Skocz do zawartości
IGNOROWANY

VW Polo 6N 2.0TDI CR CFF + GTB2260VKLR + DYNOSOFT


Ali_TDI

Rekomendowane odpowiedzi

W samochodzie właściciel samodzielnie wykonał następujące modyfikacje:

- Swap silnika na 2.0TDI Common Rail CFF ze sterownikiem EDC17C46

- Montaż turbosprężarki GTB2260VKLR BB

- Układ wydechowy i dolotowy

My zajęliśmy się wykonaniem remapu sterownika silnikowego który oprócz strojenia objął dodatkowo:

- usunięcie DPF

- usunięcie EGR

- usunięcie przepływomierza

- usunięcie przepustnicy

- usunięcie immobilizera

- usunięcie wszystkiego innego co niepotrzebne

Warto zwrócić uwagę jak ładnie wstaje sprężarka oraz jak wysoko można kręcić ten silnik (a da się nawet jeszcze wyżej niż na wykresie). W silniku oraz turbosprężarce tkwi jeszcze potencjał, jednak wąskim gardłem jest układ paliwowy który powyżej 4600rpm traci wydajność. Jak tylko zwiększymy wydajność układu paliwowego mocy będzie więcej :)

Więcej zdjęć na naszym facebooku.

pologtb2260vklr.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trakcji nie ma do 4 biegu :decayed:

Fajny pomysl na gokarda :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wynik fajny gratuluje ale jest też do osiągnięcia na zwykłej VK 2x tańszej od VKRL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VKLR to turbo z Meśka na łożyskach kulowych chłodzone cieczą :wink:

wynik piekny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VKLR to turbo z Meśka na łożyskach kulowych chłodzone cieczą :wink:

wynik piekny

czy to ta turbina?

MERCEDES W 166 ML 350 CDI BLUTEC TURBINA TURBO (3951721957) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę kosztuje ta turbina . A w czym ona jest lepsza od gtb22 z audi ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę kosztuje ta turbina . A w czym ona jest lepsza od gtb22 z audi ??

Każdy mówi ze lepiej wstaje bo łożyska....... ale wystarczy porównać z Twoim wykresem żeby mieć wątpliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę kosztuje ta turbina . A w czym ona jest lepsza od gtb22 z audi ??

Każdy mówi ze lepiej wstaje bo łożyska....... ale wystarczy porównać z Twoim wykresem żeby mieć wątpliwości

+1 :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę kosztuje ta turbina . A w czym ona jest lepsza od gtb22 z audi ??

Każdy mówi ze lepiej wstaje bo łożyska....... ale wystarczy porównać z Twoim wykresem żeby mieć wątpliwości

Dzieki za odpowiedz . :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę kosztuje ta turbina . A w czym ona jest lepsza od gtb22 z audi ??

Każdy mówi ze lepiej wstaje bo łożyska....... ale wystarczy porównać z Twoim wykresem żeby mieć wątpliwości

Wykresem się je jeździ. Wykres to pomiar od wolnych obrotów, gdzie turbo dużo czasu aby nabrać obrotów. Dla mnie liczy się reakcja na gaz w normalnych warunkach drogowych, tzn jadę sobie ze stałą prędkością oborotową, wciskam pełny palnik i ... czekam lub też nie czekam. W starych GT2256 przy niskich prędkościach obrotowych chwilę to trwało, w GTB2260VK trwa to już mniej a w VKRL laga prawie nie czuć. Natomiast po zmianie biegu w VKLR nie ma jakiegokolwiek laga :) Jeździłem w swojej karierze wieloma samochodami z różnymi turbinami od starych GT2052, GT2256, GT2260 itp po nowe GTB2260 z Audi i BMW strojonymi zarówno przeze mnie jak również i przez konkurencje i mogę powiedzieć jedno - mimo że na wykresie nie ma za dużej różnicy np między dobrą sztuką zwykłej GTB2260VK to w normalnej jeździe różnica jest duża. Różnica w reakcja na gaz i zachowanie po zmianie biegów między w porównaniu ze zwykłą GTB2260VK zdecydowanie przemawia na korzyść VKLR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze mozna doczepic do Lupo 4motion. Master's z forum.tdi-tunning.pl takie cos mial z wywalonym ABSem i sterownikiem odczepiajacym Haldexa od 4 biegu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę kosztuje ta turbina . A w czym ona jest lepsza od gtb22 z audi ??

Każdy mówi ze lepiej wstaje bo łożyska....... ale wystarczy porównać z Twoim wykresem żeby mieć wątpliwości

Wykresem się je jeździ. Wykres to pomiar od wolnych obrotów, gdzie turbo dużo czasu aby nabrać obrotów. Dla mnie liczy się reakcja na gaz w normalnych warunkach drogowych, tzn jadę sobie ze stałą prędkością oborotową, wciskam pełny palnik i ... czekam lub też nie czekam. W starych GT2256 przy niskich prędkościach obrotowych chwilę to trwało, w GTB2260VK trwa to już mniej a w VKRL laga prawie nie czuć. Natomiast po zmianie biegu w VKLR nie ma jakiegokolwiek laga :) Jeździłem w swojej karierze wieloma samochodami z różnymi turbinami od starych GT2052, GT2256, GT2260 itp po nowe GTB2260 z Audi i BMW strojonymi zarówno przeze mnie jak również i przez konkurencje i mogę powiedzieć jedno - mimo że na wykresie nie ma za dużej różnicy np między dobrą sztuką zwykłej GTB2260VK to w normalnej jeździe różnica jest duża. Różnica w reakcja na gaz i zachowanie po zmianie biegów między w porównaniu ze zwykłą GTB2260VK zdecydowanie przemawia na korzyść VKLR.

Dokładnie jak piszesz, tylko ze w pierwszym poście napisałeś "Warto zwrócić uwagę jak szybko wstaje....." na wykresie nie widać reakcji na gaz na którą ma wpływ wiele czynników miedzy innymi przeróbka turbiny umiejętność wystrojenia jej potem czy to 8 zaworów czy 16 i wydajność układu paliwowego

Generalnie dobra robota i fajny mod.\ na pewno będzie wzorem dla wielu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...