NoJA 0 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Witam Takie błędy pokazał program. Samochód maobroty ok 1100 po czym rosną na ponad 2200 spadają i tak w kółko. Wychodzi na to że chodzi o ten czujnik n75 gdzie się on znajduje ? Napisze jeszcze że na początku mysłałem że to przepływomierz po jego odpięciu obroty nie falowały i stały na ok 1000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 n75 jest w rurze dolotowej do turbo zobacz czy wtyczka podłaczona, ale to nie on jest sprawcą falowania obrotów, dolot sprawdzony czy nie ma dziur? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Co ty gadasz? W dolocie do turbo jest przepływomierz, n75 znajdziesz jak z gruszki turbo pójdziesz po tym wężu czarnym on jest wpiety do n75.:-P Jak obroty swiruja to pewnie siadł czujnik temperatury płynu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Ze jak nie w dolocie, a ten waz czarny to co jest nie dolot? Wysłane za pomoca sputnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 N75 znajduje sie pomiedzy zimna strona turbo a aktuatorem http://www.audizine.com/gallery/data/500/N75.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Nie to ciśnienie do gruszki turbo i ma ok 1cm średnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 w benzynie aktuator dziala tylko na cisnienie, w dieslu działa na cisnienie i vacuum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Power nie siej zamieszania :-) Wysłane za pomoca sputnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Właśnie dotarło do mnie ze to 1.8T. ;-) Może się zakrecilem troszkę ale i tak n75 nie jest jak piszesz w rurze dolotowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 To wytlumacz gdzie jest bo wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazuja ze n75 siedzi jedna odnoga w dolocie. Wysłane za pomoca sputnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekpiwko 1 Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Siedzi jedna odnoga w dolocie a dokladnie w rurze ktora wchodzi do przeplywomierza :] Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoJA 0 Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Może on być sprawcą falowania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Owszem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 N75 nie ma nic do falowania obrotow bo on nie dziala na wolnych obtotach, n75 jest do regulacji cisnienia doladowania a na jalowych doladowania nie ma, no chyba ze sie rozlecial i ciagnie przez niego lewe powietrze. Wysłane za pomoca sputnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Zle sprecyzowalem Na wolnych obrotach nie Pod obciazeniem tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoJA 0 Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Ja mam tylko na wolnych jak juz jade to wszystko jest ok. Macie jakiś pomysł co to może być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 U mnie winny byl dwumas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 12 Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 zrob logi dynamiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Szczelność sprawdzałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 7 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2014 sprawdz zaworek w trojniku http://content.foto.mail.ru/mail/glok.82/auto/i-6.jpg u mnie to było a objawy podobne skakał 800-1200 a zaworek całkowicie padniety miałem chociaż patrze że błedy masz inne niż ja. Bo u mnie wywalało na kompie od razu nieszczelność dolotu. Ale sprawdzić możesz, roboty dużo nie ma a pewność zyskasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się