Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Pytanie o pare kucyków


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wiecie co jeszcze bede potrzebował oprócz silnika i komputera

Opublikowano

wiecie co jeszcze bede potrzebował oprócz silnika i komputera

Zapewne wiązke elektryczną silnika, i bóg wie co jeszcze, tego ci chyba nikt nie powie, ale najlepiej jakbyś znalazł jakiś AEB heszcze w aucie i konkretnie porównał ze swoim silnikiem wtedy będziesz wiedział. W takich typu przeróbkach nigdy nie wiesz w ile się zamkniesz, ale jeśli tak bardzo pragniesz odczuwalnego podniesienia mocy to jedyna droga ;)

Opublikowano

prosciej bedzie sprzedac 1,8 ,a potem dolozyc i kupic 1,8t-znam to z autopsji,ale jak ktos chce sie bawic w przekladki wszystkiego...no to do dziela...gdybym mogl cofnac czas ,kiedy jezdzilem 1,6 i tez mialem takie pomysly,stajac ponownie przed wyborem,kupic cale auto,czy swap-wybralbym ponownie nowe auto :wink4:

Opublikowano

Ja myśle, że dla kogoś kto ma wiele cierpliwości taki swap nie będzie jakiś dramatyczny. Inną sprawą jest to na ile ci zależy na twojej sztuce. Bo jeśli jest to zwykła wersja bez żadnych bajerów itd. to tzc ja bym się nie zastanawiał długo tylko sprzedał i kupił 1.8T. Jeśli natomiast masz tam jakieś bajery i/lub pełne wyposażenie to sprawa warta jest jeszcze przemyślenia.

Opublikowano

Ja myśle, że dla kogoś kto ma wiele cierpliwości taki swap nie będzie jakiś dramatyczny. Inną sprawą jest to na ile ci zależy na twojej sztuce. Bo jeśli jest to zwykła wersja bez żadnych bajerów itd. to tzc ja bym się nie zastanawiał długo tylko sprzedał i kupił 1.8T. Jeśli natomiast masz tam jakieś bajery i/lub pełne wyposażenie to sprawa warta jest jeszcze przemyślenia.

oczywiscie,ze jesli mamy sprzet i miejsce do pracy,koszta sie zmniejszaja :wink4:

Opublikowano

ze sprzętem i miejscem nie ma problemu przekładałem już silniki ale na te same jestem właśnie ciekawy kosztów części co prócz silnika bede potrzebował

Opublikowano

ciekawy kosztów części co prócz silnika bede potrzebował

Najlepiej jakby kupowany silnik był jeszcze w aucie bo wtedy możesz wyciągnąć to co naprawde ci będzie potrzebne, a kupując u jednego człowieka wszystko, masz taniej, można by powiedzieć 'hurtowo". A kupując goły silnik w jednym miejscu, elektryke gdzie indziej i bóg wie co, jeszcze gdzie indziej koszta rosną. Jednak ogólnie to przy tego typu przekładkach nigdy nie wiesz w ilu się zamkniesz bo silnik będzie używany i po zamontowaniu może się okazać, że tu sonda lambda nie domaga, tu przepływka świruje itd.. a koszta rosną. Tak jak już napisałem za***iście by było jakbyś przed kupnem mógł silnik odpalić lub przejechać się autem z którego pochodzi kupowany silnik.

Do tego podstawą zmierzenie kompresji dużo powie o silniku. Ja mam za sobą między innymi wymiane bloku i przekładke z Tiptronica na manual ;)

+

Dobre AEB kompletne z osprzętem mógłbyś dostać już za 3-3,5k zł. Jeśli masz za tyle wiedzy i sam se przełożysz to będzie taniej. Do tych 3,5k zł dodaj tysiączek złotówek na niespodziewane wydatki i w 4,5k złotych powinieneś się zamknąć.

Opublikowano

Chyba ze nie odpalisz przed kupieniem

Nie odpalisz nie kupujesz. Kupując zaznaczasz, ze kupujesz sprawny silnik.

Opublikowano

Chyba ze nie odpalisz przed kupieniem

Nie odpalisz nie kupujesz. Kupując zaznaczasz, ze kupujesz sprawny silnik.

bylby to bezsens,kupujac silnik ,na swapa,ktory nie dziala... :thumbdown:

Opublikowano

no to was teraz troszke zaskocze. Moj ziomek ma a4 sprowadzona z Niemiec ale kupil juz od typa u nas. Ma adr`a na niemieckim czipie i ma 142KM. A mechanicznie(o ile to jest zmiana mechaniczna) ma zalozony stozek K&N... Nie wierzylem mu ale podstawilem sie moim adr`em no i niestety nie mialem szans a jego a4 jeszcze jest na 18` alusach. Moze zalatwie wykres z hamowni bo ma i jakas nazwe czy cos tego chipa...

Opublikowano

no to was teraz troszke zaskocze. Moj ziomek ma a4 sprowadzona z Niemiec ale kupil juz od typa u nas. Ma adr`a na niemieckim czipie i ma 142KM. A mechanicznie(o ile to jest zmiana mechaniczna) ma zalozony stozek K&N... Nie wierzylem mu ale podstawilem sie moim adr`em no i niestety nie mialem szans a jego a4 jeszcze jest na 18` alusach. Moze zalatwie wykres z hamowni bo ma i jakas nazwe czy cos tego chipa...

Nie mówię że nie jest możliwe 142KM w ADR ale napewno nie jest to sam stożek i "czip" :cool1: Czekamy na wykres.

Opublikowano

no interesujace tez chetnie bym chcial zobaczyc i nazwe tego chipa :mysli:.tez mam ADR-a i jak dziala naprawde to bym sie skusil :cool1:

Witam. Wprawdzie nie mam wykresu ale fakture czy cos w tym stylu z firmy w ktorej zalozono czipa

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6434871bd0a88c14.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/292b45b6d13312d2.html

CO wy na to?? :mysli:

Opublikowano

Z dokumentów które zamieściłeś nic w sumie nie wynika. Jedyną niejasnością jest wzmianka o "motorsportteile"- czyli części tuningowe silnika, że na te części jest gwarancja producenta, ale co to za części nie napisano.

Opublikowano

to chyba zakładamy eaton m62. !!!

dobra!! :good: :good: :good: :good: :good:

Opublikowano

ale ,czy w ogolepodejdzie,bo jest bardziej do silnikow o pój. 2,2-3,5 litra...ale zawsze można sprobować wysadzić silnik ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...