Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo AWX w AJM


miferA4B5

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie planuje zrobić program w AJM i zastanawiam się, czy warto pakować turbo AWX...

Czy przy tej turbinie można uzyskać lepszy, bezpieczniejszy rozkład momentu obrotowego? chodzi tutaj głównie o podmęczone sprzęgło i ori 2mas.

Czy przy wyniku powiedzmy ~160km/360nm na turbinie awx seryjne pompki będą jakoś mocno wysilone- skróci się ich żywotność?

Czy gdybym nieruszał turbiny a program byłby zrobiony powiedzmy na 145/330 to skróci się żywotność turbiny?

Generalnie chciałbym to zrobić jak widać bezpiecznie, bo auto dużo jeździ a ja tez lubie czasami przycisnąć więc nie będzie oszczędzane :evil:


aha dodam jeszcze że tak czy tak turbo musi wylecieć na stół, bo kolektor wydechowy jest pęknięty aktualnie :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze pomysly mamy identyczne ;)

Odnosnie chipa to ja tak samo sie wachalem ale najpierw wymienillem dwumas bo mial juz dosyc( dwumas + sprzeglo) pozniej znalazlem od kolegi na forum turbo od awx w dobrym stanie no i program efekt bardzo zadowalajacy bo 160 km 360 nm i jak dla mnie dla oski to jest max co warto bo potem juz problem z przyczepnoscia. Wg mnie warto ale sprzeglo musisz miec zdrowe bo jak nie to szybko padnie. A i spalanie spadlo ;p to taki dodatkowy argument

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 2mas idealny ale docisk i tarcza juz bidna, zanim cokolwiek zrobie z mocą to chyba wpadnie komplecik z awx. Jak wrażenia z jazdy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany znowu mi pierdyklo turbo. Wymieniam teraz na AWX. Ale chyba regenerowana. Ewentualnie dam swoja do przerobki i bedzie to samo co awx

AWX zamontowana... ale pytanie, jak wam wstawało to turbo w ajmie na seryjnym sofcie? U mnie bardzo pozno wstaje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

subiektywne odczucie...mi raczej szybko po czyszczeniu i wymianie wezykow podcisnienia i zas.egr ...ale moze da sie szybciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie czuc ze jedzie cos od jakichs 2 tys ale kopa dostaje przy 2600, po logach tez widac, ze przy 2600 sie budzi. EGR tez mam zaslepiony, a podcisnienie nowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie przeładowuje Ci? Pokaż log 11. Kupiłeś regenerowaną?

Edytowane przez marcin_franz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regenerowana,

vaglog.pl/log_222403.html

tragedia ...

Dokładnie.. wina turbo raczej, nie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regenerowana,

vaglog.pl/log_222403.html

tragedia ...

Dokładnie.. wina turbo raczej, nie?

nom ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo zareklamowane - wszystko z nim okej, co dalej? Dołączam filmik

https://drive.google.com/file/d/0BwBOFzLO-I_JMGpNRXhqNVROdzg/edit?usp=drive_web

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz turbo na samochodzie ? Jeżeli tak to wyciągnij wężyk gumowy który przychodzi do gruszki i przyłóż do niego palec. Powinieneś czuć zasysanie powietrza. Najlepiej to widać przy teście na Vagu.

Może okazać się również walnięty n75, chociaż logi faktycznie bardziej wskazują na turbo.

A jak chodzi gruszka ? Ruchy płynne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież widzisz na wideo że chodzi płynnie oraz ładuje jak należy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj turbo przyszlo, jutro moze uda sie zamontowac. Podcisnienie wymienilem jeszcze raz bo bylo sylikonowe (miekkie byly te weze, wiec sobie wymienilem). Za n75 wpiety jest n18 teraz. Zobacze jakie beda efekty. Jak bedzie dalej nie tak to bedziem dalej szukac przyczyny.. chociaz nie wiem co jeszcze mozna sprawdzic..

No i po podpieciu zamiast n75 zaworka n18 turbo wstaje duzo wczesniej.

Edytowane przez miferA4B5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież widzisz na wideo że chodzi płynnie oraz ładuje jak należy...

Dlatego wspomniałem o n75 i podciśnieniu. Gruszka na filmiku może chodzić płynnie, jednak dobrze ją przebadać jeszcze organoleptycznie. Fajnie, że udało się problem rozwiązać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóż problemu nie udało się rozwiązać do końca.. wczoraj podczas robienia logów auto na 3 biegu znacznie osłabło.. nie wiem dlaczego ( po zrobieniu logow auto stało na podworku i po kilku godzinach nie odpalilo bo braklo paliwa, moze to bylo powodem oslabniecia? Wahy braklo dlatego, ze cos sie pojebao i wskazowka pokazywala 1/4, a w baku sucho..)

dorzcuam logi

Dynamiczne:

001,003,004 http://vaglog.pl/log_224868.html

007,008,010 http://vaglog.pl/log_224875.html

Dynamiczne Grupy 011:

3 bieg 1szy przejazd http://vaglog.pl/log_224883.html

3 bieg 2gi przejazd http://vaglog.pl/log_224884.html

4 bieg http://vaglog.pl/log_224885.html

BS 011 http://vaglog.pl/log_224882.html

Statyczne:

001 http://vaglog.pl/log_224871.html

003 http://vaglog.pl/log_224872.html

004 http://vaglog.pl/log_224874.html

007 http://vaglog.pl/log_224876.html

011 http://vaglog.pl/log_224873.html

013 http://vaglog.pl/log_224878.html

018 http://vaglog.pl/log_224879.html

023 http://vaglog.pl/log_224880.html

od zamiany n18 na 75 bylo spoko (turbo wstawalo duzo wczesniej niz przed podmiana) ale no wczoraj podczas tych logow cos poszlo nie tak. Dzisiaj powtorze logi grupy 011 z wieksza iloscia wahy :facepalm:


Zrobiłem nowe logi

3bieg http://vaglog.pl/log_224954.html

4bieg http://vaglog.pl/log_224954.html

Edytowane przez miferA4B5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...