Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o pomoc BŁĘDY LOGI PRZEPŁYWKA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gdy jechałem autem i nagle docisnąłem pedał gazu do końca nagle zaczął przerywać po czym szalał na obr między 500/1000obr/min i nie reagował na gaz, po kilkukrotnym wyłączeniu i włączeniu zapłonu nie chciał wejść na obroty tylko skakał na obr jw po chyba czwartej prubie auto odpaliło i dalej pojechało jak by nigdy nic. Błędy jakie pokazał po tej sytuacji są następujące:

16487 - Miernik masy powietrza - sygnał za wysoki

17545 - Mieszanka biegu jałowego rząd 1

17743 - Kontrola momentu silnika

17965 - Ciśnienie doładowania

Po wykasowaniu nie pojawiły się dalsze objawy aż do dziś (zachowanie takie samo jak przy pierwszym razie jw). Teraz komputer pokazał takie błędy:

17545 - Mieszanka biegu jałowego rząd 1

16487 - Miernik masy powietrza - sygnał za wysoki

Teraz na biegu jałowym czuć, że silnik nie pracuje równomiernie, i po odpaleniu słychać jak by nie chodził na wszystkie gary, ale po chwili pracuje normalnie lecz nierównomiernie. Czuć w środku trochę paliwem, pod maską brak wycieku dokładnie sprawdzone. Mój mechanik podejrzewa, że mogą to być świece zapłonowe co prawda nigdy ich nie zmieniałem i nie mam pojęcia kiedy były wymieniane. Proszę o poradę góry dziękuje za wszelką pomoc.

Opublikowano

Raczej problem z przepływką lub inny, zrób logi dynamiczne 002+115 i 033+020+118.

Opublikowano

Musisz zrobić reszte logów, bo nie wiadomo co z doładowaniem, jak to auto jedzie wogóle teraz? bo tam serii nawet nie ma w tym momencie, cofa bardzo mocno zapłony, spróbuj jeszcze zrobić 003+115 i 033+118 jak ogarniesz program.

Opublikowano

Przepływka wskazuje że nie ma nawet serii, a jest program, co świadczy o tym że jeśli program i robiony niedawno to możliwe że zrobiony na niesprawnym aucie.

Masz też spalanie stukowe które niespecjalnie służy silnikowi.

BTW - mocy to tam też nie ma.

Opublikowano

no raczej jezdzi gorzej niz seria

Opublikowano

Dlatego zrobię logi pozostałych kanałów które kolega łukasz13 podpowiedział i wtedy wrzucę i powiecie co jest zepsute co jest nie tak a co do zmiany itd...

Opublikowano

Za przepływomierzem już możesz się rozglądać tak czy siak.

Opublikowano

Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

nowy log auto teraz jedzie bardzo słabiutko (koszmar)

Chyba znalazłem przyczynę mojej bolączki, gdy montowałem bost odkryłem, że wezyk od regulatora ciśnienia paliwa jest luźny i okazał się tam zerwany ten kruciec co się wąż wtyka i teraz nie jest to podpięte, myślę że to w jakiś sposób broi co wy na to?

Opublikowano

No widać reszte logów trza zrobić.

Opublikowano

Chyba znalazłem przyczynę mojej bolączki, gdy montowałem bost odkryłem, że wezyk od regulatora ciśnienia paliwa jest luźny i okazał się tam zerwany ten kruciec co się wąż wtyka i teraz nie jest to podpięte, myślę że to w jakiś sposób broi co wy na to?

---------- Post dopisany 07-02-2014 at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany 06-02-2014 at 16:45 ----------

Usterka została usunięta z błędami tak jak wcześniej pisałem głównym winowajcą był wezyk od regulatora ciśnienia paliwa, a dokładnie pęknięty kruciec przy kolektorze. Jak na razie pokręciłem się po mieście i nie wyrzuciło błędu także myślę że będzie już o.k.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...