ciubas Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 VCDS wypluł mi podczas sprawdzania dzisiaj samochodu takie coś: Address 01: Engine (J623-CAHA) Labels: None Part No SW: 03L 906 022 MH HW: 03L 906 022 B Component: R4 2,0L EDC H01 4382 Revision: 11H01--- Coding: 0104002C180F2118 Shop #: WSC 06325 000 00000 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906022MH A01005 ROD: EV_ECM20TDI03L906022MH.rod VCID: 77F7F505CED6651 1 Fault Found: 5253 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2452 00 [032] - Elect. Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Readiness: 0 0 0 0 0 Wcześniej tego nie widziałem i totalnie nie wiem co to jest, możecie mi pomóc co mam z tym zrobić?
wrclaguna Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Czujnik roznicy cisnien był wymieniany ? blad powraca ?
ciubas Opublikowano 10 Lutego 2014 Autor Opublikowano 10 Lutego 2014 Nic nie zrobiłem - zawsze przed pojechaniem do warsztatu wolę zapytać najpierw Was aby potem mi bajek nie pocisnęli. Czyli jadę do mechanika i zobaczę co dalej, dam znać. Czy to wpływa na samochód, czy spokojnie mogę to zrobić za klika dni?
wrclaguna Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Moze zapchać DPF . Tak to wyglada ==> CZUJNIK RÓŻNICY CIŚNIENIA DPF AUDI A4 A5 A6 A7 A8 (3945033208) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
sysek27 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Ja jeździłem z tym jakiś czas(do momentu aż przyszedł czujnik w sklepie) nie wpływało to na jazdę auto normalnie chodziło koszt około 240zł o ile dobrze pamiętam, wymiana bezproblemowa można samemu zrobić dwa wężyki, śrubka i kostka jest zamontowany na ścianie grodziowej 5min roboty:wink:
ciubas Opublikowano 2 Marca 2014 Autor Opublikowano 2 Marca 2014 Dzięki, ja za bardzo nie mam warunków do zrobienia tego ani czasu Dlatego oddam samochód do mechanika, mam jeszcze 2 pierdołki do zrobienia po za blacharką po stłucze więc będę chciał zrobić to za jednym razem. ---------- Post dopisany 02-03-2014 at 23:09 ---------- Poprzedni post napisany 10-02-2014 at 15:02 ---------- Wymienione, jak mówiliście mogło zapchać DPF, przez to był już na ponad 60% ale mechanik zrobił od razu wypalanie i jest już cacy. Dzięki za pomoc!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się