ale nie masz się czym na razie przejmować. Gr 000 nie zrobisz w PD-kach.
piogorski Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Opublikowano 1 Lutego 2014 A coś więcej o logach. jakie mają znaczenie bipy i z czego wynikają.
german81 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 masz nieszczelnosc miedzy turbo a kolektorem i bipy sa dosyc mocno na - . kiedy wymienieniałes filtr paliwa ? mozesz zmierzyc cisnienie jakie daje pompa tandem .
piogorski Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Opublikowano 2 Lutego 2014 Nieszczelność miedzy turbo hymm, filtr to ma pewnie z 25 k. Ciśnienie to raczej musiał bym gdzieś podjechać niech zobaczą, bo nawet nie wiem jak
szeryf Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Damian, możesz napisać po czym poznałeś że kolega ma nieszczelność między turbo a kolektorem? Oczywiście nie twierdzę że się mylisz bo się na tym nie znam, pytam z ciekawości
spanky Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Damian, możesz napisać po czym poznałeś że kolega ma nieszczelność między turbo a kolektorem? Oczywiście nie twierdzę że się mylisz bo się na tym nie znam, pytam z ciekawości po zmierzonej masie powietrza w stosunku do doładowania ...
piogorski Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Opublikowano 3 Lutego 2014 Teraz mam filtr boscha, jaki polecacie kupić. Istnieje możliwość sprawdzenia ciśnienia paliwa z pompy tandem w VCDSe, czy tylko poprzez wpięcie się przewody paliwa manometrem. Co do nieszczelnośći, na pierwszy rzut oka, znaczy ucha nic nie słychać aby gdzieś uciekało ciśnienie. Nie wiem co zrobić z tym dalej.
spanky Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 Co do nieszczelnośći, na pierwszy rzut oka, znaczy ucha nic nie słychać aby gdzieś uciekało ciśnienie. Nie wiem co zrobić z tym dalej. sprawdz szczelnosc dolotu [rury/intercooler]
piogorski Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Opublikowano 3 Lutego 2014 Wstawiłem nowy filtr Knechta i logi wyglądają identycznie. Grupy: 001,013,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się