Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd czujnika n75


NoJA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Takie błędy pokazał program.

Samochód maobroty ok 1100 po czym rosną na ponad 2200 spadają i tak w kółko.

Wychodzi na to że chodzi o ten czujnik n75 gdzie się on znajduje ?

Napisze jeszcze że na początku mysłałem że to przepływomierz po jego odpięciu obroty nie falowały i stały na ok 1000

Bez_tytu_u.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

n75 jest w rurze dolotowej do turbo zobacz czy wtyczka podłaczona, ale to nie on jest sprawcą falowania obrotów, dolot sprawdzony czy nie ma dziur?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ty gadasz?

W dolocie do turbo jest przepływomierz,

n75 znajdziesz jak z gruszki turbo pójdziesz po tym wężu czarnym on jest wpiety do n75.:-P

Jak obroty swiruja to pewnie siadł czujnik temperatury płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze jak nie w dolocie, a ten waz czarny to co jest nie dolot?

Wysłane za pomoca sputnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w benzynie aktuator dziala tylko na cisnienie, w dieslu działa na cisnienie i vacuum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dotarło do mnie ze to 1.8T. ;-)

Może się zakrecilem troszkę ale i tak n75 nie jest jak piszesz w rurze dolotowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wytlumacz gdzie jest bo wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazuja ze n75 siedzi jedna odnoga w dolocie.

Wysłane za pomoca sputnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siedzi jedna odnoga w dolocie a dokladnie w rurze ktora wchodzi do przeplywomierza :]

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N75 nie ma nic do falowania obrotow bo on nie dziala na wolnych obtotach, n75 jest do regulacji cisnienia doladowania a na jalowych doladowania nie ma, no chyba ze sie rozlecial i ciagnie przez niego lewe powietrze.

Wysłane za pomoca sputnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zle sprecyzowalem

Na wolnych obrotach nie

Pod obciazeniem tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tylko na wolnych jak juz jade to wszystko jest ok. Macie jakiś pomysł co to może być ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie winny byl dwumas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz zaworek w trojniku http://content.foto.mail.ru/mail/glok.82/auto/i-6.jpg

u mnie to było a objawy podobne skakał 800-1200 a zaworek całkowicie padniety miałem

chociaż patrze że błedy masz inne niż ja. Bo u mnie wywalało na kompie od razu nieszczelność dolotu.

Ale sprawdzić możesz, roboty dużo nie ma a pewność zyskasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...