Lukaszxxx Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Witam. Problem pojawił sie po czyszczeniu turbinki, czysciłem bo przeładowywała w bloku 011 przy dynamicznej wartosci byly 2400 nawet do 2900, wiec wyczysciłem, teraz jest problem tego typu ze przyspiesza po zapaleniu auta, jak mu puszcze gaz to juz lapie awaryjny i kicha, podcisnienia na bank dobre, zaworek n 75 podmienialem, przeplywke tez, podcisnienie nie ucieka, w bs 011, sztanga pracuje, co moze byc problemem?? Zamieszczam logi: Statyczne: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM BS: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany 16-02-2014 at 14:29 ---------- Poprzedni post napisany 15-02-2014 at 16:52 ---------- nikt Panowie nie potrafi pomuc??
PAWEL69 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Witaj Były jakieś błędy w sterowniku silnika? W tych logach nic złego nie widać. czysciłem bo przeładowywała w bloku 011 przy dynamicznej wartosci byly 2400 To akurat prawidłowo ponieważ tyle żąda ECU.
Lukaszxxx Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 Napisałem 2400-2900 a to za duzo, taa jest caly czas błąd zbyt małego doładowania 17964 p 1556
PAWEL69 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 A sprężarke dobrze poskładałeś? nie ruszałeś regulacji sztangi,wywaliłeś katalizator? Rury dolotu wszystkie szczelne? Faktycznie masz niedoładowanie,ale ten program jakiś dla mnie nie zrozumiały. Napisałem 2400-2900 a to za duzo nie doczytałem...
Lukaszxxx Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 A da sie ja zle poskladac?? nie jestem pewny co do pierscienia który rusza łopatkami, poza tym na bank dobrze, kata nie mam juz dawno, dolot na bank szczelny, regulacju sztangi nie dotykalem..Czy jest opcja ze pierscien zalozylem odwrotnie?? nie jest on symetryczny?? Ewentualnie czy za bardzo podjechana strona goraca turbiny? po kolei.. strona goraca czyli czesc po ktorej chodza łopatki (nie mechanizm tylko muszla do której sa przykrecone) byla zrysowana, wiec ja wyczyscilem i nie wiem czy nie przesadzilem, po czyszczeniu byla gladziutka ale moze podjechalem ja za bardzo papierkiem i teraz puszcza... jest taka opcja?, na bank cos siedzi w turbo, wszystko inne sprawdzone, n75, przeplywka, dolot, grucha sprawna,
Biszczan Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Przy zatkanym katalizatorze miałbyś niedoładowanie praktycznie w całym zakresie obrotów- przynajmniej z takim przypadkiem się spotkałem. Wrzuciłeś log statyczny 011, w którym wysterowanie zaworu N75 wynosi 92,4% - jeśli ten log nie był robiony w trybie awaryjnym tzn. , że N75 może szwankować, a ten na który podmieniłeś niekoniecznie musiał być dobry. Przykład: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
PAWEL69 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Czy jest opcja ze pierscien zalozylem odwrotnie?? nie jest on symetryczny?? Pierścień jest [powinien być] symetryczny
Lukaszxxx Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 Podmieniałem na N18, hmm zrobic jeszcze raz statyczny 011?? nie pamietam juz czy byl awaryjny czy nie..
Biszczan Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Podmieniałem na N18, hmm zrobic jeszcze raz statyczny 011?? nie pamietam juz czy byl awaryjny czy nie.. Zrób dla pewności.
Lukaszxxx Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 Czy jest opcja ze pierscien zalozylem odwrotnie?? nie jest on symetryczny?? Pierścień jest [powinien być] symetryczny Wiec jest czy powinien? ---------- Post dopisany at 20:19 ---------- Poprzedni post napisany at 20:17 ---------- Podmieniałem na N18, hmm zrobic jeszcze raz statyczny 011?? nie pamietam juz czy byl awaryjny czy nie.. Zrób dla pewności. Zrobie jutro..., ale nie sadze, wszystko bylo w pelni sprawne przed czyszczeniem turbinki,,,
PAWEL69 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 nie pamietam juz czy byl awaryjny czy nie.. Był zdejmij wężyk z zaworu n18[tam gdzie jest vacum] i go zaślep. zrób 003 010 011 dyn. razem Wiec jest czy powinien? jestPzdr
Lukaszxxx Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 Podcisnienie jest Panowie dobre, wywaliłem wszystko łącznie z puszka która magazynuja czy tam utrzymuje podcisnienie, podłączyłem N75 bezposrednio do vacu i prosto pod gruszke, dla sprawdzenia zaslepiłem nawet rurke idaca do servo i dalej to samo... ---------- Post dopisany at 20:26 ---------- Poprzedni post napisany at 20:23 ---------- generalnie ciezko robi sie loga bo musze zgasic autko, powoli jedynka delikatnie 2, 3 i sandał, jak juz puszcze gaz to lapie awaryjny, znow zgasic i od nowa to samo.. wiec łapie awaryjny powiedzmy po przekroczeniu okolo 2000-2200 obr.
PAWEL69 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Podcisnienie jest Panowie dobre, wywaliłem wszystko łącznie z puszka która magazynuja czy tam utrzymuje podcisnienie, podłączyłem N75 bezposrednio do vacu i prosto pod gruszke, dla sprawdzenia zaslepiłem nawet rurke idaca do servo i dalej to samo... to podłącz vacum bezpośrednio do gruchy i zrób 011 stat.oraz dyn. do ok 3500 obr. jak możesz to teraz,nie lubie niedokończonych sytuacji...
Lukaszxxx Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 oke, tak zrobie.., nic nie rozwale jak caly czas grucha bedzie zaciagnieta??
PAWEL69 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 oke, tak zrobie.., nic nie rozwale jak caly czas grucha bedzie zaciagnieta?? nie powinieneś,auto po paru sekundach wejdzie w tryb awaryjny [jak wystąpi efekt przeładowania]
Lukaszxxx Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 Wiec mam loga dynamicznego i statycznego z podcisnieniem wpietym prosto w rruche omijajac n75 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM przy okolo 2600 dzwiek wydał silnik czy tam turbo dziwny dzwiek wydalo wiec odpusciłem.. ---------- Post dopisany at 15:35 ---------- Poprzedni post napisany at 12:47 ---------- Wyciagnolem jednak ponownie turbine i niestety zauważyłem cos niepokojacego, mianowicie (po tych logach z podcisnieniem w gruszce) rozebrałem i po stronie ciepłej pojawił sie olej,wczesniej tego nie bylo.. jakies sladowe ilosci ale jednak.. Kurde i chyba bedzie musiala sprezara do regeneracji poleciec... łopatki chodza lekko, jednak maja luz góra dół..
PAWEL69 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 jednak maja luz góra dół.. To akurat norma... niewielki luz poprzeczny występuje zawsze[zaznaczam niewielki,ledwo wyczuwalny],natomiast niedopuszczalny jest luz osiowy. Pytanie może idiotyczne ale czy sprawdziłeś drożność odpływu oleju[rurke]z turbiny do miski? może zabezpieczałeś otwory przed dostaniem się ciał obcych i po prostu coś zostało Dorabiałeś [wymieniłeś] uszczelkę do tego przewodu? I proszę się nie śmiać bo zdarzały się przypadki że montujący turbo po regeneracji nie wyciągali zaślepek zabezpiecz.wlot i wylot oleju z turbinki. Dorabiali uszczelki bez otworów... to akurat znam z autopsji. W Olsztynie firma która regeneruje turbosprężarki daje nawet taką wskazówkę na piśmie.
Lukaszxxx Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 Nie no cos ty, uszczelke zalozylem nowa..wszystko jest tak jak powinno byc.. hmm a co logi ci mowia po podpieciu vacu prosto pod gruche??? na moje oko dalej jest kicha z doladowaniem od dolu..
DżedajGrd Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 ...na moje oko dalej jest kicha z doladowaniem od dolu.. Niom to fakt
PAWEL69 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Nie no cos ty, uszczelke zalozylem nowa..wszystko jest tak jak powinno byc.. hmm a co logi ci mowia po podpieciu vacu prosto pod gruche???na moje oko dalej jest kicha z doladowaniem od dolu.. Doładowanie od dołu leży,masz może logi z przed demontażu turbiny? jak nie to rozłóż ją jeszcze raz na czynniki pierwsze,może porób jakieś foty strony gorącej,zaobserwuj jak pierścień ustawia kierownice w stosunku do wirnika[czy wszystkie ustawione są symetrycznie,równo, bez muszli gorącej będzie to widoczne Potem poskładaj to jeszcze raz bardzo dokładnie i zrób ponowne logi 003 008 010 011 018 023 Może masz jeszcze nieszczelność za lmm.lub zatkany filtr powietrza..... sam już nie wiem co Tobie doradzić via intern. Wymień filtr powietrza przepłukaj przepływke oraz czujnik ciśnienia doładowania ew.podmień go... Jeżeli wyczerpiemy wszystkie możliwości będziesz chyba musiał wrócić do serii i wtedy zrobić logi. Jak bym mógł to sam wepchał bym tam swoje brudne łapska:decayed:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się