Skocz do zawartości
IGNOROWANY

dorabianie kluczyka "scyzoryk" 3przyciski


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie musze dorobic kluczyk scyzoryk 3przyciski.gosciu co dorabia powiedzial ze to kosztuje 450zl bo trzeba robic grot,zakodowac transponder,alarm.czy to nie za duzo?

na moim kluczyku sa numery 820 837 231d 433,92mhz

chcialem sam na necie poszukac ale cos mi nie idzie a nie za bardzo chce komus dac 450zl :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Mogę cię pocieszyć, jestem w trakcie dorabiania 2 kluczyka do swojego auta, dostałem do auta 2 szt. tylko od A3 tzw. banana - sprzedałem na allegro za 150 zł.

1. kupiłem drugi zgodny z A4 B7 za 180 zł,

2. za docięcie grota dałem 40 zł.

3. przygotowanie pestki pod VIN 80 zł.

pilota sam dopisałem do auta a pozostało jeszcze wsadzić grot do kluczyka, pestkę immo w kluczyk i zgrać z autem

Ja mam RB8 a ty masz RB4 troszeczkę łatwiej i tańszy kluczyk

Opublikowano

Kluczyk koło 100zł.pestka imo 20zł.dociecie grota około 50zł

Dopiszesz i zakodujesz vcds-em:grin:

Opublikowano

czyli kupie cos takiego KLUCZYK AUDI A2 A4 8Z0837231 D KLUCZ PILOT (3910855269) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

dotne grot nowego kluczyka na wzor starego.

potem zrobie to zeby zaadoptowac transponder :

Jeżeli samochód jest zamknięty, otworzyć zamek w drzwiach kierowcy kluczykiem mechanicznym.

Nacisnąć przycisk odblokowania (otwarta kłódka) w kluczyku z pilotem.

Umieścić kluczyk w wyłączniku zapłonu i włączyć zapłon.

Ponownie wyłączyć zapłon i wyjąć kluczyk.

Nacisnąć przycisk odblokowania (otwarta kłódka) wzgl. przycisk zablokowania (zamknieta kłódka).

i teraz powinno wszystko dzialac?

Opublikowano

Z tego co czytałem ( a stoję przed tym samym problemem) to musisz dopisać transponder do licznika, to Ci załatwia dopiero sprawę IMO, a powyższe tylko centralny zamek. Problem się zaczyna jak nie znasz pinu do IMO...

Jak by wystarczyło powyższe to by Ci każdy autem odjechał przychodząc z byle kluczykiem od B6 i wybijając szybę ;)

Opublikowano
Z tego co czytałem ( a stoję przed tym samym problemem) to musisz dopisać transponder do licznika, to Ci załatwia dopiero sprawę IMO, a powyższe tylko centralny zamek. Problem się zaczyna jak nie znasz pinu do IMO...

Jak by wystarczyło powyższe to by Ci każdy autem odjechał przychodząc z byle kluczykiem od B6 i wybijając szybę ;)

Dokładnie jak piszesz, PIN potrzebny by zgrać kluczyk z licznikiem, jeżeli ktoś ma oryginalną fiszkę z numerami to również można dzięki niej dopisać lub wyciągnąć PIN z zawartości licznika / silnika - ja wyciągnąłem z RB8 i dopiszę w wolnej chwili

Opublikowano
czyli kupie cos takiego KLUCZYK AUDI A2 A4 8Z0837231 D KLUCZ PILOT (3910855269) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

dotne grot nowego kluczyka na wzor starego.

potem zrobie to zeby zaadoptowac transponder :

Jeżeli samochód jest zamknięty, otworzyć zamek w drzwiach kierowcy kluczykiem mechanicznym.

Nacisnąć przycisk odblokowania (otwarta kłódka) w kluczyku z pilotem.

Umieścić kluczyk w wyłączniku zapłonu i włączyć zapłon.

Ponownie wyłączyć zapłon i wyjąć kluczyk.

Nacisnąć przycisk odblokowania (otwarta kłódka) wzgl. przycisk zablokowania (zamknieta kłódka).

i teraz powinno wszystko dzialac?

ten sposób to jak baterie wymieniasz

jeśli masz nr. imo to mniej zabawy ale i tak

bez vaga nic nie zdziałasz

Opublikowano

Witam.

Panowie jeśli mam kluczyk/pilot o numerze 8Z0 837 231 D (433,92MHz) (prawdopodobnie walnięty transponder - nie działa zamykanie/otwieranie - próbowałem różne sposoby opisane na forum - bez efektu) i kupię na allegro sprawny pilot np. 4D0 837 231 N lub 4D0837231 A o tej samej częstotliwości, będę mógł śmiało zakodować VAG tak, żeby mieć drugi działający pilot czy muszę kupić o takim samym oznaczeniu?

Czy wraz z nowym pilotem wystarczy przeprowadzić procedurę jak na filmie? Czy będzie potrzebne kodowanie IMO przez PIN i VAG-TACHO ?

Z góry dziękuję za informacje.

Opublikowano
Z tego co czytałem ( a stoję przed tym samym problemem) to musisz dopisać transponder do licznika, to Ci załatwia dopiero sprawę IMO, a powyższe tylko centralny zamek. Problem się zaczyna jak nie znasz pinu do IMO...

Jak by wystarczyło powyższe to by Ci każdy autem odjechał przychodząc z byle kluczykiem od B6 i wybijając szybę ;)

Dokładnie jak piszesz, PIN potrzebny by zgrać kluczyk z licznikiem, jeżeli ktoś ma oryginalną fiszkę z numerami to również można dzięki niej dopisać lub wyciągnąć PIN z zawartości licznika / silnika - ja wyciągnąłem z RB8 i dopiszę w wolnej chwili

Powodzenia w kodowaniu immo w B7. Tam sie nie da tak łatwo zrobić jak w B6. Nawet sie nie zalogujesz tym pinem w liczniku B7.

Opublikowano

Panowie, czym da się wyciągnąć PIN do A4 RB4 z 2003r.

Może jakiś namiar na osobę z Wawy?

Opublikowano
Panowie, czym da się wyciągnąć PIN do A4 RB4 z 2003r.

Może jakiś namiar na osobę z Wawy?

Magic dash lub vag dash. Innymi tanimi zabawkami nie radze grzebac bo mozesz auto unieruchomic.

---------- Post dopisany at 13:05 ---------- Poprzedni post napisany at 12:58 ----------

Witam.

Panowie jeśli mam kluczyk/pilot o numerze 8Z0 837 231 D (433,92MHz) (prawdopodobnie walnięty transponder - nie działa zamykanie/otwieranie - próbowałem różne sposoby opisane na forum - bez efektu) i kupię na allegro sprawny pilot np. 4D0 837 231 N lub 4D0837231 A o tej samej częstotliwości, będę mógł śmiało zakodować VAG tak, żeby mieć drugi działający pilot czy muszę kupić o takim samym oznaczeniu?

Czy wraz z nowym pilotem wystarczy przeprowadzić procedurę jak na filmie? Czy będzie potrzebne kodowanie IMO przez PIN i VAG-TACHO ?

Z góry dziękuję za informacje.

Transponder nie m nic do otwierania/zamykania zamka. Jakbys mial go uszkodzonego nie odpalilbys auta.

Najlepiej kupic pilota o tym samym numerze, ewentualnie spraedzic w etce na jaki nr sie zamienia. Pozniej kodujesz go vagiem i smiga.

Opublikowano

Od roku 2003 w Audi mozesz zamontować scyzoryk-banan od B7.

Pasują też piloty od A2.

Piloty od innych modeli nie będą pasować.

Dopasowanie pilota jest stosunkowo proste, gorzej IMMO - musisz mieć do niego kod PIN.

Opublikowano

Tez popytałem po zakladach to 450 - 500 zł chcą. Tak że ceny widze podobne

Opublikowano

Cwiara - dziękuję.

Kto ma ETKA i może sprawdzić jaki pilot mogę stosować zamiennie zamiast 8Z0 837 231 D (433,92MHz)?

Z góry dziękuję.

Opublikowano

Szukaj o takim numerze: 8E0 837 220E

Opublikowano
Z tego co czytałem ( a stoję przed tym samym problemem) to musisz dopisać transponder do licznika, to Ci załatwia dopiero sprawę IMO, a powyższe tylko centralny zamek. Problem się zaczyna jak nie znasz pinu do IMO...

Jak by wystarczyło powyższe to by Ci każdy autem odjechał przychodząc z byle kluczykiem od B6 i wybijając szybę ;)

Dokładnie jak piszesz, PIN potrzebny by zgrać kluczyk z licznikiem, jeżeli ktoś ma oryginalną fiszkę z numerami to również można dzięki niej dopisać lub wyciągnąć PIN z zawartości licznika / silnika - ja wyciągnąłem z RB8 i dopiszę w wolnej chwili

Powodzenia w kodowaniu immo w B7. Tam sie nie da tak łatwo zrobić jak w B6. Nawet sie nie zalogujesz tym pinem w liczniku B7.

Cwiara miałeś rację - dzisiaj zrobiłem podejście VCDS i PIN - nie ta bajka,

mam jeszcze ,, CP " jest opcję dopisania RB8 ale wcześniej zasięgnę info od sprzedawcy bo nigdy nie testowałem

Opublikowano

Troche sie tego przerobilo. Dzis wpadl sprzet co koduje klucze do B7 RB8 doslownie w 1 minute.

Opublikowano

Zapewne robi też do golfa VI i zapewne chińczyki już go podrabiają :wink:

Opublikowano
Zapewne robi też do golfa VI i zapewne chińczyki już go podrabiają :wink:

Juz go podrobili tylko troche im nie wyszlo i wiecej psuje niz robi :grin:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...