lis003 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Drodzy koledzy przymierzam się do zmiany autka i padla decyzja na 2.0fsi rok 2005,6,szukam porad na temat tego silnika,sporo wyczytałem ale brak konkretnych wnioskow..proszę o opinie pomoc jak sprawuje się taki silnik,koszty eksploatacji itd..slyszalem cos nawet ze wymienia się tam popmy oleju lub tp..sam nie wiem ile w tym prawdy dlatego tez szukam pomocy..jak sprawują się z inst gazowa..z tego co orientuje się to samo było montowane w paskach..dziekuje za kazda podpowiedz..
habcio19 Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 wystarczy trochę chęci i poszukać http://a4-klub.pl/2-0t-232/zalety-wady-2-0t-289201/
lis003 Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Opublikowano 2 Lutego 2014 Szukalem szukalem ale duzo tresci i ciezko wwyciagnac wnioski a czas ponagla..
kiko79 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 wystarczy trochę chęci i poszukaćhttp://a4-klub.pl/2-0t-232/zalety-wady-2-0t-289201/ kolego, 2.0FSI a 2.0T to zupełnie inne silniki !!!!! ---------- Post dopisany at 11:12 ---------- Poprzedni post napisany at 11:11 ---------- co do 2.0FSI to jest to konstrukcja niezbyt udana...wieczne problemy z nagarem itd, do lpg się nie nadaje, osiągi takie sobie, spalanie spore
lis003 Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Opublikowano 2 Lutego 2014 no wlasnie,chciałbym fsi bez rzadnych kombinacji z turbo itd...naprawdę dużo wyczytałem ale brak konkretów..wszędzie jakies wady jakies cos..dlatego tez pytam konkretnie tutaj..
kiko79 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 ja użytkuję 2.0 ALT (słynie z brania oleju). Nie narzekam. Silnik u mnie oleju nie bierze a przez to jest prawie bezobsługowy. Brak turbiny sporo upraszcza, choć mocy jednak trochę brakuje. Technologia FSI to jednak pewna pułapka (nie tylko w silnikach VW), bo zasyfione przez nagar trzonki zaworów dolotowych to zmora tych silników. Podejrzewam, że gdyby nie ta wada to byłby to całkiem fajny siilnik. Myślę, że są jednak jakieś sposoby czyszczenia/usuwania tego nagaru.
lis003 Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Opublikowano 2 Lutego 2014 konkretnie zastanawiałem się nad passatem,jak wygląda sprawa rozrządu,slyszalem ze tam wymienia się tez lanchuch z pompa olejowa bo ponoc tez wadliwe,ciezko odnaleźć prawde,miałem kiedyś 1.8 i bez najmniejszych problemów silniczek spoko,dlaczego nie nadaje się do lpg??
kiko79 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 konkretnie zastanawiałem się nad passatem,jak wygląda sprawa rozrządu,slyszalem ze tam wymienia się tez lanchuch z pompa olejowa bo ponoc tez wadliwe,ciezko odnaleźć prawde,miałem kiedyś 1.8 i bez najmniejszych problemów silniczek spoko,dlaczego nie nadaje się do lpg?? w ogólnej opinii passat z silnikiem 2.0fsi to totalna porażka. Oprócz wadliwego silnika z nagarem i zrywającym się łańcuchem/paskiem rozrządu dochodzi źle wykończone wnętrze...skrzypi ponoć całe wnętrze...Do LPG ten silnik się nie nadaje bo koszt instalacji jest bardzo wysoki. LPG w FSI? ---------- Post dopisany at 13:35 ---------- Poprzedni post napisany at 13:33 ---------- głupie w tym wszystkim jest to że w silniku FSI nie unikniesz spalania benzyny. Silnik pali LPG i benzynę jednocześnie w stosunku 9:1.
lis003 Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Opublikowano 2 Lutego 2014 No widzisz dobrze wiedziec..dzieki za podpowiedz chyba szukanie ukierunkuje na 1.9 bo nie ukrywam tez zalezy mi na kosztach w miare oszczednej ekaploatacji
kiko79 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 1.9tdi w dobrym stanie naprawdę ciężko znaleźć, albo mega przebieg niejednokrotnie skręcony, albo powypadkowy. Stary silnik = bogata historia. Niestety w tej chwili z konceru VW/Audi naprawdę o coś dobrego w przystępnej cenie. W kręgu silników benzynowych pozostał już chyba tylko 1.8TFSI (na jego temat niewiele negatywnych opinii), ale juz 2.0TFSI to pożeracz oleju. 2.0TDI z początków produkcji ma raczej słabą opinię, o tym nowszym 143 konnym niewiele słyszałem. Zostaje 3.0tdi, ale tutaj cena jest trochę wysoka.
kwiacior811 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 ja też mam ALT i jestem, zadowolony w mieście bierze 8l a LPG ok 10 małe koszta lubi olej
kiko79 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 a mój oleju nie lubi i dzięki temu uważam go z całkowicie bezproblemowy. Jestem raczej zwolennikiem prostych konstrukcji. Żonie kupiłem focusa z 2009 roku z silnikiem 1.6 - stara sprawdzona jednostka, zero problemów, oleju nie bierze i nawet jest całkiem dynamiczny.
lis003 Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Opublikowano 2 Lutego 2014 Prawda,przegladalem ogloszenia i ciezko trafic cos na czym mozna oko zawiesic..trzeba szukac i grzebac..zobaczymy,chcialem 20fsi z racji tego ze nie robie duzych przebiegow,glownie miasto sporadycznie jakas dluzsza trasa ale ryzykowac moze bedzie bral olej moze nie..trzeba skupic uwage i trafic jakies niezawodne 1.9.od 2.0 diesla nigdy w zyciu silnik kazdy wie jaki jest..
baraka Opublikowano 4 Lutego 2014 Opublikowano 4 Lutego 2014 Tak tak.Wrzuc gaz do fsi to go przegrzejesz i silnik idzie na złom
tomwi Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Polecam 2.0 TFSI w audi A4 B7, silnik praktycznie bez wad, lać Pb i jeździć. Jeżeli będziesz szukał tego silnika to z oznaczeniem BWE lub BUL. Silniki z oznaczeniem BGB są z początku produkcji i mogą go trapić choroby wieku dziecięcego.
kiko79 Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Polecam 2.0 TFSI w audi A4 B7, silnik praktycznie bez wad, lać Pb i jeździć. Jeżeli będziesz szukał tego silnika to z oznaczeniem BWE lub BUL. Silniki z oznaczeniem BGB są z początku produkcji i mogą go trapić choroby wieku dziecięcego. przecież kolega wyraźnie napisał, że szuka silnika bez turbo
lis003 Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Opublikowano 12 Lutego 2014 Bez turbo..ale benzynke chyba odpuszczę,chcialem 1.9 ale tego jak na lekarstwo i większość z bardzo bogata historia przebiegi realne najmniejsze 300..ogloszenia oczywiście podaja 180 200..bajka..takze kropka wielka..pchac się w cos starszego tez nie bardzo.troszke ogarnelem temat 2.0tdi wiem dużo ludzi narzeka ale młodsze auta maja problemy wieku dziecięcego rozwiązane także może zaryzykuje<mowa o common rail>
kiko79 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 trochę szkoda diesla na krótkie miejskie przebiegi...szczególnie diesla od VW/Audi. Mój kumpel ma mazdę 6 w dieslu i przy niskich temperaturach silnik osiąga temperaturę 90 stopni po 2 kilometrach. A diesle od Audi/VW...znacznie dłużej się nagrzewają. A w naszych warunkach klimatyczno-eksploatacyjno-finansowych ma to jednak znaczenie.
lis003 Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 Autko i tak nie będzie jezdzilo dużo po Polsce.wiekszosc za granica także troszkę cieplej tam jest heh
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się