elmer80 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Od gory jest krociec od egr. Z boku jest gruszka od klapy gaszacej... Ktora tez czasami sprawia klopotu ale to akurat od razu widac po dzwigni klapy - czy jest zamknieta czy otwarta. Oczywiscie ma byc otwarta a tylko w momencie zgaszenia silnika zamyka sie na jakies 2 sekundy.
Genek Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 No dobra, zaslepilem egr'a i... zrobilem ze 100km i nie zdazylo mi sie szarpniecie. Czyli trafiony zatopiony. CO teraz ?? N17 hasiok ??
elmer80 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Jak juz to N18 na smietnik :-) oczywiscie wezyk zaslepiles?
Genek Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Opublikowano 7 Lutego 2014 Jak juz to N18 na smietnik :-) oczywiscie wezyk zaslepiles? No zle mi sie kliklo, n18 Oczywiscie, wezyk zaslepiony jest. Od egr rureczka i do egr wezyk od n18 Rano zaloze inny, mam ich kilka wiec problemu nie ma. Zaloze, przejezdze jutro i napisze czy jest okej. ---------- Post dopisany 07-02-2014 at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany 06-02-2014 at 23:35 ---------- No i po operacji. Jako, ze wszystkie elektrozawory ktore mialem byly na prostokatna wtyczke a nie na owalna trzeba bylo reanimowac ten ktory byl w aucie Reanimacja powiodla sie pomyslnie, przelozylem tloczek z innego elektrozaworka, wyczyscilem sitka, ladnie benzyna wymyte, przedmuchane - cacy. Oczywiscie zaworek dziala jak nowy A tak wygladal tloczek... rdza go podjadla i stanal w miejscu - tylko skad tam wilgoc??
marekg Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 To delikatne ustrojstwo.mój tez złapał wilgoć zamulal auto. Miałem az zasniedziale styki na n18 Wysłane z mojego Trooper_X55
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się