piotraudi Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 witam można coś zrobić (przeciwdziałać)aby sprężarka się nie zatarła wiadomo lepiej podejść do tej sprawy profilaktycznie niż później płacić i płakać
Duch^ Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Norma w b6+ .. Wymieniać książkowo czynnik który jest z olejem właśnie do smarowania sprężarki Powinno to przedłużyć jej żywotność mi się wydaje.
marekg Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 używać klimatyzacji a jak coś się dzieje to do serwisu na diagnostykę i naprawiać. Innej metody nie ma.
Duch^ Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 Problem polega na tym że ona zaciera się w chwile i jak nie zerwie sprzęgło na klimatyzacji bo różnie bywa(a i tak zalecają czyszczenie układu po padnięciu kompresora) to koszta są kolosalne bo trzeba czyścić calutki układ za tą jedną czynność potrafią wziąć 1k ... do tego doliczmy sprężarka, sprzęgło, filtr, dławik, osuszacz no i robota.. lepsze były sprężarki między innymi montowane w b5 od tych z b6 typu nippondenso
rafal9119 Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 czemu niby w b5 sa lepsze ? moze to jakos rozwinąć?
vdm Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 w b5 jest chyba sprzęgło elektromagnetyczne więc sprężarka ciągle nie pracuje w b6 sprężarka pracuję cały czas, a tylko regulator ciśnienia powoduje sprężanie czynnika jak coś pomyliłem to poprawcie
Duch^ Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Tak jest zgadza się od b6 w górę takie sprężarki chodzą cały czas co jest trochę chore
rafal9119 Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 troszke porabane rozwiazanie ale widocznie tak musi byc
s27 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 zawór steruje pracą układu i tak jest lepiej, nie występuje gwałtowne obciążenie silnika - tzw. nowsze rozwiązanie
majkel_majki Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Lepiej jest głównie dla serwisów klimatyzacji, płukanie układu to dobry zarobek. Podstawą jest regularny serwis i nieodpalanie silnika w razie rozszczelnienia układu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się