Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] A4 2.7 BiT ARE KW 18' BBS RS 1.8T -> 2.7 BiT


jacek00

Rekomendowane odpowiedzi

nie zakładaj od s4 bo to już każdy robi załóż dokładkę od cupry i będzie sztos na tym kole i spasie posłuchaj się szafy zobacz jak on z przodu polift zrobiony ma


a jeśli już masz zamiar zakładać zderzak od s4 to zrób go jak kolega slavko

Edytowane przez chudy30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas na mały aktual, jako, że plany były związane z 2.7, a ja nie jestem gołosłowny to został zakupiony swap z A6 AJK 250 km przebieg 70 tyś mil. Już w pierwszy dzień dokupiny został duży fmic i pas od S4 B5, heble ( na początek ) od A6 czyli 312 i zaciski 2 tłoki i zwrotnice, czeka mnie jeszcze uszczelnienie całego motoru, rozrząd itd. no i oczywiście napęd, skrzynia 6 DSY dwumas, sprzęgło, wał półosie i dyfer jeśli nie podejdzie odemnie :)

jhodonw4.jpg

To dopiero początek ... :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) dobry agresor, mozna się bryknąć we 2 po RM 26600, tez siedzi ajl umnie, tylko cięższy bo w avant'cie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej już w AJL nie da rady, bo powoli ruszam z projektem :D Ale jak skończę to chętnie, jeszcze zależy gdzie na spoty jeździsz ? :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładka od Cupry fajna, nie wiem czy nie zdecyduje się na zderzak od S4 bo nie wiem czy się IC zmieści :)

U mnie się zmieścił :D

Jak się "popieści", to wlezie :D

Edytowane przez j4s2c2vr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej już w AJL nie da rady, bo powoli ruszam z projektem :D Ale jak skończę to chętnie, jeszcze zależy gdzie na spoty jeździsz ? :) :)

to może ja już soft założę, a chętnie bym się wybrał na spot, choć rzadko bywam u nas... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1888a44e40d5.jpg

Silnik jest... ale jak wiadomo to nie koniec :/ w ostatnim czasie zakupilem kilka haha czesci:

Tarcza sprzegla kewla

docisk Rs4

Dwumas 2.7 biT

skrzynia DSY po remoncie jeszcze nie zalana olejem ktory zreszta tez kupilem

dyfer S4

wal S4

Polosie S4

Pas przedni S4

Duzy FMIC

kierownice powietrza

rozrząd kpl

uszczelki silnika kpl

sanki silnika

Itd.

Sa tez na początek hamulce 320 ze zwrotami. Czeka mnie pewnie masa innych drobnych rzeczy do kupienia,takze to nie ostatni up zwiozany z częściami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze auto cos tam podobne do mojego :)

P.S Fajnie wyglada bez zbednych tiuningowych pomyslow , jesli wkladasz silnik z a6 , pewnie zaraz go pomodzisz ... to nie rob z tego auta choinki tylko wkladaj cale ori body s4 i tyle w temacie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z body S zdecydowałbym się tylko na progi i tylny zderzak, nie będzie choinki bo jeśli miałaby być to już by była :D Na przód auta mam własną koncepcje i nie bd to na 100% zderzak S4 :)


Sory za PP

Z braku zajęcia przy aucie, a dokładnie w oczekiwaniu na wolny garaż w celu zrobienia swapa musiałem coś pomodzić, bo cholera człowieka bierze.

-Wpadły BBS RS II 710 8.5J 18' do przebujania się, bo moje docelowe koło to 19 "

-dokładka od cupry R

- ogarnięcie wnętrza, wyczyszczenie wypranie wszystkiego i konserwacja skór

Z racji tego, że dziś przyszła ostatnia paczka od SID'a jutro zaczynam składć wszystkie puzzle, na początek poleci silnik, ale to już będę opisywał na bieżąco z fotorelacją

Niestety zdjęć lepszych nie mam, robione na szybko :/

247ac02ac45a7a22gen.jpg

79348e25a10ed576gen.jpg

63df4d6f12a7ebf6gen.jpg

c4b9ad3924df9318gen.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały aktual, prace ruszyły jak na ten moment jest porobione:

- nowy rozrząd

- wszystkie napinacze i paski rolki

- nowy termostat

- nowe wężyki podciśnień

- wymyte wszystkie rury od IC

- założony dwumas z 2.7 sprzęgło kevlar i docisk z RS4

- wymienione świece

- wymienione uszczelki pod deklem

- uszczelnienie miski

- most zalany nowym olejem (S4)

- skrzynia zalana nowym olejem (skrzynia po regeneracji S4)

- wytarganie 1.8 T z komory oraz jej umycie

Niedługo puzzli ciąg dalszy, założenie hebli wsadzenie motoru, podłączenie wiązki, budowa wydechu i odpalenie :D

Wszystkie postępy będę starał się opisywać.

Pzdr

64675c07e4ba55b6.jpg

9aaf40c933902dbb.jpg

fe5589de48f1b1eb.jpg

f2841c392a9e2a1d.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik już siedzi na łapach, przymocowany. Założone wodziki skrzyni, zmodyfikowany przewód wspomagania, złożone większość podciśnień, podłączony układ paliwowy. Zostaje elektryka, zdjęcie Immo i zamontowanie pedału gazu i tu jest jeden problem, nie orientuje się ktoś za co odpowiada biała kostka z instalacji 2.7 która idzie w podszybie, strzelam, że jest ona związana właśnie z pedałem gazu. Jeśli ktoś posiada schematy do 2.7 BiT ARE to chętnie bym przygarnął, możemy sie dogadać na PW. :wink:

Fotki silnika w komorze

aaf135589874bb05gen.jpg

e1436e87223c1d42gen.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik jest... ale jak wiadomo to nie koniec :/ w ostatnim czasie zakupilem kilka haha czesci:

.

.

.

Duzy FMIC

kierownice powietrza

.

.

Do czego te kierownice powietrza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...