tzc Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Witam wszystkich ! chciałbym dołożyć troche koni do mojej A4 B5 18. 20V ADR wiem, że każdy proponuje sprzedaż i kupno nowej z turbo albo i lepiej 2.8 heh ale szkoda mi sprzdawać za dużo w nia włożyłem serca i pieniedzy nic jak narazie sie z nią nie dzieje. Wyciąłem katalizator w zamian 70cm strumienica końcowy przelotowy coś napewno dało i na obroty dużo lepiej wchodzi. Co możecie polecić żeby dołożyć pare kucy wiem że to wolnossak. Z góry dzieki i pozdrawiam !
gregory Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 W związki damsko-męskie też się bardzo wiele wkłada, a czasem nie wychodzi, ale trzeba iść dalej Choć z drugiej strony chyba nikt nie zapodał compressora do ADR-a, bądz pierwszy będzie ciekawie
kepasa Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 polecam http://www.fasttuning.eu/ mam od nich program na 200kucy, jeszcze nie byłem na hamowni, ale różnica jest duża przez duże D... iwem że turbina i wtryski nie puszczą mnie na 200 ale jest blisko... poddaliśmy też obróbce vectre C 3.2.211 koni- tera ma 233 i to też czuć... w Polsce vectry nikt sie nie chciał podjąć... a pytaliśmy znane firmy [br]Dopisany: 19 Sierpień 2008, 21:58 _________________________________________________tam miało być teraz, nie tera... żeby nie było :>
poziek Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 a w PL macie jakies namiary w PL każdy rozsądny tuner wyjmie ci ADRa i wsadzi AEB 1.8T i zczipuje.
wustyle Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 koszty dlubania przy wolnossaku (kolektor, stozek, swiece, przewody, walek, kompletny wydech) to masakra serio a doda Ci z 20 koni...
tzc Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2008 jaka cena może być za przekładke orientuje się ktoś może
adams78 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Jeśli jesteś nieco bardziej grzebaty i masz dostęp do narzędzi to sam to zrobisz, kosztem będzie sam silnik. Nie wiem tylko co ze sterownikiem? Inealnie byłoby kupić kompletny AEB wraz z okablowaniem.
wustyle Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 jaka cena może być za przekładke orientuje się ktoś może jak dobrze sie zakrecisz to motor z przekladka wyniesie Cie okolo 4 tys dlubanie o ktorym napisalem powyzej - koszty podobne roznica miedzy 1.8 a 1.8T - naprawde duza
spanky Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 jaka cena może być za przekładke orientuje się ktoś może jak dobrze sie zakrecisz to motor z przekladka wyniesie Cie okolo 4 tys dlubanie o ktorym napisalem powyzej - koszty podobne roznica miedzy 1.8 a 1.8T - naprawde duza malo powiedziane .. to jest niebo a ziemia ....
wustyle Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 no juz nie chcialem tak dosadnie... kiedys w GT byl caly opis modyfikacji w wollnossaku (civic Type-R) koszty zamknely sie w ok. 20 tys!!! fakt - moze porownywanie Type-R'a do 1.8 nie ma sensu, ale uturbienie albo SWAP jednostki jest naprawde jedynym rozsadnym wyjsciem jesli ktos chce miec auto dobre, do pozniejszych (juz naprawde stosunkowo niedrogich) modyfikacji
marcin j Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 tak to jest jak kupuje sie wolnnossaka i chciasłoby sie mieć więcej koni, , Pozostaje SWAP na 1.8 T, lub zmiana auta z silnikiem 1.8 T. Taniej wyjdzie niż mocne grzebanie w 1.8 , z niewiadomo jakim skutkiem.
adamooo Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 wkładaj lepiej silnik AEB i nic więcej..przy okazji wyciągania silnika wyrzuć kata i pod 190 kucy możesz robić..koszt około 2 tysie za silnik + turbawka + chip + przekładka..pi razy drzwi 5 tysi..pewno dojdą jakieś pierdoły typu rozrząd, oleje, wężyki, śrubki, przeguby :gwizdanie: jak masz trochę wiecej kasy to od razu większe turbo i Fmic i 220-230 kucy będzie..
wustyle Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 widzisz tzc... zawsze uslyszysz to samo...
tzc Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2008 nie no jak w 4 tys się zmieszcze to nie jest tragicznie gorszy problem może być ze znalezieniem silnika w dobrym stanie
gregory Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Tutaj podobny temat bo kolega też wymienia silnik: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b5_wymiana_silnika_w_18t_na_jaki_moge_wymienic-t40791.0.html Jak szukać silnika tam troche pisze. Możesz też pogadać z autorem tematu przecież bo pisał, że już znalazł jakiś AEB.
wustyle Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 najwazniejsze zebys przed kupnem silinka mogl zrobic tzw "kompresje" (tak to sie chyba nazywa)
poziek Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 najwazniejsze zebys przed kupnem silinka mogl zrobic tzw "kompresje" (tak to sie chyba nazywa) nie, to chodzi o kompensapresje :naughty:
gregory Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 najwazniejsze zebys przed kupnem silinka mogl zrobic tzw "kompresje" (tak to sie chyba nazywa) nie, to chodzi o kompensapresje :naughty: A ja to nie kumam wogóle konsensusu tej kompensapresji
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się