krzysiek1606 Opublikowano 25 Lutego 2014 Opublikowano 25 Lutego 2014 tyle musi byc wyciete bo inaczej uszczelka nie wejdzie na swoje miejsce walek 38e ma dluzsza koncowke do napedu pompy vac:naughty: i wszyscy ci co nie podcinali uszczelki poprostu nie mieli walka 38e z agp/aqm :facepalm
Kowi87 Opublikowano 25 Lutego 2014 Autor Opublikowano 25 Lutego 2014 Ja w srode wstawie fotke jak to u mnie wygladalo, poleci teraz nowa uszczelka, pasta i inny dekiel
fusse Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Kowi, powiedz czy Ty cos poczules po zmianie? nie wiem czy warto szukać... widzialem wykres roberta po zalozeniu walka i moment podniosl sie niezle w niskich partiach obrotów, ale czy to czuc przy codziennej jezdzie po miescie.
Kowi87 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 u mnie trafił z całym silnikiem wiec ciezko powiedzieć, bo ten lepiej chodzi:whistling: Ale dalej mam problem z ta uszczelką, wpadł nowy dekiel, nowa uszczelka pasta, miesiac po naprawie zaczyna sie pocić, jeszcze nie ma tragedii, ale poci sie:facepalm: teraz jak bede robił to ma wpaść inna pasta, bardziej trwała, nowa uszczelka i odpalenie silnika nastąpi po 12h, taką rade dał mi mechanik(inny niż ten co montował mi obecnie). Jak to nie pomoze to
Kowi87 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 nie wiem:kwasny: ale chyba podpiłowanie nie jest rozwiązaniem na plus
Dev Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Zrob zdjęcie tego ustronstwa, moze cos wymyślę
Kowi87 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2014 hmm teraz nie zrobie bo auto złożone i narazie czekam na wymiane oleju wtedy będe walczył tak jak pisałem wczesniej, moze znajde jakieś zdjecie na sieci:whistling:
krzysiek1606 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 nie wiem:kwasny: ale chyba podpiłowanie nie jest rozwiązaniem na plus mazna walek zeszlifowac tylko juz go nie wykozystasz w silnikach typu agr asv:whistling:
Kowi87 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2014 No to tak bede musial zrobic, bo tak to nie jazda jak ciagle zasyfiony ten silnik
krzysiek1606 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 No to tak bede musial zrobic, bo tak to nie jazda jak ciagle zasyfiony ten silnik dobra pasta i nic sie nie poci 80tys zrobilem na podcietej uszczelce i jest sucho:wink:
Kowi87 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2014 no to ja od załozenia tego wątku wyminiłem 3 razy tą uszczelke i dwa razy dawałem paste, zmieniłem dekiel nawet i dalej problem wystepuje:facepalm:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się