Mocny01 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Witam, proszę sprawdzenie logów czy wszystko jest Ok, bo od niedawna wyskakuje mi błąd co jakiś czas ( czasem również jako sporadyczny): 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit Intermittent P0130-008 Implausible Signal Test sond wyszedł OK jak i również test katalizatora. Auto z instalacja gazową sekwencyjną. Zastanawiam się czy wina leży po stronie instalacji gazowej czy może coś jest nie tak benzyną. logi 115 i 118 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi 001 032 041 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi 001 032 033 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi 001 031 032 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi 001 020 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi 001 002 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
gregor10 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Narazie wymień przepływomierz BOSCH, potem zrob logi i sprawdz czy blad powraca.
Mocny01 Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 A możesz powiedzieć gdzie to w logach widać, że przepływomierz jest do wymiany? Jakie wartości powinny być? Dopiero zaczynam zabawę z vagiem i chciałbym na przyszłość wiedzieć Nie da rady jakoś przeczyścić tego przepływomierza ?? Jeszcze zapomniałem dodać, że DV-kę zmieniłem na mocniejszą oraz katalizator wymieniony na nowy nieoryginalny 14 tys. km temu plus tulejka na drugą sondę.
gregor10 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Nie da sie czyścić , nic to nie da. Widać po tym że masz mieć 133g/s przepływu a jest dużo mniej. Skoro tulejke dałeś to zamiast badziewnego kata zamiennika trzeba było dać zwykły downpipe, te zamienniki maja w srodku słaby przelot. No ale jeśli masz serie to od biedy ujdzie.
Łukasz13 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Na początek to zrób jeszcze raz 002+033 po kasowaniu błedów do odcinki, bląd może wynikać ze słabo wystrojonej instalacji lpg szczególnie w fazie rozgrzewania, pojeździj kilka dni na benzynie i zobacz czy tez będzie wyskakiwał.
Mocny01 Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 Właśnie źle zrobiłem z tym katalizatorem, trzeba było od razu go wywalić i wstawić downpipe.... tak to jest jak słucha się mechaników. Jeszcze trochę i go wywalę Zrobiłem jeszcze raz logi do odcinki: logi 002 033 032 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi 002 115 118 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi 001 020 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Łukasz13 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Przepływka jest dobra, nie ma sensu kupywać nowej, lekka korekta w 032 na plusie ale ja bym narazie nic nie kombinował, sprawdz najwyżej dolot kompresorem.
gregor10 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Przepływomierz jest w bardzo dobrym stanie. Nie wymieniaj go , pokazuje tak jak przystało dla BFB. Na błąd sondy jedynie może pomóc dokładne wystrojenie LPG.
Łukasz13 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Gregor najpierw piszesz że do wymiany teraz że bardzo dobra .
Mocny01 Opublikowano 6 Lutego 2014 Autor Opublikowano 6 Lutego 2014 Jakieś 3-4 tys. km temu, przed błędem sondy, znajomy sprawdzał mi dolot poprzez podłączenie do IC na wejściu kompresora i wyszła wtedy nieszczelność na wężykach między wkrętkami a wtryskiwaczami gazowymi. Gazownik poprawił ( wymienił wężyki, założył opaski skręcane) i było dobrze. Jest może jakiś inny sposób sprawdzenia dolotu, bo ciężko u mnie z dostępnością do kanału?? Czy ta korekta w kanale 032 może być spowodowana padającą pompą paliwową?? Czasem, podczas odpalania samochodu od momentu przekręcania kluczykiem do paru sekund po uruchomieniu silnika głośno chodzi , tak jakby trajkotała. Również po nocy auto przez parę sekund ma ciężko wejść na obroty, taka nierówna praca silnika. Tak było już jak kupiłem auto. Ciśnienie przed listwą z wtryskiwaczami benzynowymi było mierzone i trzymała ciśnienie w normie.
Łukasz13 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 No jak szczelnośc sprawdzona to ok najlepiej sprawdząc cały dolot czyli od tip-a do końca plus sprawdzenie odmy, pompa może być przyczyną ale jak mówisz że było sprawdzone ciśnienie, nie ma sensu grzebać moim zdaniem.
gregor10 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Gregor najpierw piszesz że do wymiany teraz że bardzo dobra . sprawdz sobie pierwszy post autora i logi mogę już zacząć się śmiać ? :grin:
Łukasz13 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Gregor najpierw piszesz że do wymiany teraz że bardzo dobra . sprawdz sobie pierwszy post autora i logi mogę już zacząć się śmiać ? :grin: No sprawdziłem i dlatego napisałem żeby powtórzył logi nie wywalał kasy w błoto.
gregor10 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 w bliźniaczym temacie, jest podobna sytuacja, tylko odwrotna
Mocny01 Opublikowano 5 Listopada 2014 Autor Opublikowano 5 Listopada 2014 Ok, w takim razie sprawdzę jeszcze raz dolot i odmę jak zrobi się cieplej. Wcześniej może będę u gazownika na servisie to sprawdzi Lpg. Problem z błędem sondy został rozwiązany przez usuniecie programowo drugiej sondy. Dzięki Panowie za zainteresowanie się moim tematem i za porady.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się