Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z Turbiną, logi


luka4f

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Przejdę do rzeczy, otóż mam problem z Turbiną, wygląda to tak, że raz przy wyprzedzaniu na 3 biegu auto złapało muła, włączył się tryb awaryjny... prawie dostałem zawału... Tryb awaryjny włącza się mniej więcej przy granicy 4tys obrotów. Nie mogę jechać więcej niż 140km/h . Rozbierałem już ECU, nie pływa w oleju, wtyk, w który wchodzi wężyk do ECU jest delikatnie ubrudzony olejem. Turbinę ogólnie dosyć głośno słychać w kabinie. Stawiam na zapieczone kierownice w turbinie, prosiłbym o porady czy można samemu wyjąć turbinę, na co uważać itp. Jak sprawdzić czy sztanga turbo poprawnie chodzi? Grupa 011 w trybie Basic Settings mi nie działa.. Poniżej umieszczam logi dynamiczne:

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Moje autko do AUDI A4 B5 1.9TDI 110km z 1996 roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche z góry troche z dołu i jest :decayed:

gorzej bedzie z rozebraniem samej turbiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz rozebrac goraca stronę turbiny tam gdzie sa kierownice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi, rozumiem o co chodzi. Na co trzeba uważać przy wyciąganiu i rozkręcaniu turbiny ? Wszystko można zrobić w domowych warunkach mając do dyspozycji kanał i narzędzia? Czy przy czyszczeniu turbiny wymieniać też uszczelki ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi, rozumiem o co chodzi. Na co trzeba uważać przy wyciąganiu i rozkręcaniu turbiny ? Wszystko można zrobić w domowych warunkach mając do dyspozycji kanał i narzędzia? Czy przy czyszczeniu turbiny wymieniać też uszczelki ??

http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&ved=0CEIQuAIwAQ&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D7v94DGI2h7I&ei=HhUGU4SzH4zX7Aayy4HgBw&usg=AFQjCNGVfUNhvXOvpcgjYUZNL3CeAfiN5Q&bvm=bv.61725948,d.ZGU

bez palnika lepiej nie bierz sie za rozpolawianie turba :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z turbiną narazie nic nie robiłem, brak kasy... Mam trochę inny problem, ale nie będę spamował tematami. Otóż dzisiaj po myciu auta na myjni pod ciśnieniem zauważyłem, że pedał hamulca zrobił się twardy w czasie jazdy, skuteczność hamulców praktycznie zniknęła. Dodam, że ostatnio zmieniałem koła na letnie na alufelgach i dzisiaj myłem je preparatem do felg, przypadkowo spryskałem również tarcze i zaciski, nie wiem jaki to ma związek ale pisze wszystko co mogło spowodować mój problem. Obstawiałem serwo, nie znam się na tym więc zrobiłem zdjęcie jak wygląda, zauważyłem, że z tyłu za serwem i obudową ECU jest dosyć wilgotno, są liście i ogólnie jest tam ciapa..

http://i60.tinypic.com/2qs14ec.jpg

http://i58.tinypic.com/2afifb8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z turbiną narazie nic nie robiłem, brak kasy... Mam trochę inny problem, ale nie będę spamował tematami. Otóż dzisiaj po myciu auta na myjni pod ciśnieniem zauważyłem, że pedał hamulca zrobił się twardy w czasie jazdy, skuteczność hamulców praktycznie zniknęła. Dodam, że ostatnio zmieniałem koła na letnie na alufelgach i dzisiaj myłem je preparatem do felg, przypadkowo spryskałem również tarcze i zaciski, nie wiem jaki to ma związek ale pisze wszystko co mogło spowodować mój problem. Obstawiałem serwo, nie znam się na tym więc zrobiłem zdjęcie jak wygląda, zauważyłem, że z tyłu za serwem i obudową ECU jest dosyć wilgotno, są liście i ogólnie jest tam ciapa..

http://i60.tinypic.com/2qs14ec.jpg

http://i58.tinypic.com/2afifb8.jpg

Sprawdź sobie najpierw vacum pompę czy przewód się nie urwał lub nie uszkodził, potem szukaj dalej:) a najlepiej to podłącz Vag.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściąg przewód z serwa zapal silnik i przyłóż palucha do przewodu jesli nie zasysa to albo albo pompa vacum padła albo przewód lecz jak zasysa to niestety serwo wyszło. Vag nic nie pokaże brak jakiegokolwiek czujnika od vacum i podcisnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pedał hamulca sam się naprawił.. Nie wiem z jakiej przyczyny nie działał prawidłowo.. Panowie niedługo oddaję turbinę do regeneracji, brać podstawową opcję regenerowania czy zaawansowaną ? Ile pojeździ regenerowana? Jak wkręcam auto jadąc na trójce do ~3tys to turbinę słychać w samochodzie, świszczy to dobrze czy źle ?

Czy sztanga turbiny turbiny powinna działać na biegu jałowym ? U mnie na jałowym nawet nie drgnie. Mógłbym ktoś zapodać foto i pozaznaczać wszystkie wężyki, które mam posprawdzać. Nie będę ukrywał, że jestem zielony całkowicie w tych sprawach..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regenerowane turbo jak będziesz o nie dbał (wymiana oleju na czas, nie katowana na zimnym, i nie gaszenie na gorącym odrazu po kacie ) to posłuży podobnie jak ori :) Zrób opcje PRO czyli rozpołowią ci ją wyważą doważą wirnik uszczelnią itp i masz spokój na lata :) Sztanga zaraz po odpaleniu powinna iść na max do góry sciąg węzyk i zobacz czy zasysa palca, jesli tak to geometria stoi jesli nie to musisz posprawdzać węzyki od pompy vakum przez N75 do samej gruszki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co regeneracja na niej dlugo nie pojezdzisz takie moje zdanie lepiej swoja wyczyscic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam pytanie jesli mam zamiar swoja turbine czyscic bo geometria jest zapieczona to czy musze wirnik wywazac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skad. Piszczy bo geometria stoi i ma za***iste doladowanie. Zadnego wywazania sie nie czyni, tylko pseudo fachowcy ktorzy nie maja zielonego pojecia o tym by regenerowali i wymieniali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Kwidzyniu byłem 2 tyg temu, szkoda ześmy sie nie zgadali :grin:

W razie W mozesz turbo przysłać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ty chcesz czyścić geometrie czy regenerowć turbo :D raz piszesz o regeneracji a zaraz o czyszczeniu geometri :) turbo sam wyciągniesz i wyczyścisz :) opis jest na forum. Ale jak juz będziesz miał wżery na muszli to niestety za niedługo znów będziesz czyścił :)

Wysłane z telefonu stacjonarnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...