magicman Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 panowie musze dorobic kluczyk scyzoryk 3przyciski.gosciu co dorabia powiedzial ze to kosztuje 450zl bo trzeba robic grot,zakodowac transponder,alarm.czy to nie za duzo? na moim kluczyku sa numery 820 837 231d 433,92mhz chcialem sam na necie poszukac ale cos mi nie idzie a nie za bardzo chce komus dac 450zl 1
wrclaguna Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Na necie raczej kluczyka nie dorobisz Jedynie sam mozesz przyuczyć ==> http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-dopasowanie-pilotow-centralnego-zamka-alarmu-60091/index12.html#post705268
s27 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Mogę cię pocieszyć, jestem w trakcie dorabiania 2 kluczyka do swojego auta, dostałem do auta 2 szt. tylko od A3 tzw. banana - sprzedałem na allegro za 150 zł. 1. kupiłem drugi zgodny z A4 B7 za 180 zł, 2. za docięcie grota dałem 40 zł. 3. przygotowanie pestki pod VIN 80 zł. pilota sam dopisałem do auta a pozostało jeszcze wsadzić grot do kluczyka, pestkę immo w kluczyk i zgrać z autem Ja mam RB8 a ty masz RB4 troszeczkę łatwiej i tańszy kluczyk
ucho.77 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Kluczyk koło 100zł.pestka imo 20zł.dociecie grota około 50zł Dopiszesz i zakodujesz vcds-em:grin:
magicman Opublikowano 1 Lutego 2014 Autor Opublikowano 1 Lutego 2014 czyli kupie cos takiego KLUCZYK AUDI A2 A4 8Z0837231 D KLUCZ PILOT (3910855269) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. dotne grot nowego kluczyka na wzor starego. potem zrobie to zeby zaadoptowac transponder : Jeżeli samochód jest zamknięty, otworzyć zamek w drzwiach kierowcy kluczykiem mechanicznym. Nacisnąć przycisk odblokowania (otwarta kłódka) w kluczyku z pilotem. Umieścić kluczyk w wyłączniku zapłonu i włączyć zapłon. Ponownie wyłączyć zapłon i wyjąć kluczyk. Nacisnąć przycisk odblokowania (otwarta kłódka) wzgl. przycisk zablokowania (zamknieta kłódka). i teraz powinno wszystko dzialac?
rade Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Z tego co czytałem ( a stoję przed tym samym problemem) to musisz dopisać transponder do licznika, to Ci załatwia dopiero sprawę IMO, a powyższe tylko centralny zamek. Problem się zaczyna jak nie znasz pinu do IMO... Jak by wystarczyło powyższe to by Ci każdy autem odjechał przychodząc z byle kluczykiem od B6 i wybijając szybę
s27 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Z tego co czytałem ( a stoję przed tym samym problemem) to musisz dopisać transponder do licznika, to Ci załatwia dopiero sprawę IMO, a powyższe tylko centralny zamek. Problem się zaczyna jak nie znasz pinu do IMO...Jak by wystarczyło powyższe to by Ci każdy autem odjechał przychodząc z byle kluczykiem od B6 i wybijając szybę Dokładnie jak piszesz, PIN potrzebny by zgrać kluczyk z licznikiem, jeżeli ktoś ma oryginalną fiszkę z numerami to również można dzięki niej dopisać lub wyciągnąć PIN z zawartości licznika / silnika - ja wyciągnąłem z RB8 i dopiszę w wolnej chwili
Kazik123 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 czyli kupie cos takiego KLUCZYK AUDI A2 A4 8Z0837231 D KLUCZ PILOT (3910855269) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.dotne grot nowego kluczyka na wzor starego. potem zrobie to zeby zaadoptowac transponder : Jeżeli samochód jest zamknięty, otworzyć zamek w drzwiach kierowcy kluczykiem mechanicznym. Nacisnąć przycisk odblokowania (otwarta kłódka) w kluczyku z pilotem. Umieścić kluczyk w wyłączniku zapłonu i włączyć zapłon. Ponownie wyłączyć zapłon i wyjąć kluczyk. Nacisnąć przycisk odblokowania (otwarta kłódka) wzgl. przycisk zablokowania (zamknieta kłódka). i teraz powinno wszystko dzialac? ten sposób to jak baterie wymieniasz jeśli masz nr. imo to mniej zabawy ale i tak bez vaga nic nie zdziałasz
Yassu Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Witam. Panowie jeśli mam kluczyk/pilot o numerze 8Z0 837 231 D (433,92MHz) (prawdopodobnie walnięty transponder - nie działa zamykanie/otwieranie - próbowałem różne sposoby opisane na forum - bez efektu) i kupię na allegro sprawny pilot np. 4D0 837 231 N lub 4D0837231 A o tej samej częstotliwości, będę mógł śmiało zakodować VAG tak, żeby mieć drugi działający pilot czy muszę kupić o takim samym oznaczeniu? Czy wraz z nowym pilotem wystarczy przeprowadzić procedurę jak na filmie? Czy będzie potrzebne kodowanie IMO przez PIN i VAG-TACHO ? Z góry dziękuję za informacje.
Gość cwiara Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Z tego co czytałem ( a stoję przed tym samym problemem) to musisz dopisać transponder do licznika, to Ci załatwia dopiero sprawę IMO, a powyższe tylko centralny zamek. Problem się zaczyna jak nie znasz pinu do IMO...Jak by wystarczyło powyższe to by Ci każdy autem odjechał przychodząc z byle kluczykiem od B6 i wybijając szybę Dokładnie jak piszesz, PIN potrzebny by zgrać kluczyk z licznikiem, jeżeli ktoś ma oryginalną fiszkę z numerami to również można dzięki niej dopisać lub wyciągnąć PIN z zawartości licznika / silnika - ja wyciągnąłem z RB8 i dopiszę w wolnej chwili Powodzenia w kodowaniu immo w B7. Tam sie nie da tak łatwo zrobić jak w B6. Nawet sie nie zalogujesz tym pinem w liczniku B7.
pox Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Panowie, czym da się wyciągnąć PIN do A4 RB4 z 2003r. Może jakiś namiar na osobę z Wawy?
Gość cwiara Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Panowie, czym da się wyciągnąć PIN do A4 RB4 z 2003r.Może jakiś namiar na osobę z Wawy? Magic dash lub vag dash. Innymi tanimi zabawkami nie radze grzebac bo mozesz auto unieruchomic. ---------- Post dopisany at 13:05 ---------- Poprzedni post napisany at 12:58 ---------- Witam.Panowie jeśli mam kluczyk/pilot o numerze 8Z0 837 231 D (433,92MHz) (prawdopodobnie walnięty transponder - nie działa zamykanie/otwieranie - próbowałem różne sposoby opisane na forum - bez efektu) i kupię na allegro sprawny pilot np. 4D0 837 231 N lub 4D0837231 A o tej samej częstotliwości, będę mógł śmiało zakodować VAG tak, żeby mieć drugi działający pilot czy muszę kupić o takim samym oznaczeniu? Czy wraz z nowym pilotem wystarczy przeprowadzić procedurę jak na filmie? Czy będzie potrzebne kodowanie IMO przez PIN i VAG-TACHO ? Z góry dziękuję za informacje. Transponder nie m nic do otwierania/zamykania zamka. Jakbys mial go uszkodzonego nie odpalilbys auta. Najlepiej kupic pilota o tym samym numerze, ewentualnie spraedzic w etce na jaki nr sie zamienia. Pozniej kodujesz go vagiem i smiga.
pox Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Od roku 2003 w Audi mozesz zamontować scyzoryk-banan od B7. Pasują też piloty od A2. Piloty od innych modeli nie będą pasować. Dopasowanie pilota jest stosunkowo proste, gorzej IMMO - musisz mieć do niego kod PIN.
rafal1985 Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Tez popytałem po zakladach to 450 - 500 zł chcą. Tak że ceny widze podobne
Yassu Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 Cwiara - dziękuję. Kto ma ETKA i może sprawdzić jaki pilot mogę stosować zamiennie zamiast 8Z0 837 231 D (433,92MHz)? Z góry dziękuję.
s27 Opublikowano 8 Marca 2014 Opublikowano 8 Marca 2014 Z tego co czytałem ( a stoję przed tym samym problemem) to musisz dopisać transponder do licznika, to Ci załatwia dopiero sprawę IMO, a powyższe tylko centralny zamek. Problem się zaczyna jak nie znasz pinu do IMO...Jak by wystarczyło powyższe to by Ci każdy autem odjechał przychodząc z byle kluczykiem od B6 i wybijając szybę Dokładnie jak piszesz, PIN potrzebny by zgrać kluczyk z licznikiem, jeżeli ktoś ma oryginalną fiszkę z numerami to również można dzięki niej dopisać lub wyciągnąć PIN z zawartości licznika / silnika - ja wyciągnąłem z RB8 i dopiszę w wolnej chwili Powodzenia w kodowaniu immo w B7. Tam sie nie da tak łatwo zrobić jak w B6. Nawet sie nie zalogujesz tym pinem w liczniku B7. Cwiara miałeś rację - dzisiaj zrobiłem podejście VCDS i PIN - nie ta bajka, mam jeszcze ,, CP " jest opcję dopisania RB8 ale wcześniej zasięgnę info od sprzedawcy bo nigdy nie testowałem
Gość cwiara Opublikowano 9 Marca 2014 Opublikowano 9 Marca 2014 Troche sie tego przerobilo. Dzis wpadl sprzet co koduje klucze do B7 RB8 doslownie w 1 minute.
szogun0 Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Zapewne robi też do golfa VI i zapewne chińczyki już go podrabiają
Gość cwiara Opublikowano 13 Marca 2014 Opublikowano 13 Marca 2014 Zapewne robi też do golfa VI i zapewne chińczyki już go podrabiają Juz go podrobili tylko troche im nie wyszlo i wiecej psuje niz robi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się