hoody1 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Auto kupiłem pół roku temu, po przejechaniu pierwszych 700km zapaliła się kontrolka nakazująca dolanie litra oleju. Od tego czasu dolewam litr oleju co 500km. Czy jedyną szansą na naprawę auta jest kapitalny remont silnika, który w serwisie wycenili mi na 14tyś, czy może wymiana samych pierścieni też może pomóc? Wymieniłem już membranę w silniku bo słyszałem że może to pomóc, ale niestety nie mam poprawy. Co radzicie? Planuje już zmianę auta, zrażony tą usterką - czy silniki 3L FSI też biorą tyle oleju? Proszę o pomoc i rady
Hołowczyc20 Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Kolego na tą przypadłość te silniki były objęte akcją serwisową więc niech ci nie wciskają że ty masz za to bulić
griga-st Opublikowano 9 Lutego 2014 Opublikowano 9 Lutego 2014 Kolego na tą przypadłość te silniki były objęte akcją serwisową więc niech ci nie wciskają że ty masz za to bulić Nie ma i nie było akcji serwisowej na branie oleju w 2.0tfsi. Jak nagar nie zniszczył jeszcze gładzi cylindrów i gniazd zaworów wymiana tłoków/pierścieni powinna pomóc. Taka jest procedura stage2. Dlaczego remont w ASO? Poszukaj gdzieś dobry warsztat. Chyba 3.2fsi? Tez na necie relatywnie sporo negatywnych opinii
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się