kowal007 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 nie działa wskaznik temperatura silnika witam, od dłuższego czasu nie działa, a raz działa wskaznik temperatury silnika, spradzałem na vagu i nic nie pokazało, moze termostat poszedł
Tooomi Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Jak byś miał termostat walnięty to nie dogrzewał by ci silnika (90°),ja obstawiam czujnik temperatury wody lub wskaźnik w liczniku świruje.
jacek70 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Zrób test zegarów i sprawdź czujnik temperatury.
wojtek20DW Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 sprawdź w Vagu jak nie masz błędu na silniku to będziesz miał go na liczniku stawiałbym na czujnik temp.
Bartollo Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Tu masz sposób jak vagiem sprawdzić G62/G2 (czujnik płynu): porównaj temperatury w 2 miejscach: 01-Engine -> Meas.Bloks-08 -> Group 007 -> Coolant Temp oraz 17-Instruments -> Meas.Bloks-08 -> Group 003 -> Coolant Temperature wyniki będą zblizone czujnik sprawny jeśli nie to czujnik umarł. A i zrób też test wyjść licznika i zobacz czy wskaźnik chodzi w całym zakresie i czy w ogóle chodzi
kowal007 Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Opublikowano 4 Lutego 2014 A jaki jest dobry program do vaga
cabanmat Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Tak jak koledzy piszą... Musisz zaopatrzeć się w kabel diagnostyczny OBD2, lapka i program VAG COM. Popytaj po znajomych a jak nie to przyjedź na jakiś spot Audi. Ew. popytaj jakiś elektryków/elektroników samochodowych na mieście. Musisz zrobić test zegarów (licznika) żeby wyeliminować uszkodzenie silniczka od wskazówki temp silnika. Druga sprawa to musisz zrobić tzw. logi żeby widzieć czy czujnik działa prawidłowo. Podsyłam Ci mój test zegarów...
vp-tdi Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 cięzko mi znalesc tego vaga kup ori , w podrobki nie polecam sie pakowac
A4-Tomek Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 Ja mam taki problem że jak licznik dostanie prąd (czy przy włączeniu zapłonu czy tylko pozycyjnych świateł) to wskazówka skacze z pozycji spoczynku na 90 stopni (po nagrzaniu wychodzi za 180). Sprawdzane Vagiem czujniki i odchyłki mają w tolerancji. Testu licznika nie zrobię bo mam auto z 95r. a wtedy z tego co wiem nie było możliwości tego sprawdzenia. Stawiam więc na padnięty silniczek wskaźnika bo co to moglo by być innego skoro na czujnikach temp. ok i silnik się nie gotuje
vp-tdi Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 co ty za parcha kupiłes ze cały czas do niego dokładasz:decayed: u mnie 95 rok i od 3 lat nic w nim nie robilem poza olejem
Bartollo Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Ściąg vcds lite 1.0 witaminka i masz w pełni sprawnego vaga. A4-Tomek jaki masz licznik ? VDO czy Uk-nsi ? Wysłane z telefonu stacjonarnego.
Lukasz_N Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Testu licznika nie zrobię bo mam auto z 95r. a wtedy z tego co wiem nie było możliwości tego sprawdzenia. Stawiam więc na padnięty silniczek wskaźnika bo co to moglo by być innego skoro na czujnikach temp. ok i silnik się nie gotuje W tym roczniku VDO jest mozliwosc zrobienia testu licznika. Zrob i sprawdz, czy wskazowka zatrzymuje sie na srodku.
A4-Tomek Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Ściąg vcds lite 1.0 witaminka i masz w pełni sprawnego vaga. A4-Tomek jaki masz licznik ? VDO czy Uk-nsi ?Wysłane z telefonu stacjonarnego. UK-NSI kiedys czytałem na forum że w tych licznikach testu zrobić się nie da ---------- Post dopisany at 21:29 ---------- Poprzedni post napisany at 21:27 ---------- co ty za parcha kupiłes ze cały czas do niego dokładasz:decayed: u mnie 95 rok i od 3 lat nic w nim nie robilem poza olejem Spadaj nigdy nie wiadomo co się kupi... Auto mam 4 rok. Na początku nie wkładałem nic prócz na to co trzeba. Teraz dopiero się zaczęło
Bartollo Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Ja mam UK-NSI i test zegarów idzie aż miło a rok mej fury to 96. Jedyne co nie da rady zrobić to bs 011 Wysłane z telefonu stacjonarnego.
vp-tdi Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 A4-Tomek u mnie juz dano by był na szrocie jak miałbym szukać co to a w szczególnosci jak mialbym dokładać to juz 2 by stał .
A4-Tomek Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Ja mam UK-NSI i test zegarów idzie aż miło a rok mej fury to 96. Jedyne co nie da rady zrobić to bs 011 Wysłane z telefonu stacjonarnego. Hmmm ciekawe. Będę musiał sprawdzić to bo zapamiętałem z innych wątków że się nie da Muszę poszukać jak się wogóle robi test zegarów
vp-tdi Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 mialem jakiś uk nsi leżał w gratach ,kupilem kiedys na alledrogo bo myslalem ze bedzie mozna go przekodowac ,nie stety nic nie mozna bylo z nim zrobić. ale testy wykonawcze robił.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się