Aron21 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Witam . Mógłby ktoś mi powiedzieć co i jak jest nie tak ?? Ogólne problem jest taki że dość często podczas przyśpieszania około 2000rpm wpada jakby w dziurę na dosłownie sekundę i ciągnie dalej . Na kompie miałem błąd 17965 został skasowany i przez parę dni nie wyskoczył mimo że auto cały czas jeździło i problem występował . Log (0 - 000) Log (1 - 008) Log (2 - 003) Log (3 - 011,011) Log (4 - 023) Log (5 - 001)
juby_p Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Ja bym zaczął od sprawdzenia turbo i wyczyszczenia geometria chociaż w logach nie widać tej dziury....
spanky Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 a ja bym poszukal nieszczelnosci w dolocie ...
Biszczan Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 a ja bym poszukal nieszczelnosci w dolocie ... I wymienił termostat
Aron21 Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Opublikowano 12 Lutego 2014 Termostat dzisiaj idzie do wymiany właśnie , to odrazu powiem mechanikowi niech sprawdzi mi węże od turbo do ic i od kolektora do ic czy nie ma gdzieś nieszczelności ---------- Post dopisany 12-02-2014 at 15:33 ---------- Poprzedni post napisany 10-02-2014 at 12:36 ---------- Sprawdzony dolot i nigdzie nie ma dziur także dlaczego ciągnie tak dużo powietrza ?? Przepływka?? Mechanior mi powiedział że może być program zrobiony na kompie jakiś partacki i dlatego tak jest co wy na to ?
Biszczan Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Termostat dzisiaj idzie do wymiany właśnie , to odrazu powiem mechanikowi niech sprawdzi mi węże od turbo do ic i od kolektora do ic czy nie ma gdzieś nieszczelności---------- Post dopisany 12-02-2014 at 15:33 ---------- Poprzedni post napisany 10-02-2014 at 12:36 ---------- Sprawdzony dolot i nigdzie nie ma dziur także dlaczego ciągnie tak dużo powietrza ?? Przepływka?? Mechanior mi powiedział że może być program zrobiony na kompie jakiś partacki i dlatego tak jest co wy na to ? Skoro twierdzi, że może jest zrobiony program to ja bym na Twoim miejscu zmienił tego mechanika ba jakiegos bardziej kumatego. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Aron21 Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Opublikowano 12 Lutego 2014 Dzisiaj zrobiłem Logi bloku 4 chyba coś tutaj jest nie tak bo porównałem z Logami od 7maxx gdzie 4 blok ma ok Log (0 - 004)
Aron21 Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Opublikowano 12 Lutego 2014 To mój 1 PD także dopiero się wdrążam . Da rade jakoś podnieść Vagiem obroty jeżeli jest taka potrzeba ?? Wgl poza dolotem w którymś coś nie domaga coś jest jeszcze nie tak . Chyba oddam auto w najbliższym czasie do pompiarza na korekty itp niech posprawdza ale do tego czasu chcę coś sam zdiagnozować . Jutro podczyszczę przepływkę może coś mi to da . Znalazłem sposób jak się podnosi się obroty silnika . Jakie powinny być prawidłowe oboroty dla AVF ?
juby_p Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 A sprawdzaliście jak pracuje geometria? czy nie zacina się? Po logach widać ze masz serie 130PS chyab ze masz boxa...
Aron21 Opublikowano 12 Lutego 2014 Autor Opublikowano 12 Lutego 2014 A sprawdzaliście jak pracuje geometria? czy nie zacina się? Geometria jest OK sztanga chodzi równo i się podnosi bez problemów , do tego brak błędów w silniku w tryb awaryjny nie wpada .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się