Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Prośba o ocenę logów


zibione

Rekomendowane odpowiedzi

Ja kiedyś też sprawdzałem turbinę z odpiętym N75

Napompowało 2100 mbara i oczywiście tryb awaryjny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę ze mój wczorajszy post się nie wysłał :)

W skrócie - przy seryjnym sofcie powinny zadziałać limitery i nie powinno się nic stać , jednak pamietajmy o tym że to jest k03 i budzi się szybko....

100przypadków nic się nie stanie, w 101 wirnik/korba popuści, zanim przepustnica się zdąży zamknąć.

Prawdopodobieństwo urwania wirnika wbrew pozorom jest większe na serii bo setup nie jest przystosowany do pompowania takiego ciśnienia - patrz - ogromny backpressure na serii.

Pytasz mnie czy widziałem jak komuś odleciał wirnik - osobiście nie widziałem żeby wirnik odleciał bo nigdy takiego testu nie robiłem w żadnym aucie bo uważam że jest to zbyteczne i nic nie wykazuje ten test. Natomiast byłem naocznym świadkiem jak taki test spowodował że korba się zgięła przy ściągnietym i zaślepionym wężyku do gruszki w AEB. Co tylko utwierdza mnie w przekonaniu że to nieco nietrafiony test.

Swoją drogą co taki test ma wykazać ? Że turbo zapompuje 1go czy 2 bary ?

Ja na miejscu autora sprawdziłbym pedał gazu , fizyczne otwarcie przepustnice potem trzeba pomyśleć dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie uwazasz ze aeb to troche inna bajka?

Tak inna bajka troche , btw-AEB ma mocniejszą korbe. Jesli chodzi o limitery to w AEB działają wolniej to fakt. Mimo wszystko ja bym nie zaryzykował wykonania tego testu bo jest deko nieuzasadniony z mojego pkt widzenia ?

A co Ty Łukasz sądzisz o tym teście - warto zrobić test bez wężyka ? I co mogłby on wykazać ?

PS.Generalnie to można wszystko , pytanie z jakim skutkiem. Ja tam wychodze z założenia że skoro taki test nie rozwiąże problemu otwarcia przepustnicy i ma nikły z nim związek , a ew skutek może być kosztowny to nie ma sensu go wykonywać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli masz mozliwosc to podmien n75 na sprawny i powtórz logi jesli nie bedzie poprawy to trzeba sprawdzic droznosc wydechu jesli jest ok to bedziesz musiał podkrecic gruszke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak:

Usunąłem katalizator i wstawiłem DP. Auto dużo żwawsze, lepiej idzie, szybciej jedzie.

Wrzucam też loga po wywaleniu kata.

Log (0 - 003,115)

Na moje oko przepływ się polepszył, samo turbo też chyba nie pompuje najgorzej.

Co wy na to ? Szukać już nowej turbiny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pękło klasycznie.

turbo pompuje i bedzie działac z tym peknieciem. nie ruszaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gregor pusc mi strzale, mam pytanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

Coś tam w międzyczasie się działo bo wymieniłem turbo na regenerowane k03s od kolegi Dev - niestety w starym puściły uszczelniacze olejowe i po wywaleniu kata objaw był taki, że stojąc na światłach nie widziałem samochodu stojącego za mną. Oprócz suszarki, wrzuciłem nowe wężyki od N75, powymieniałem wężyki od zaworków spod kolektora - na tą chwilę jedynie mam dziurawy łącznik elastyczny za DP.

Poniżej wrzucam dzisiejsze logi - na benzynie, po kasowaniu błędów, z pedałem w podłodze.

Log (0 - 003,115)

Log (1 - 020,118)

Log (2 - 002,033)

Prośba abyście rzucili okiem i powiedzieli swoje zdanie. Generalnie jak wspomniałem, chce mieć zdrową serię, żeby zrobić program.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...